Igen valami bronzos cucc, ez nekem a motortartó bak szerepét tölti be 80lc nél de vajon a rezgés hamarabb kinyírja a sima csapágyat? Gondolom igen de mennyivel? egy generálnyi időt csak kibír ez is a gyári csapágy itt nsk volt. De ilyet az én környékemen a világért sem találni.
Nem is értem milyen idióta agyszüleménye lehetett az h hajtóműolajat tegyen motor-ba... Évek óta kering a neten de megnézed bármelyik motor gyári könyvét ált 10w40 van benne hajtóműolaj autók váltójába való nem a kuplungnak.....
gondolom le kell szedni a sárvádőt meg egy két dolgot h rendesen láthassam illetve abba kéne tanácsod adnod meg adnotok h szeretném ha egy kicsit gyorsabb lenne a dt-ém megnézem az áttételt majd hétvégén esetleg lehet kezdeni azzal h nagy h kicserélem na már most életembe nem csináltam ilyet hol tudok venni hozzá kisebb fogaskereket? Sima motoros boltba vagy kifejezetten csak dt vehetek? Illetve akkor a láncból ki kell venni?Ne haragudjatok és kérlek ne nézzetek hülyének egyenlőre nem értem h kell ezt csinálni de egyszer elmondjátok megtanulom :)
Hálás köszönet!
és az mennyire lehetséges hogy vékony neki az a 10W30as olaj és azért dolgozza ki? az lehetséges? a poén az hogy elötte motorex volt benne de az is 10W30 volt
Hiába méred multiméterrel....ha átenged egy tűimpulzust, simán kiveri az izzót, meg a ledet is.
A multiméter mire felfogja, és kijelezné, addigra már ott sincs.
Az izzó meg ki is égett.
üdv!
70pollini henger volt egy yamaha dt50-én de sok lett volna hozzá az új dugó.Kapott egy gyári 50-es hengert de a membránt nem teljesen ment bele így körbe hézagoltam.Össze van rakva de viszont csak tolásra indul, beindul pörög nagyon de ha a szivatót nyomkodom szinte alapjáratra esik.
ötletek? sztem karbi beállítás de nem vagyok biztos benne, lehet h a membrán nem ment be teljesen és ott van vmi?
Sziasztok!Sürgősen eladó egy grand canyon bike collection kabát, semmi baja sincs, azonnal vihető!100%-ig vízálló és lélegző, férfi textil kabát!A méret 5xl, és 13-ért elvihető alkuba benne vagyok!:)Helye:Budapest, Rákospalota!:)üdv. Sziasztok, és előre is köszönöm a válaszokat!:)
olajszint ellenőrzőn nem lehetett eddig látni a fogyást. ennyire nem vagyok a témában hogy a kuplung felőli szimering gyűrűje merre felé néz (merre felé kéne néznie? vagy itt mire szerettél volna kilyukadni?). de a hétvégén megnézem a dolgot. amúgy most hogy mondod emlékszem hogy egyszer amikor megszagoltam az olajat motorolaj szaga volt amit furcsáltam is ugyhogy az olajpumpánál megnézem a szimeringet is mindenképp
Hello! Pár napja észrevette, hogy elől az izzó folyton kiég és most a LED-es hátsó lámpámból is 4 LED kiégett, illetve pislákol. Feszültségszabályzóm elvileg jó, kábeleket most raktunk újat, szerintetek mi lehet a probléma? Az gáz lehet, hogy a motorom kipörgeti a 12 ezret és ezért túl nagy feszültséget generál és túlsüti az izzókat?
A különolajzó,ha be van kötve,javaslom ellenőrzésre.Am6-nál találkoztam olyan "olajpumpa" hibával,hogy kimozdult a szimeringe és a 2T olaj csordogált be a váltóba.Vizsgálathoz eltérő színű olajok feltöltése is célravezető.Olaj rendesen át tud e folyni egyik blokkfélből a másikba.Olajszint az ellenőrzőn le is fogy mikor kinyomja?
Ha fordulatszám függő,esetleg bele sürít a motor.. Kuplung felőli szimering gyűrűje merre felé néz?
gondolom le kell szedni a sárvádőt meg egy két dolgot h rendesen láthassam illetve abba kéne tanácsod adnod meg adnotok h szeretném ha egy kicsit gyorsabb lenne a dt-ém megnézem az áttételt majd hétvégén esetleg lehet kezdeni azzal h nagy h kicserélem na már most életembe nem csináltam ilyet hol tudok venni hozzá kisebb fogaskereket? Sima motoros boltba vagy kifejezetten csak dt vehetek? Illetve akkor a láncból ki kell venni?Ne haragudjatok és kérlek ne nézzetek hülyének egyenlőre nem értem h kell ezt csinálni de egyszer elmondjátok megtanulom :)
Hálás köszönet!
Nekem se nincsen.....
Különböző gyáraknál más is lehet akár..
Viszont, mint említettem, ez utótag, ennek semmi köze a csapágyhézaghoz amit a C 3 jelöl (tágfutó)
A kollégák valmi különleges bevonatként azonosították, én meg más gyártónál a porvédő anyagára utaló megjezésnek tudtam be.
A multiméter mire felfogja, és kijelezné, addigra már ott sincs.
Az izzó meg ki is égett.
70pollini henger volt egy yamaha dt50-én de sok lett volna hozzá az új dugó.Kapott egy gyári 50-es hengert de a membránt nem teljesen ment bele így körbe hézagoltam.Össze van rakva de viszont csak tolásra indul, beindul pörög nagyon de ha a szivatót nyomkodom szinte alapjáratra esik.
ötletek? sztem karbi beállítás de nem vagyok biztos benne, lehet h a membrán nem ment be teljesen és ott van vmi?
nagyon köszönöm a tippeket meg fogom őket nézni
Ha fordulatszám függő,esetleg bele sürít a motor.. Kuplung felőli szimering gyűrűje merre felé néz?