szia aszt hogy tudom le ellenőrizni hogy tiszta e a olajazó rendszere mert mikor meg vettem nem volt benne olaj nem is nagyon volt tán használva az a része féltem hogy eldugul besül a a henger ezért keverékkel nyomom mivel hogy tudom ki tisztítani az olajazó rendszerét ?
Szia!
Esetleg a holnapi nap nem lenne jó neked? Valahol a tiszai környékén? Megye haza Debrecenből fél 5 re leszek a Tiszain.
Ha megtudnank oldani jó volna.
Köszönöm előre is.
Emeltem egyet a súbertűn, és most sokkal jobb. Már nincs az a lyuk félgázon, de még állítgatni kell a "keverék csavarokon", hogy tökéletes legyen, csak lusta vagyok hozzá. Magas fordulaton viszont úgy húz, hogy csak na.
A simsonos hang megmaradt, de legalább nem nézi 125-ösnek a motort a rendőrbácsi. (Mondjuk nem is az, csak kb 65-ös..)
Ha jó az olajozó rendszered, akkor nyugodtan rábízhatod a keverést és csak tankolnod kell, meg néha az olajtartályt töltögetni. Olajból pedig full szintetikus kétütemű motorolajat használj.
most akarom megfúratni mert kevés benne a kompresszió 5 körül van ebbe én úgy tudom 8,12 szokott lenni meg ahogy említetted a fogaskerék és sokat motivál a lánc ebbe milyen árba van ? meg plusz a fogaskerék ?
Nekem ilyen hengerem van, mint amit belinkeltem és a sima 50-eshez képest sokkal jobban megy vele. (A nagyobb hengerhez viszont nagyobb karbi is kellhet, de minimum egy átfúvókázás!) A másik, amit még csináltam, hogy az 50-es váltó fogaskerekeit lecseréltem egy 80-as MX váltó fogaskerekeivel (a két blokk csak a henger méretében tér el egymástól, minden más egy az egyben ugyanolyan benne.). Ehhez viszont kell az erősebb henger, mert egy sima 50-es nem igazán komálja a 80-as váltót, mert jobban kell erölködnie. Ha viszont nem akarsz ennyire belenyúlni a blokkba és aránylag erős a motorod, megpróbálhatod az első lánckereket egy foggal nagyobbra cserélni. Ezzel nő a végsebesség, de ugyanakkor csökken a nyomatékosság. Ezért kell hozzá a jó állapotú henger.
Sziasztok a fotógalériámba lévő motoromat szeretném egy kicsit megtuningoltatni rá való 80 sima henger érdekelne ha esetleg valakinek van feleslegbe vagy nincs rá szüksége írjon és a későbbiek során megbeszéljük a részleteket
Hello sürgősen kellene egy power fedél mert az enyémet sikerült elhagynom , nem a tárcsa felőli kell hanem csak simán a fedél a másik oldalról, ha van jelezzétek mert nagyon kellene
Hello sürgősen kellene egy power fedél mert az enyémet sikerült elhagynom , nem a tárcsa felőli kell hanem csak simán a fedél a másik oldalról, ha van jelezzétek mert nagyon kellene
DT 125 R re pont passzolnak a lyukak és nem kell átalakítgatni, gyárilag passzol rá!
Bolti ár alatt eladó, 3x volt a motoron rajta!
ÁR: 2400.-
Érdeklődni emailben, vagy itt hozzászólásban lehetséges.
Gyári állapotban van! Olcsón adom
Esetleg a holnapi nap nem lenne jó neked? Valahol a tiszai környékén? Megye haza Debrecenből fél 5 re leszek a Tiszain.
Ha megtudnank oldani jó volna.
Köszönöm előre is.
A simsonos hang megmaradt, de legalább nem nézi 125-ösnek a motort a rendőrbácsi. (Mondjuk nem is az, csak kb 65-ös..)
G.
G.
Van itt minden, ami csak kell. (Csak a DID-láncot kerülni kell!)
G.
G.
Köszönöm
köszönöm
Illetve akkor kérdésemre kompletten a dugattyú is tűgörgővel gyűrűvel?
Max veszel egy ilyet rá:http://www.robogowebshop.hu/mo...
G.
rendszám nélkül, megbízható motorikus és elektronikus állapotban.
Bővebben kérdezzetek emailen vagy telefonon
20 4415200
xakiasz@gmail.com