Apuci!:)
Bocsi nem akartam ezt így
Igazából a motor 5 hónapja van meg tehát nem tudom hogy mióta csinálhatja, majd hét elején kipróbálok rajta egy arrow végdobot és ha azzal jó lesz akkor csak a kipufogó miatt volt az egész!
ami most rajta van az házilag van szerkesztve, és kormos is a belseje!
a karbival nem csináltam semmit, nem tudom hogyan kell beállytani.
Ma vettem egy 125ös Lc II-est, viszonylag jó állapotban. Nagyon jól jönne nekem egy Service manual. Ha valaki tudja honnan tudnám megszerezni kérem jelezze.
Azért hívtalak volna, hogy megkérdezzek még 1-2 dolgot.
Az érdekelt volna, hogy mióta csinálja, vagy így vetted -e.
Baszkuráltátok -e a karbiját, meg ilyenek.
Nem perverzkedni akartam, családos apuka vagyok...
-Basszus én fordítva örültem volna egy ilyen lehetőségnek.
Hát ilyen világot élünk....
Apuci!:)
Telefonba sem tudok többet mondani csak amit leírtam.
Lehet hogy félreértetted; nem durrog a motor csak 8 fölött nem akar menni.Ez nem lehet attól hogy a kipufogó sztem ilyen házi készítés és nem az eredeti?
Megpróbálok majd a jövőhéten felrakni egy videot menet közben, hátha többet birsz mondani!
Viszont alapjáraton kipörög 12-t!
de a haveromnak 21" 18" felni és enduro gumik és úgy megy 140km/h. de mint írtam tuning rezó + áttét baszkurálva van.
én most cseréltem a 80dt-én áttétet de az istenért sem akar többet menni 65nél.
Eddig 15/54 áttét most 15/48 de sebbeségben semmi változás csak anyi hogy 1hosszú 2-3 rövid 4-5hosszú 6rövid .
lehet a karbin kéne állítgatni?
az a lényeg hogy nekem nem változott a sebességem mert az SM kerekem hátul 18as, magas gumival pont akkora átmérőben mint a gyári enduró kerék volt.Áttételt sem változtattam. Az első lett kisebb így mást mutat a sebesség mérő. De koppgázon ugyan annyival megyek mint előtte. Csak az óra többet mutat.
Milyen lényeget MATEKZSENI?
Számoljál már!
Hiába változtatod a szekunder áttételt, ha a meghajtást becsapod.
Te tényleg nem érted, vagy csak hülyének nézel másokat?
tényleg sokat csal az óra, már mondtam én is neki:D de azért gianelli rezó+dep hangtompító csak dob rajta valamicskék gondolom azért forog 12ezerig. amúgy másban nem több mint bárki másé.
Sm szett van alatta.
A km óra a 21-es kerékre van kalibrálva.
Az SM 17-es.
Kiszámolhatod, én már megtettem, mivel nekem is volt ilyen konfigom.
127-nél ment 100-at eredetileg.
És már nem is olyan észvesztő a gyorsulás.
A lámákat megvezette a szeme....
mekkora fogas van a haverodnak rajta elől, hátul ?
a "normális gyertya" az mit takar ? nekem made in japan NGK BR9ES van most benne. "tuning rezó" alatt Gianellit vagy esetleg Arrowot érted ?
persze természetesen elhiszem ..
Bocsi nem akartam ezt így
Igazából a motor 5 hónapja van meg tehát nem tudom hogy mióta csinálhatja, majd hét elején kipróbálok rajta egy arrow végdobot és ha azzal jó lesz akkor csak a kipufogó miatt volt az egész!
ami most rajta van az házilag van szerkesztve, és kormos is a belseje!
a karbival nem csináltam semmit, nem tudom hogyan kell beállytani.
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Ma vettem egy 125ös Lc II-est, viszonylag jó állapotban. Nagyon jól jönne nekem egy Service manual. Ha valaki tudja honnan tudnám megszerezni kérem jelezze.
Köszönettel:)
Az érdekelt volna, hogy mióta csinálja, vagy így vetted -e.
Baszkuráltátok -e a karbiját, meg ilyenek.
Nem perverzkedni akartam, családos apuka vagyok...
-Basszus én fordítva örültem volna egy ilyen lehetőségnek.
Hát ilyen világot élünk....
Telefonba sem tudok többet mondani csak amit leírtam.
Lehet hogy félreértetted; nem durrog a motor csak 8 fölött nem akar menni.Ez nem lehet attól hogy a kipufogó sztem ilyen házi készítés és nem az eredeti?
Megpróbálok majd a jövőhéten felrakni egy videot menet közben, hátha többet birsz mondani!
Viszont alapjáraton kipörög 12-t!
én most cseréltem a 80dt-én áttétet de az istenért sem akar többet menni 65nél.
Eddig 15/54 áttét most 15/48 de sebbeségben semmi változás csak anyi hogy 1hosszú 2-3 rövid 4-5hosszú 6rövid .
lehet a karbin kéne állítgatni?
Számoljál már!
Hiába változtatod a szekunder áttételt, ha a meghajtást becsapod.
Te tényleg nem érted, vagy csak hülyének nézel másokat?
Csak nálam nem értetted a lényeget
A km óra a 21-es kerékre van kalibrálva.
Az SM 17-es.
Kiszámolhatod, én már megtettem, mivel nekem is volt ilyen konfigom.
127-nél ment 100-at eredetileg.
És már nem is olyan észvesztő a gyorsulás.
A lámákat megvezette a szeme....
a "normális gyertya" az mit takar ? nekem made in japan NGK BR9ES van most benne. "tuning rezó" alatt Gianellit vagy esetleg Arrowot érted ?
persze természetesen elhiszem ..
tuning rezó, normális gyertya és jó karbi beállítás, wösner dugó ami normális!
Ha nem hiszed ma le is videózhatom
http://youtu.be/P5aTxhz36FE