Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Internetországban gyanús a kedvesség.
Apuci!:)
Bocsi nem akartam ezt így
Igazából a motor 5 hónapja van meg tehát nem tudom hogy mióta csinálhatja, majd hét elején kipróbálok rajta egy arrow végdobot és ha azzal jó lesz akkor csak a kipufogó miatt volt az egész!
ami most rajta van az házilag van szerkesztve, és kormos is a belseje!
a karbival nem csináltam semmit, nem tudom hogyan kell beállytani.
Sziasztok,

Ma vettem egy 125ös Lc II-est, viszonylag jó állapotban. Nagyon jól jönne nekem egy Service manual. Ha valaki tudja honnan tudnám megszerezni kérem jelezze.

Köszönettel:)
Azért hívtalak volna, hogy megkérdezzek még 1-2 dolgot.
Az érdekelt volna, hogy mióta csinálja, vagy így vetted -e.
Baszkuráltátok -e a karbiját, meg ilyenek.
Nem perverzkedni akartam, családos apuka vagyok...
-Basszus én fordítva örültem volna egy ilyen lehetőségnek.
Hát ilyen világot élünk....
Apuci!:)
Telefonba sem tudok többet mondani csak amit leírtam.
Lehet hogy félreértetted; nem durrog a motor csak 8 fölött nem akar menni.Ez nem lehet attól hogy a kipufogó sztem ilyen házi készítés és nem az eredeti?
Megpróbálok majd a jövőhéten felrakni egy videot menet közben, hátha többet birsz mondani!
Viszont alapjáraton kipörög 12-t!
de a haveromnak 21" 18" felni és enduro gumik és úgy megy 140km/h. de mint írtam tuning rezó + áttét baszkurálva van.

én most cseréltem a 80dt-én áttétet de az istenért sem akar többet menni 65nél.
Eddig 15/54 áttét most 15/48 de sebbeségben semmi változás csak anyi hogy 1hosszú 2-3 rövid 4-5hosszú 6rövid .
lehet a karbin kéne állítgatni?
"jogos a 2 pont " teljesen meg feledkeztem a kisebb kerekekről :S
Utána nyomogattam az előzmény gombot nyugalom!
Akkor meg kiahülye?
az a lényeg hogy nekem nem változott a sebességem mert az SM kerekem hátul 18as, magas gumival pont akkora átmérőben mint a gyári enduró kerék volt.Áttételt sem változtattam. Az első lett kisebb így mást mutat a sebesség mérő. De koppgázon ugyan annyival megyek mint előtte. Csak az óra többet mutat.
Milyen lényeget MATEKZSENI?
Számoljál már!
Hiába változtatod a szekunder áttételt, ha a meghajtást becsapod.
Te tényleg nem érted, vagy csak hülyének nézel másokat?
tényleg sokat csal az óra, már mondtam én is neki:D de azért gianelli rezó+dep hangtompító csak dob rajta valamicskék gondolom azért forog 12ezerig. amúgy másban nem több mint bárki másé.
ja ebbe már nálam is bele kötöttél

Csak nálam nem értetted a lényeget

Sm szett van alatta.
A km óra a 21-es kerékre van kalibrálva.
Az SM 17-es.
Kiszámolhatod, én már megtettem, mivel nekem is volt ilyen konfigom.
127-nél ment 100-at eredetileg.
És már nem is olyan észvesztő a gyorsulás.
A lámákat megvezette a szeme....
Arrow rendszer. bosh gyertya talán 3e körül vette. áttét passz megkérdem ma
Nem tűnnek túl lassúnak a fák a videón a háttérben?
Apa kezdődik..
hát lehet bár a video alatt azt írja "stock 125cc " ....
mekkora fogas van a haverodnak rajta elől, hátul ?
a "normális gyertya" az mit takar ? nekem made in japan NGK BR9ES van most benne. "tuning rezó" alatt Gianellit vagy esetleg Arrowot érted ?
persze természetesen elhiszem ..
ki mondta gyárilag?
tuning rezó, normális gyertya és jó karbi beállítás, wösner dugó ami normális!
Ha nem hiszed ma le is videózhatom
Hát azt azért megnézném gyárilag hogyan megy annyit főleg hogy nekem gyári áttétellel 6. 110nél 9000+ba forog
Haverom 125dt-r 140megy lazán
yz szett.
Mit kell csinálni 125 Dtvel hogy így repüljön ?
http://youtu.be/P5aTxhz36FE