nekem sincs csak a tompotóba egy kevés , amikor kibeleltem kb zacskónyi korom + az a köcsög szunyogháló szerűséges drót de kb 3kg-nyi de full korom az is, csoda h távoztak a gázok
Ha szedted már szét az órát akkor láttad hogy nem fogaskerék hajtja hanem a spirál és a mutató között mágnessel van megoldva a kontakt ami ugye idővel gyengül így nem mér pontosan, nekem 84 es a dt ezen a szerian minden szar az óra akárhányat láttam.
80dt-be az elektronikába lehet folytá,ha igen hogy lehet megoldani?
65nél tovább nem megy. 15/54 áttét 65km/h cseréltem 15/48 ugyan úgy 65.
karbi jó, légszűrö fasza, kipufogó kibelelve kiégetve csak a tompitóban van folytás + gyapot. hengerfej tömitést kellet cserélnem dugó is fasza fúrás óta 1700km van benne kb.
Már átutaltam rá a pénzt!
Leírnád,hogy szerinted míért is felejtős?
Fórumtársunk írta,hogy attól lehet jó,amiért nem a gyári az a csavar,meg könnyű csinálni hozzá jót!
Ezért döntöttem úgy,hogy megveszem.
Szerintem igen, de ez attól függ, hogy milyen a kialakítása a csavarnak. Egy sima csavarból se tart sokáig kialakítani egy jó alapjárat állító csavart.
Szép jó estét.
Szerintetek ezen a porlasztón az alapjárati csavar gyári?Mert csak akkor venném meg ha igen,kókánnyal nem szeretnék foglalkozni,nehogy ne lehessen beállítani az alapjáratot!
Értem tudsz benne segíteni h megnézzem nekem mekkora az áttétel?
Mit számoljak meg vagy esetleg mérjek le a lánc tányérokon?
Ne haragudj ehez nem nagyon értek :)
Köszönöm szépen
A lánckerék igen csak közre játszik a sebességben mert a láncáttételt azokkal tudod variálni.előre minnél nagyobbat hátra pedig minnél kisebbet teszel annál gyorsabb lesz de így viszont nem fog ugrani.
65km/h 6-dikba és 6e pörög, amúgy meg minden sebességbe 8e kipörög
G.
65nél tovább nem megy. 15/54 áttét 65km/h cseréltem 15/48 ugyan úgy 65.
karbi jó, légszűrö fasza, kipufogó kibelelve kiégetve csak a tompitóban van folytás + gyapot. hengerfej tömitést kellet cserélnem dugó is fasza fúrás óta 1700km van benne kb.
Leírnád,hogy szerinted míért is felejtős?
Fórumtársunk írta,hogy attól lehet jó,amiért nem a gyári az a csavar,meg könnyű csinálni hozzá jót!
Ezért döntöttem úgy,hogy megveszem.
Szerintetek ezen a porlasztón az alapjárati csavar gyári?Mert csak akkor venném meg ha igen,kókánnyal nem szeretnék foglalkozni,nehogy ne lehessen beállítani az alapjáratot!
Mit számoljak meg vagy esetleg mérjek le a lánc tányérokon?
Ne haragudj ehez nem nagyon értek :)
Köszönöm szépen