Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A polini hengerhez nem kell kiesztergálni. 45-ös átmérővel van a henger, 65ccm. Nekem is volt régen. A gyári hengert is fel lehet akkorára fúrni, úgyhogy kiadja rendesen. Nem véletlen van a gyári hengerhez 8 túlméret dugattyúban... és akkor még marad 3mm-amit le lehet fúrni.

Na, egy a lényeg, a polini henger átalakítás nélkül megy a blokkra, teljesen biztos lehetsz benne, hogy rá fog menni a gyári henger is.

Amúgy úgy számolj, hogy ha veszel gyári hengert, azt még meg is kell fúretni + 10 rugó az új dugó.

Gyűrűt meg méret alapján tudsz venni, ne polini dugattyúhoz keress. Egy normálisabb boltba vidd be a másik gyűrűt. Vidd be a hengert is. Majd megmérik neked és adnak gyűrűt. kb 45x1,5-ös féltrapéz gyűrű van bene, oldalt stiftelt... ha jól emlékszem. Csak nehogy így kérj, mert az nem lesz jó, vidd be a cuccokat.
Hali valaki nem tudna mondani egy motoros boltot ahol tudnék hátsó jobb és bal oldali idomot beszerezni ?
hello!
adott egy yamaha dt50 levegős blokk és rajta egy polini 70henger!
gyűrű elkopott el is tőrt. Venni akartam rá gyűrűt de nincs csak dugóval együtt az meg 15900ft.
Úgy döntöttem kap egy gyári 50-es hengert vissza de olyasmit mondtak hogy nem tudom vissza rakni a gyárit mert a polini henger h felmennyen kiszoktak esztergálni a blokkból. Valaki tud nekem ebbe segiteni h ez tényleg így van?
Akkor a következő.
A rezonátort vedd le.
A pover bovdeneinek a povermotor felé, a tank alá, párhuzamosan (nem egymást keresztezve) kell fussanak.
Ha lent a kipu, akkor tedd rá a gyújtást.
Ekkor csekkol az elektronika, hallasz zip-zup hangot.
Ha bekukkantasz a kipufogón, a pover nyelvének felül kell elhelyezkednie, épp nyitott állásban.
Ha ez oké, akkor leveszed a hengeren található kis oldaldeklit, ahová a bovdenek befutnak.
Ott 1 óra magasságában látsz egy V alakot a tárcsán.
Ez elvileg egy 5-ös furat felett áll pontosan, ami a hengerbe van fúrva.
Ha ez mind ok, akkor beindítod a motort a kipu visszarakása után.
Beinduláskor a tárcsa az óramutató járásával megegyezően befordul, kb 20 fokot.
Gázadásra balra fordul, nyitva a povert.

Szerintem ezeket nézd meg, ha minden így van ahogy leírtam, akkor mehetünk tovább....
Azt elfelejtettem hogy 15/51 lánckerék szett van rajta.
Sziasztok! Szerintetek mi okozhatja azt hogy 5-6 sebességben erőtlen a gép és inkább esik vissza a fordulat nem tartja meg 6 ezerig visszamegy. Nemrég lett fúrva kíméletesen bejáratva. 600 kilométernél tartok fúrás óta és mostmár gondoltam hogy meghúzom az orrát. Kipufogó tiszta üresben 11 ezret simán pörög. mi lehet a probléma szerintetek? Segítsetek. Köszönöm
Apuci!:)
Kitakarítottam a légszűrőt ahogy mondtad, de még mindig nem akar teljesen kipörögni!Esetleg ezt nem okozhatja a kipufogó dob?(nézd meg a képeimet).További ötleteket várok tőled!
Előre is köszi!
ÜDV
Tök jó, minden hétre egy csekélyértlemű medvebocs.)
Hali!
Valaki meg tudná mondani, hogy a dt 125-ön vagy a dt 80-on lévő ülés jó-e a dt 50-re?
OK, neked elhiszem.
Te aztán vágod a témát Hol van a szikragyújtás,ccm, meg az max 45kmph önerőből?
Olyan biztosan nincs, hogy neked kell bizonyítani, hogy szabályos vagy. Az országban ártatlanság vélelme van.
Hellosztok nem tudjátok hogy egy 125 lc2 dt hez menyibe kerül a főtengely szimering?
xD Úgy látom nem érted de nem vitatkozom ink. A vizsgálaton teljesítményt(Kw-ban) mérnek nem pedig ccm-t. Szval lehet neked 125ccm is a motor akkor se büntetnek ha benne vagy segédmotor határban(300w-5Kw).
Ha valóban 80-as, akkor az NKH-nak úgyis megvannak a módszerei, hogy bebizonyítsa. Ők sem tegnap jöttek le a falvédőről. Ha szerencséd van és a rendőr nem ért a motorokhoz, akkor talán elhiszi, hogy 50-es és csak azért büntet meg, mert nincs elsősegély felszerelésed.
Egyébként én sosem említettem, hogy motorszámot néznek, hanem hogy motor kódot. Az adatbázisukban meg elvileg benne van a kódhoz tartozó köbcenti száma is, vagy ha meg nincs, megkérdezik pl a Yamahától.
De a harmadik eset, hogy neked kell bizonyítanod, hogy a motor valóban 50-es. Az meg, hogy ezt hogyan oldod meg, az őket nem érdekli.

Amúgy, amíg normálisan motorozol és amíg nem vezetik be a rendszámot a segédmotor kategóriába is, addig nyugodtan használhatod.
Szerintem G.
Nem én akarom bevinni hanem ha van 1 80as dt ugye az nem esik bele a segédmotor teljesítménybe. A fő kérdés: "50"-esként használod és rendőr elküld vizsgálatra akkor nagyobb lánckerékkel beleesik-e a segédmotorba? Ebből indúlt h motorszámot néznek de segédmotornál nem nézik.
Ha a gyertya nincs becsavarva rendesen, akkor ott úgyanúgy jön a hang, az erő meg elmegy...a blokkcsavarokat meg azért nézd meg, mert rázkódott a blokk a helyén.
háát most arra gondoltam mivel nincs benn akksi nem mindig működik a pover szelep és ilyenkor nem nyit
És mivel tudnád esetleg ezt magyarázni?
Illetve így létezhet ,hogy lassabb a motor?
Rendben holnap megnézem köszönöm!De azért írjatok még tippeket! :)
ellenőrizd le, hogy a blokkfelfogató csavarok meg vannak-e húzva és a gyertya is kellően meg van-e húzva
Sziasztok korábbiaknak gyújtás probléma megoldva csak egy kábel szarakodott :)
Az lenne a kérdésem szerintetek kipufogó tömítéshez elég ha jól bekenem pasztával vagy vegyek tömítést?
Mert elvittem egy sráchoz aki tett bele nekem egy réz gyűrűt meg bekente valamivel elvileg most tőmit mert korábban ha vissza engedtem a gázt úgy rezgett az egész motor mint állat most nem csinálja....de olyan hangos meg olyan hangja van mint egy babettának de az érdekes az ,hogy nem érzem mint ha kifújna de nem csavarodik rá az a gyűrű a hengerre...de a paszta oda ragasztotta....akkor most ,hogy is van ez?
Köszönöm
Tök mindegy mit mérnek nem?
Ha balesetezel, jobb ha viszel magaddal a dobozban egy tégely vazelint.
Me úgy jársz, mint Zsanett......
Most írtad hogy TELJESÍTMÉNYT mérnek...(amúgy nyomatékot mérnek, és a fordulatszámmal számolják a teljesítményt) olvass már utána mi a teljesítmény... az semmit se változik, pakolhatod akárhova a végáttételt... egyszerűbb ha teletömöd a légszűrőt valami sűrű szarral, beállítod hozzá a karbit, hogy alig kapjon benyát, ne fulladjon le, és ott a fojtás.... csak az a gond, hogy szerintem olajat is öntenek a hengerbe...
50-es léghűtéses.