Ezeknél a gyújtáskapcsoló úgy működik, hogy a gyújtás kábelt, ami meg a trafóra (megszakítósnál) vagy a CDI egységbe (tirisztoros gyújtásnál) egyszerűen testre viszik. Ezért sok helyen a gyújtás szál és a test közel van egymáshoz, akár kapcsolón belül is (kormányon a gyorsleállító). Ha a kapcsolók elkopnak és a szétkenődött vezető anyagon áthúz a feszültség, akkor gyengébb lesz a gyújtás. Lehet még szikra lesz, de benzint nem fog gyújtani. Ugyanez megtörténhet a kábelek kidörzsölődésénél is, pl a váznyaknál, ahol hajlik a köteg a kormánnyal. Ha belenyúlt már valaki korábban, akkor viszont nehezebb lesz a dolog, lehet a műszerfal égőt pont a gyújtótekercsre kötötték rá okos emberek. Így az világít(egy darabig), de az izzón keresztül ugye testre megy a gyújtás... gyengül a szikra. Érdemes kipróbálni: Gyújtáskapcsolót egy az egyben kikötni, ekkor állandó gyújtáson kell a motornak lennie (a gyújtáskapcsoló hibáját így meg lehet találni, ha az lenne zárlatos és egyfolytában testre vinné)
Alap szabály mindenkinek:
HA VALAMIT PISZKÁLSZ ÉS HIRTELEN JÓ LESZ A MOTOR, AZ ARRA UTAL, HOGY OTT VAN VALAMI BAJ. Mást még véletlen se bánts! Keress rá google-ben, hogy karburátor beállítás, és sok érdekes és hasznos leírást fogsz találni. DE csak azon állíts, amit most eltekertél. Ha a csavart tekerted, annak reményében hogy jó lesz az alapjárat, akkor most csak azt tekergesd. Ha máshoz hozzányúlsz, akkor már 3 hiba lesz a motoron, amik külön-külön is épp elég nagyok, hogy szar legyen a motor. Ha egyiket megjavítod, nem fogod tudni, hogy jó lett-e, mert a másik kettő miatt még mindig nem indul. Szerintem nem nagy gond egy hozzáértőnek megtalálni a hibát, csak kérdés mi mennyire van összegányolva már rajta. Ha gyári a köteg és hiba van benne akkor az bő egy óra alatt megvan. Ha kókány, akkor egy örökkévalóság. Ha megtalálja a hibát, és jó is lesz a motor, ne sajnáld a pénzt neki. Én egy 5ösért megcsinálnám, mert DT (Autóelektronikai műszerész)
hát az mindenki ír itt olyan jókat eszem faszom megál bemagyarázzák ha hátul minnél nagyob az áttét annál gyorsabb a motor pfffff.
pont forditva ha nagy végre nem megy sokat viszont pörgös nyomatékos. ha kissebbet veszel akkor nő a sebesség viszont nyomaték gyengűl
apuci nem tudom mi a faszra vered itt a nyálad! !
szinte minden videónál nem a feltöltő küld el a jó büdös francba hanem a többiek vagy ezt te nem látod vakegér vagy? :)
Általában az olyan emberek nyílvánítanak véleményt, akik felrakják az ilyen videókat, és ők kérnek segítséget.
És akkor a másik a hülye.
Mert ő okos, csak nem tudja.
Most te ugyanezt csinálod.
Pocskondiázni tudsz csak, elbújva a net mögé.
Személyeskedsz, holott ezt senki nem tette veled.
Csak vigyázz mert ezért valaki egyszer megkeres, és kirántja a gerincedet a szádon.
Ez nem fenyegetés, aludj jól....
te tróger kis köcsög gondolkodj el miért küld el mindenki az anyádba! faszfej csak okoskodsz mindemhol, nem engem néznek hülyének hanem téged pl minden egyes videóknál írkálsz majd visszaírnak hogy hülye vagy gondolkodj el ezen sztem énvagyok a 10000ember aki ezt mondja rólad.
Én már nem írok semmit.
Szerinted ki fogja neked így megjavítani?
Beteszel egy izzót, nem indul.
Erre mit csinálsz?
Elkezded baszogatni a karburátort.
Szétszeded mindent megbontogatsz, gondolom belenyúltál a gyújtásba is.
Elrejtesz tudatlanul egy csomó hibát.
Eltelik 1-2 hét, és megáll a tudomány.
És ha innen nem segít valaki azonnal, elküldjük a kurva anyjába.
Bírom ezeket a mutatványosokat.
Én tippet, tanácsot adtam, merre keresgélj.
Nem okoskodás volt.
Erre írkálsz mindenféle hadovenciát, hogy minden szar a fosodon, és csak úgy motorozható, ha legalább 4 kezed van.
Tudod ilyen gyerekek után szoktam javítani, akik ilyen műszaki analfusztáziák, mint Te vagy.
Hát mit képzelsz magadról?
Idejössz, behánysz valami hibát, oszt azt hiszed, egyből megmondja itt neked valaki, hogy amikor azt észt osztották, Te nem voltál ott, mert akkor is csak neteztél?
Erről megint tanúbizonyságot szereztünk, a szellemi szinted bizonygatva.
Lepereg rólam a sértés, ha azt egy ennyire degradált, analfabéta szájából jönnek.
Alap dolgokkal nem vagy tisztába.
Mondat eleje nagybetű, néhol elvétve vessző, és a fogalmazásról nem is beszélve.
Odavaló vagy nyírségbe.
Menj a traktor klubba, vagy múlasd az időt a kocsmában.
Jobban jársz.
Legalábbis mi biztosan.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok nem olyan rég elvittem a dt 50-em egy szerelőhöz mert a gyujtáskapcsoló nem volt bekötve mert kulcs nélkül is inditható volt a motor ezt megcsinálta a srác....használtam a motort egy héttel késöbb fater hozott egy égőt a műszerfal világitásába le is nyitottam azt kis fej idom elől bele tettem a motorba az égőt és erre nem indult!
Gyanakodtam esetleg benzin lehet az mert már tartalékra kellet tennem hát hoztam bele benzint de ugyan ugy nem indult!Lenyitottam én a fejidomot megnéztem baszkurálgattam a kábeleket és jó lett mentem vele durván egy 3-4 km de nem volt alapjárat fogalmam sincs ,hogy állitotodott el lényeg azt probáltam állitgatni de a végén oda jutottam ,hogy köröbelűl a motor kiforog 4ezerig majd utána rángat és semmi minden fokozatba....gyertyát gyertyapipát 2 hete vettük ja és ami a legfontosabb most megint nincs szikra hiába basztatom ott elől a kábeleket semmi...és amikor volt szikra nem akarok hülyeséget mondani volt úgy ,hogy pirosas volt a szikra....jön nem soká egy srác megnézi de szeretném a véleményeteket illetve azt ti mennyit adnátok neki h megálapitsa ,hogy mi a baja illetve esetlegesen ha megcsinálja...persze ha tudjátok mi lehet a gond!
HÁLÁS KÖSZÖNET!
ja és a kurva nagy okoskodóknak kelett mérve!
letestet és 2kábelem megvan szakadva okoskodó faszomok mint ha értenétek hozzá írjátok a sok hülyeséget meg lenézte mindenkit ha valaki mást mond apuci te meg nézzél magaba ahány videóhoz hozzá szoltál mindig elküldtek a faszba akkor most mit vered itt magad?!
Alap szabály mindenkinek:
HA VALAMIT PISZKÁLSZ ÉS HIRTELEN JÓ LESZ A MOTOR, AZ ARRA UTAL, HOGY OTT VAN VALAMI BAJ. Mást még véletlen se bánts! Keress rá google-ben, hogy karburátor beállítás, és sok érdekes és hasznos leírást fogsz találni. DE csak azon állíts, amit most eltekertél. Ha a csavart tekerted, annak reményében hogy jó lesz az alapjárat, akkor most csak azt tekergesd. Ha máshoz hozzányúlsz, akkor már 3 hiba lesz a motoron, amik külön-külön is épp elég nagyok, hogy szar legyen a motor. Ha egyiket megjavítod, nem fogod tudni, hogy jó lett-e, mert a másik kettő miatt még mindig nem indul. Szerintem nem nagy gond egy hozzáértőnek megtalálni a hibát, csak kérdés mi mennyire van összegányolva már rajta. Ha gyári a köteg és hiba van benne akkor az bő egy óra alatt megvan. Ha kókány, akkor egy örökkévalóság. Ha megtalálja a hibát, és jó is lesz a motor, ne sajnáld a pénzt neki. Én egy 5ösért megcsinálnám, mert DT (Autóelektronikai műszerész)