A szívató karnak a karbin lenyomva kell lennie folyamatosan, akkor van szívató üzemben. Az nem egy pumpa, mint a fűrészgépeken. Ha lenyomod, megnyit egy csatornát, amin megkapja a szükséges többletüzemanyagot. Ha már le akar állni, akkor kell visszavenni a szívatót. Remélem arról van szó, ami a gallériádban van a képeken.
először azt próbáld ki, hogy amikor épp nem indul a motor, akkor a légszűrő bemenő csövét befogod mondjuk úgy félig, vagy ha nem jó akkor háromnegyedig, hogy úgy indul-e könnyen.
Szívatót ugye használod.
Ha lezabál, akkor ha betolod, akkor erősen füstöl egy ideig és alig veszi a gázt, fulladozik. Ha csak simán tolni kell, akkor lehet kevés benzint kap így hidegen nem indul, vagy túl nagy a gyertyahézag.
Ha 50-es keveréket akarsz akkor 50 literhez 1 liter olaj ebből kiszámíthatod hogy 2 literhez 0.04l azaz 0.4 dl.
De ha most kezdessz hozzá olajat keverni már lehet hogy késő.
A berugókar lenyomásból ne mérjél kompressziót.
Sziasztok keverési dologba kérném a segítségeteket hogy 2liter tiszta benzinhez menyi 2t olajat szoktak keverni ? A mikor be indítom a motort a jobb oldali berúgókart könnyedén le lehet nyomi ez befolyásolja a kompresszióját esetleg hogy így kevés van benne esetleg rá lehet jönni ? a képgalériámba várom a válaszaitokat előre köszönöm
Na megtaláltam a bajt!
Az van ugye a kipufogót úgy kell ráfogatni ,hogy rácsavarod a blokkra na már most valószínűleg az aki le szette de létezhet inkább ,hogy a szerelőm úgy barmolta le róla ,hogy az a rész amit rá csavarsz a blokkra el van körbűlve mert rátekertem tökéletesen rá szorult beindítom erre ugyan az a hang mit tudtok tanácsolni mit tegyek ?
köszönöm!
hello!
most cseréltem a 80dt-én áttétet de az
istenért sem akar többet menni 65nél.
Eddig 15/54 áttét most 15/48 de sebbeségben
semmi változás csak anyi hogy 1hosszú 2-3
rövid 4-5hosszú 6rövid .
lehet a karbin kéne állítgatni?
de viszont szerintem gyorsabb lett. az órám csalhat ? vagy ha kopott fogaskerék a km hajtásnál akkor rosszul mutat?
Az a baj, hogy már a való életben is.
Mindennapos manapság a hülyének nézés, egymástól elhidegülés, haveri körök, társaságok oszlanak fel.
Tiszta irigy mindenki a másikra, mások zsebében turkálnak, és még sorolhatnám.
Tiszta bolond ez a világ.
Nemsokára jön az apokalipszis.
Én már vásárolom a fegyvereket....
Szerintem nem végdob baja van.
De a te megnyugtatásodra, próbáld ki.
Láttam már olyat, hogy felfúrták a főfúvókát.
A Simson-Mz főfuvi belemegy.
Nekem is az volt benne.
Én vennék bele egy 120-ast, (60ft) és kipróbálnám vele, egy alapos karbipuccantás mellett, ahol a kehelycsövet is érdemes lenne kijuvázni, meg átnézni az összes járatot.
Én spec cigarettafüsttel ellenőrzöm....
Szívatót ugye használod.
http://users.atw.hu/fustolok/d...
2l benya nekem a 125 ösel jó esetbe 40-45 km re elég :)
De ha most kezdessz hozzá olajat keverni már lehet hogy késő.
A berugókar lenyomásból ne mérjél kompressziót.
És tippelek a főtengely csapágyra :(
Na megtaláltam a bajt!
Az van ugye a kipufogót úgy kell ráfogatni ,hogy rácsavarod a blokkra na már most valószínűleg az aki le szette de létezhet inkább ,hogy a szerelőm úgy barmolta le róla ,hogy az a rész amit rá csavarsz a blokkra el van körbűlve mert rátekertem tökéletesen rá szorult beindítom erre ugyan az a hang mit tudtok tanácsolni mit tegyek ?
köszönöm!
most cseréltem a 80dt-én áttétet de az
istenért sem akar többet menni 65nél.
Eddig 15/54 áttét most 15/48 de sebbeségben
semmi változás csak anyi hogy 1hosszú 2-3
rövid 4-5hosszú 6rövid .
lehet a karbin kéne állítgatni?
de viszont szerintem gyorsabb lett. az órám csalhat ? vagy ha kopott fogaskerék a km hajtásnál akkor rosszul mutat?
Mindennapos manapság a hülyének nézés, egymástól elhidegülés, haveri körök, társaságok oszlanak fel.
Tiszta irigy mindenki a másikra, mások zsebében turkálnak, és még sorolhatnám.
Tiszta bolond ez a világ.
Nemsokára jön az apokalipszis.
Én már vásárolom a fegyvereket....
De a te megnyugtatásodra, próbáld ki.
Láttam már olyat, hogy felfúrták a főfúvókát.
A Simson-Mz főfuvi belemegy.
Nekem is az volt benne.
Én vennék bele egy 120-ast, (60ft) és kipróbálnám vele, egy alapos karbipuccantás mellett, ahol a kehelycsövet is érdemes lenne kijuvázni, meg átnézni az összes járatot.
Én spec cigarettafüsttel ellenőrzöm....