Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tudnátok segíteni?
Van egy Yamaha Dt 5J1-em 80 as Yamaha
És az a problémám hogy beindítom üresben kipörög, és Sebességben pedig rángat, nem pörög normálisan, és leáll, próbáltam már gyertyacserét is meg mindent.
Kérlek segítsetek! :(
Egyébként jogos, amit mások írnak. Pl a minarelli blokkok: AM3 AM4 és AM6-on még egyen se láttam motorszámot, mert nincs is. Nem is kérik se az adásvételi szerződésnél, se a biztosításnál. (Persze ha van, akkor kötelező beírni a szerződésbe)
főleg ha hátul is cseréled!

amúgy olyan lehet hogy kicsi hőértékü a gyertya és azért köpi be nekem állandóan majd ledadog
Nem nézik motorszámot mert kismotoron nincs rendszám se semmi csak 1 biztosítás szval te ide oda cserélgetheted a blokkot csak biztosítást átkell kötni az új motorszámra. Am is a németből behozott motornak nézheti a blokkszámát ugyse fog itthon semmit találni. A vizsgálaton teljesítményt néznek (Kw) nem sebességet. Szval sztem elm ha beraksz előre nagyobb fogaskereket akkor teljesítmény csökken így beleférsz a kismotornak előírt követelménybe. Legalábbis szerintem.
Szerintem azon a padon nyomatékot mérnek, de TELJESÍTMÉNYT számolnak... ami kb nyomaték szorozva a fordulatszámmal... ha kicseréled a lánckereket, akkor a nyomatékot csökkented, viszont az ahhoz tartozó fordulatszámot növeled... a teljesítmény közel azonos marad.
de a valóban a vezérlő elektronika van korlátozzva akkor kikell cserélni. vagy lehet a power szarul van belőve de hát akkor is kéne mennie. áttéted gyári?
Köszi a gyors választ..
Értem akkor majd megnézem a kipufogót....
Meg a cdi t kíváncsi leszek milyen lesz utána..
a pufóba igen van folytás havert meg kérdem hogy szedte ki de utána mintha kicserélték... a többi passz
125r inkáb csukló függő öcskösnek volt neki 3-4l körül volt de csak aszfalt és nyugodt tempó.
havernak benyomta a 7-8l körül is de cső gáz mindig :)
Jó estét fórumozok...
Van egy Dt 125r m 2000évjáratú..
Olyan problémám van hogy most rendbe lett rakva viszont kb úgy megy mint anno az egyik 80 dt talán jobban húz a power miatt..
Viszont 90 nél már 6. ba vagyok és nem akar tovább húzni meg pörögni se..
Én úgy tudom hogy ez a típusú motor 120 körül megy rossz esetben is..
Esetleg ez az r-es változat igy le van fojtva?
Én gondoltam arra hogy ezen gyárilag a henger,hengerfej kialakítás fojtót meg a kipufogóra is gondoltam meg a cdi re..
Valaki tudna segíteni akinek ilyen problémája volt?
A segítségeteket előre is köszönöm..
a karbi ügy megoldódott, rendesen zár nem is folyik a benzin túlfolyón, ülepitő félig szokott lenne benyával betuttam lőni.
De mégis ledadog 5-6e körül de van amikor átesik rajta akkor jó, hideg a motor beinditom üzemi hőm. elindulok kipucolt gyertyával kb 10p jó majd elkezd dadogni megállok gyertya csöppet forró kitekerem hót fekete.
Nem kell fojtogatni.
Motorszámból tudni, hogy hány KW-cm3.
És már bedőltél.
Ha parázol, vizsgáz le.
A 125R 5-10 liter között eszik.
Ha már ezen aggódsz, akkor inkább vegyél 4T-t.
Akkor talán nem az a baja....
Mondtam, hogy nézd meg a tűszelepet.
A fészekben forgass meg 2-es vagy 3-as fúrót az ujjaid közt, hogy letörje kicsit az élt.
A tűszelep gumis részét meg húzd meg polírpapíron.
hello!
2-dik gyertyát próbáltam de állandóan ledadog a motor és egy kör után hót korom a gyertya ötlet?
bosh gyertyával néztem érdekes más mororba jó!
Persze, mert nem a típusszámot nézik a rendőrök, ami a blokkba van ütve, hanem elküldik egy próbapados NKH műhelybe, ahol szintén nem nézik meg a motor típusát és a motorkódot, hanem megmérik, hogy vajon eléri e a 4kW-os teljesítményt....

Szerintem...
Sziasztok!
Szeretnék venni 1 dt-t de nemnagyom vágok 1-2 dolgot.
Kinéztem egy dt80 lc2-t és az lenne a kérdésem h visszalehet-e folytani(pl 1 nagyobb első lánckerékkel) úgy h ha beküldik vizsgálatra akkor megfeleljen a kismotor teljesítményének(asszem 5 vagy 6 kw).
A másik kérdésem pedig h a dt125 r mennyit eszik 100km-en?
A válaszokat előre is köszi!
oké megpróbálom
Szerintem következetesen kéne haladni.
Nem egyből elektronikai fojtást keresni, hanem lépésről-lépésre.
Először is levegőszűrő puccantás.
Kiszed, szappanos vízben kimos, megszárít, teszt.
Ha nem jó még mindíg, akkor írj.
Nem írom le mindet, majd csak sorjában, mert különben nekiállsz annak, ami szerinted a baja.
Csak nem biztos hogy az....
Helo Apuci!
Köszi a válaszodat! Próbáltam keresni a fórumon de német oldalt találtam ahol le van írva az meg nem jó. Légyszi le tudnád írni hogyan kell az ELEKTRONIKAI TILTÁST KISZEDNI?És a powert megfordítani?
Sokat segítenél
előre is köszi
Még az is érdekes, hogy elindulok 1000-4~5000-ig nem túl erős de nyugis tempónak jó aztán szinte teljesen elmegy a nyomaték olyan 5~6000 körül (kisebb szembeszélben csutka gáz és lassulok) aztán 6000-től fölfele dupla akkora erő van benne és megy mint a meszes.
Ez normális?
A motor 2000 km-e van nálam azóta nem volt cserélve.
Az előző gazdi meg nem tudom, hogy mikor cserélte. (gyanús, hogy régen :/ )
Helo Apuci!
Köszi a válaszodat! Próbáltam keresni a fórumon de német oldalt találtam ahol le van írva az meg nem jó .Légyszi le tudnád írni hogyan kell az elektronikai gyújtást kiszedni?És a powert megfordítani?
Sokat segítenél
előre is köszi
Jó estét fórumozok...
Van egy Dt 125r m 2000évjáratú..
Olyan problémám van hogy most rendbe lett rakva viszont kb úgy megy mint anno az egyik 80 dt talán jobban húz a power miatt..
Viszont 90 nél már 6. ba vagyok és nem akar tovább húzni meg pörögni se..
Én úgy tudom hogy ez a típusú motor 120 körül megy rossz esetben is..
Esetleg ez az r-es változat igy le van fojtva?
Én gondoltam arra hogy ezen gyárilag a henger,hengerfej kialakítás fojtót meg a kipufogóra is gondoltam meg a cdi re..
Valaki tudna segíteni akinek ilyen problémája volt?
A segítségeteket előre is köszönöm..