Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Adj légyszives egy e-mail címet, ahová a képeket küldjem, vagy írj nekem és válaszolok. gondenzator kukac gmail pont com

G.
Szervusz ! Hány köbcentis a hengered ? Ha 125 akkor én megveszem. Köszönöm Emilbá
hello!
elöször is nézd meg a karbit szintet stb. gyertya nincs e beköpve? csere egy másikra nekem ez megoldotta a problémát 5e nem pörgöt dadogos köpte a gyertyát stb, ha ezek után se lenne jó írj többiek biztos okosabbak
Hali, főtengely szimering?
Üdv! A minap vettem egy 125ös dt-t,csinálja azt h olyan fél óra-óra motorozás után okádja a füstöt meg nem pörög 2 ezernél vagy 6 ezernél többet olyan mintha sok olaj menne a hengerbe de nem fogy belőle az olaj.Mitől lehet ez? köszönöm
oké így nekem meg felel!
Várom a képeket remélem stimmelni fog a hengerfejem a tiédhez
Szóval. Egy darab 3MN-N jelzésű hengerem van, amit fúrni kellene és van mellé egy darab új DT dugattyúm, amihez fel lehetne fúrni a hengert, de azt nem tudom, hogy pontosan ehhez a típusú hengerhez jó e ez a típusú dugó. Így a dugót ingyen adnám, hátha jó lesz, a henger meg 4000+posta, ha érdekel.

Képeket tudok küldeni.

G.
itt mifelénk tán 3000ft fúrnak ahogy írtad
aszt hogy lehet észre venni ha erőhiányos a motor ? de inkább a galériámba írd marlécíves mert ott szoktam jobban olvasni hogy milyen tanácsokat adnak vagy utasításokat
ja bocsi henger van csak fúrni kell és van hozzá egy dugó is de nem biztos hogy ehhez jó!
50e simán ha mégis erő hiányos fúrás 3e dugó kb 6e
akkor ha jó értem van egy 50-es levegős henger amit fúrni kell de van egy polini henger is dugóval együtt és azt adod hozzá?
Mennyi lenne postával együtt?
Ma érdeklődtem mert egy dugó a polini hengerhez 15500ft
ki írtam az árát a motoromnak véleményeteket kérem hogy megért e annyit ?
Nekem van egy 3MN-N jelzésű, de azt hiszem ez a folytott verzió lehet, mert elég szűk a kipufogó kivezetőnyílása. Ja meg fúrni is kellene. Én is úgy kaptam egy 3mn jelzésű blokk mellé, de a saját pollini hengeremet raktam rá. Van egy dugóm is, de nem vagyok biztos, hogy DT-hez való, viszont ha igen, akkor már csak hozzá kell fúrni a hengert és meg is van. Ezt ingyen odaadom mellé.
Este tudok küldeni képet róla, ha érdekel.

G.
Most azt nem értem, hogy miért akarod annyira bevinni hozzájuk a motort, hogy mérjék le a teljesítményét? Ha veszel egy (segéd)motort, akkor egy adásvételi szerződés kell hozzá, meg egy biztosítás rá és kész. Márha 50ccm-esről beszélünk. Efelett úgyis az NKH adatbázisa a mérvadó. Ilyenkor kell a motorkód, mert az adatbázisban kikeresik és egyből látják a hozzá tartozó adatokat. Ami meg nincs az adatbázisukban, az nem létezik. Vagyis a lepapíroztatása egyenlő a lehetetlennel...

G.
valakinek eladóba van 50dt levegős henger?
köszi!
én is a gyertyára vagy sol olaj v rossz olaj!
külön olajzós viszont fixre van beállítva!
Teljesen mind1 mert TELJESÍTMÉNYT mérnek nem ccm-et szval csak az a lényeg h benne kell lennie kismotor teljesítmény határába (300w-5kw ha jól tudom). Csak az a kérdés hogy ha felrakok nagy fogaskereket akkor az elég fojtás vagy még kéne vmit állítgatni hogy bennelegyen.
De. Azt hívják motor kódnak, majd utána jön a sorozatszám.
Rossz, vagy sok olaj, hilytelen benzin-levegő keverési arány... nem rá való gyertyapipa, nem belevaló a gyertya
Miért köpi be állandóan a gyertyát a motor?
Eddig 2dbgyertyával próbáltam bosh másik motorba tökéletes.
Kitakaritom a gyertyát 1-2kör bemelegszik majd dadog 5-6e fordulatnál később még rosszba. megállok forró a gyertya és hót korom, megvárom amíg kihűl kitakarítom megyek megint dadog.
benzinszint fasza
Az nem a motorszám első pár karaktere véletlen?
Nem motorszámot mondtam, hanem motorKÓDOT.
Hali!
olyan gondom van hogy kottyan az elsőteló
az alsószár kottyan... :/ szét szedtem a szimering alatt van egy bronz gyűrű... az lehet elkopva szerintem...
mit lehet vele kezdeni?
lehet ilyen cuccot kapni? vagy inkább csináltatni kell?
Karburátor tisztítás,de alaposan az össze fúvókát nagy nyomással fújd át ha koszos a tankos akkor használj szűrőt!