hello!
elöször is nézd meg a karbit szintet stb. gyertya nincs e beköpve? csere egy másikra nekem ez megoldotta a problémát 5e nem pörgöt dadogos köpte a gyertyát stb, ha ezek után se lenne jó írj többiek biztos okosabbak
Üdv! A minap vettem egy 125ös dt-t,csinálja azt h olyan fél óra-óra motorozás után okádja a füstöt meg nem pörög 2 ezernél vagy 6 ezernél többet olyan mintha sok olaj menne a hengerbe de nem fogy belőle az olaj.Mitől lehet ez? köszönöm
Szóval. Egy darab 3MN-N jelzésű hengerem van, amit fúrni kellene és van mellé egy darab új DT dugattyúm, amihez fel lehetne fúrni a hengert, de azt nem tudom, hogy pontosan ehhez a típusú hengerhez jó e ez a típusú dugó. Így a dugót ingyen adnám, hátha jó lesz, a henger meg 4000+posta, ha érdekel.
aszt hogy lehet észre venni ha erőhiányos a motor ? de inkább a galériámba írd marlécíves mert ott szoktam jobban olvasni hogy milyen tanácsokat adnak vagy utasításokat
akkor ha jó értem van egy 50-es levegős henger amit fúrni kell de van egy polini henger is dugóval együtt és azt adod hozzá?
Mennyi lenne postával együtt?
Ma érdeklődtem mert egy dugó a polini hengerhez 15500ft
Nekem van egy 3MN-N jelzésű, de azt hiszem ez a folytott verzió lehet, mert elég szűk a kipufogó kivezetőnyílása. Ja meg fúrni is kellene. Én is úgy kaptam egy 3mn jelzésű blokk mellé, de a saját pollini hengeremet raktam rá. Van egy dugóm is, de nem vagyok biztos, hogy DT-hez való, viszont ha igen, akkor már csak hozzá kell fúrni a hengert és meg is van. Ezt ingyen odaadom mellé.
Este tudok küldeni képet róla, ha érdekel.
Most azt nem értem, hogy miért akarod annyira bevinni hozzájuk a motort, hogy mérjék le a teljesítményét? Ha veszel egy (segéd)motort, akkor egy adásvételi szerződés kell hozzá, meg egy biztosítás rá és kész. Márha 50ccm-esről beszélünk. Efelett úgyis az NKH adatbázisa a mérvadó. Ilyenkor kell a motorkód, mert az adatbázisban kikeresik és egyből látják a hozzá tartozó adatokat. Ami meg nincs az adatbázisukban, az nem létezik. Vagyis a lepapíroztatása egyenlő a lehetetlennel...
Teljesen mind1 mert TELJESÍTMÉNYT mérnek nem ccm-et szval csak az a lényeg h benne kell lennie kismotor teljesítmény határába (300w-5kw ha jól tudom). Csak az a kérdés hogy ha felrakok nagy fogaskereket akkor az elég fojtás vagy még kéne vmit állítgatni hogy bennelegyen.
Miért köpi be állandóan a gyertyát a motor?
Eddig 2dbgyertyával próbáltam bosh másik motorba tökéletes.
Kitakaritom a gyertyát 1-2kör bemelegszik majd dadog 5-6e fordulatnál később még rosszba. megállok forró a gyertya és hót korom, megvárom amíg kihűl kitakarítom megyek megint dadog.
benzinszint fasza
Hali!
olyan gondom van hogy kottyan az elsőteló
az alsószár kottyan... :/ szét szedtem a szimering alatt van egy bronz gyűrű... az lehet elkopva szerintem...
mit lehet vele kezdeni?
lehet ilyen cuccot kapni? vagy inkább csináltatni kell?
G.