Vagy fordítva van bekötve a pover, vagy az elektronikai tiltás van még benne.
Ajánlom használd itt az oldalon a keresőt, többféle szavakkal, mert már ezerszer lett taglalva.
Ha esetleg valamiben tudok segíteni, vagy magyarázat kell, felhívhatsz nyugodtan, segítek.
Ne haragudj, de nem fogom leírni 100-adszor is a beállítását, működését....
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy mi lehet a baj? dt 125r -nél mikor a power nyit (6,5e) megindul a motor de utána 8e fölé nem akar menni és a teljesítmény is visszavesz egy kicsit?! az a bajom hogy nem egyenletes a teljesítmény a power nyitás után! Esetleg akinek van dj125-je meg tudná mondani hogyan állítsak a poweren?előre is köszi
u.i: előbbi bejegyzésemben kihagytam a powert :D
Ha olyan, mintha nem kapna benzint, akkor valószínűleg a tüzelőanyag-ellátásnál érdemes kutakodni. (Benzinszűrő, eldugult a csap vagy a csap vákuumcsöve kirepedt, dugulás a karbiban, esetleg kirepedt légszűrő, vagy más tipusú légszűrőt kapott) DE ha a fordulatszám visszaesés olyan volt, mintha megfékezték volna, hirtelen, esetleg fémes hangja is volt, akkor lehet nem jó az olajzás, vagy a keverék és túlmelegszik, megszorult.
Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy mi lehet a baj? dt 125r -nél mikor a power nyit (6,5e) megindul a motor de utána 8e fölé nem akar menni és a teljesítmény is visszavesz egy kicsit?! az a bajom hogy nem egyenletes a teljesítmény Esetleg akinek van dj125-je meg tudná mondani hogyan állítsak a poweren?előre is köszi
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a Yamaha DT50X-em (2007)
magasabb fordulatnál lehörög, bedarál. Sokszor volt hogy húztam neki és olyan 8000 rpm fölött hirtelen mintha nem kapott volna benzint és visszaesett a fordulat egy pár másodpercig. 17 ezer km van benne úgyhogy nem hiszem, hogy fojtás lenne.
Mi lehet a gond?
Sziasztok ! most jutottam hozzá egy dt125R típushoz és az lenne a kérdésem tudnátok hozzá valami jó fajta de nem túl drága 2t olajat ajánlani ? előre is köszi !
Mutassak neked egy csapágyat, amiben csak 3 golyó van, és még indult vele a motor pöccre? A szimering tömít, nem a csapágy. Ne vezessünk félre senkit.
(Más dolog, hogy a csapágy szétesik, vagy kikopik, és más dolog, hogy az esetleges darabjai mit törnek szét a hengerben, vagy a gyújtás mennyire mászik el a lógás miatt.)
rendben csinálni fogok ez sajnos csak te lóval készült de meg próbálok jobb minőséget produkálni nektek igen abba igazad van hogy úgy kéne meg állapítani a kotyogását hogy ami tönkre van menve azon meg tapasztalni hogy milyen is valójába és csak utána hozzá nyúlni éhez
Barátom! Ahogy századmilliméterek számítanak, ott kell a rutin. Ha meg már úgy lóg, annak hangja is van. Nem vitázni akarok, de tényleg nem így működik, kell a viszonyítási alap.
Az érzést úgy értettem, hogy érezni kell pár olyat előtte, hogy milyen egy jó állapotú, és milyen egy rossz. Szerintem tegyél még fel pár fotót a motorról, töltsd ki az adatlapodat, hogy később bármi gondod van, hamarabb tudjanak segíteni. Rengeteg alatrész beszerezhető a típushoz, ha kell bármi, akkor szólj, itt már körbejártuk, hogy mit és hol lehet beszerezni, olcsón és jót.
most hogy mondod el akinek még nem volt motorja? értelem szerüen ha úgy mozog mint katiba a gyerek akkor ott csapágy gond van, azért írtam is ha nagyon mozog akkor baj van de ha kicsit akkor még elmegy neki még sokat!
Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a Yamaha DT50X-em (2007)
magasabb fordulatnál lehörög, bedarál. Sokszor volt hogy húztam neki és olyan 8000 rpm fölött hirtelen mintha nem kapott volna benzint és visszaesett a fordulat egy pár másodpercig. 17 ezer km van benne úgyhogy nem hiszem, hogy fojtás lenne.
Mi lehet a gond?
érzésem van a szerelési dolgokhoz csak motori dolgokkal nem voltam tisztába MCADEE de neked is szívesen meg hallgatom a tanácsaidat úgy mint a előtted lévőnek
Ilyen könnyen meg lehet különböztetni a csapágy illesztési hézagját a kopástól? Gyakorlattal sem egyszerű. Felesleges munka, ha meg is nézi, akkor sem lesz mihez viszonyítani. Ehhez rutin és érzés kell.
motornak a bal oldalán a deknit leveszed Yamaha feliratú műanyag :)
Majd azt az otromba nagy kerek szart elkezded le fel mozgatni ha kotyog vagy mozog le-fel akkor csapágyas, de ha csak kicsit mozog még az még belefér!
Nézd meg majd a hajtóműolajat is alul kitekered a csavarját és leengeded az olajat, ha még fasza azaz nem foltos szar folyékony, akkor mehet vissza de ha van hajtóműolaj akkor érdemes kicserélni
szia eszt lenkerekes dolgot pontosan magyarázd már el nekem lécíves mert még nem csináltam ilyet mi a ki indulási pont hogy álljak neki meg nézni hogy nem e csapágyas ?
akkor addig örülj neki!
Ha kap rendesen olajat és nem forgatod halálra akkor sokáig elfog gurulni!
Még egy dolgot megnézhetsz a lendkereket le-fel mozgatod és ha mozog akkor viszont csapágyas.
Ajánlom használd itt az oldalon a keresőt, többféle szavakkal, mert már ezerszer lett taglalva.
Ha esetleg valamiben tudok segíteni, vagy magyarázat kell, felhívhatsz nyugodtan, segítek.
Ne haragudj, de nem fogom leírni 100-adszor is a beállítását, működését....