Apuci!:)
Úgy volt beállítva a power ahogy mondtad, de még így sem akar 8000 fölé menni!:S mikor húzom a gázt rendesen elfordul balra ahogy kell!
Várom a további ötleteidet!
ÜDV
az fasza akkor jobban is jár így öcskös ha 50 hengert kap, amúgy is amikor megvedte már erőtlen volt 65 ment végre de erő semmi. azóta eltelt egy év és még szarabb lett :)
Igen 5 és 6 között van a gyári érték megadva arra a hengerre... de nem úgy mint az új mina blokkos 50-esek, hogy 8 lóerő, aztán mégse megy sehova. Nekem már szénnékopott állapotában is 100 körül karcolt végsebességre a moci vele...
A cseréhez nem tudok mit szólni... szerintem nem éri meg, abba a 125-ösbe ha kell majd egy dugó, az valószínű annyiba fog kerülni, mintha a 80-ast felújítanád szépen. Nem is ismerem a típust
Azért azzal az 5-6 lóerős polini hengerrel még nem lehet eget verni... az osztott felömlős 50es hengerrel nekem lazán ment 85-öt a DT... persze a karbit is hozzá kell állítani.
Ott hibáztad el hogy Márkaszervizben kerested... ott nem tartanak minden alkatrészt, csak ami a tipusaikhoz kell, nincsenek is olyan beszállítóik, csak akik a gyárihoz adnak alkatrészeket. Inkább egy gépműhelyben érdemes érdeklődni... én is vettem anno az enyémhez.. 50-es hengerből csak az osztott felömlőssel foglalkozz szerintem.
hello!
mit szóltok egy yamaha dt125 vízhűtéses 85-ös évjaratu motorhoz? Nem poweres.Elől tárcsafék hátul dob.
ugyan úgy bírja a kiképzést mint egy poweres?
hány lóerő körüliek?
A 80dtm van és ezt ajánlották cserébe, most lett csapágyazva felújítva a főtengely de fúrva nem lett mert még nagyon jó állapotban van!
karsaiék fúrnak is minden.
De sajnos utolsó túlméretés dugó van benne 16e meg nem áldozok most rá egy dugóra.
Így akitől veszem a 50hengert 6e megúszom és még jó állapotban van.Úgyis az öcskösé
Azért köszi
Szóval akkor az én hengerem nem kell...
Egyébként én a helyedben inkább megtartanám a Pollini hengert, mert az 50-essel sokkal gyengébb lesz a motorod. Nekem legalábbis az volt, amikor megsérült a pollini hengerem és ideiglenesen visszaraktam az 50-eset rá.
Próbáld meg elvinni a hengert és a dugót egy olyan helyre, ahol fúrnak is és ott biztos tudnak adni hozzá gyűrűt.
Hát tegnap voltam nyiregyen yamaha szervizben Karsai ott mondták nincs hozzá gyűrű 45.8 a dugó.Neten egy oldalt találtam ott van polini dugóhoz külön gyűrű pont méret is de emailra nem válaszolnak hívom őket semmi.
Hát akitől venném a gyári 50-es hengert az elméletileg jó állapotban van gyűrűk nem kopottak hengernek nincs válla stb...
Nem érted. Miért szabályozna le 7500-nál? Az még nem fordulatszám! Hacsak nem vagy elektornikai műszerész és strobival nem mérted ki az elektornika szabályozási görbéjét, akkor ne ragaszkodt a tippekhez...
A csavart hiába tekergeted, nem csoda ha nincs változás... a főfúvóka dönti el, hogy hagy terhelésen, nagy fordulaton hogyan viselkedik, illetve a súbertű is befolyásol. Először is motorozni kell 10 percet tempósan, majd hazaérve a kapuban hirtelen leállítani a motort, nem hagyni alapjáraton pötyögni! Majd kivenni a gyertyát és megnézni, lefotózni és elküldeni ide. A színe sok mindent elárul. Légszűrő belevaló legyen, ne ágyszivacs gondolom az alap.
Ugyan ez a helyzet velem is, az én gépem is ez az évjárat. Nekem új levegőszűrő van benne, 125-ös fúvóka a karburátorban, power beállítva és így se akar 10000-től többet pörögni :/
Sziasztok!
Dt 80 LC II-m van és nem akar 7500-tól többet fordulni, pedig fel lett újítva és erő is van benne dögivel és gyári elektronika van benne. Valami tuningolt elektronikát, ami nem szabályoz le honnan tudok venni, tud valaki valami oldalt linkelni? Köszi a válaszokat!
Felhívlak!
Így vetted?
Vagy régen jól ment, s elkezdte X ideje?
igen olyasmi húzom neki 6-7 megy rendesen 7-től fölfele 8-at eléri és utána nemigazán akar menni!:S
Mit csináljak vele?
8000-nél darál, durrog?
Olyan mintha szabályozna?
Úgy volt beállítva a power ahogy mondtad, de még így sem akar 8000 fölé menni!:S mikor húzom a gázt rendesen elfordul balra ahogy kell!
Várom a további ötleteidet!
ÜDV
A cseréhez nem tudok mit szólni... szerintem nem éri meg, abba a 125-ösbe ha kell majd egy dugó, az valószínű annyiba fog kerülni, mintha a 80-ast felújítanád szépen. Nem is ismerem a típust
ez előző hozzá szólásomhoz mit szólsz adnám a 80dt egy 125dt-ért
mit szóltok egy yamaha dt125 vízhűtéses 85-ös évjaratu motorhoz? Nem poweres.Elől tárcsafék hátul dob.
ugyan úgy bírja a kiképzést mint egy poweres?
hány lóerő körüliek?
A 80dtm van és ezt ajánlották cserébe, most lett csapágyazva felújítva a főtengely de fúrva nem lett mert még nagyon jó állapotban van!
De sajnos utolsó túlméretés dugó van benne 16e meg nem áldozok most rá egy dugóra.
Így akitől veszem a 50hengert 6e megúszom és még jó állapotban van.Úgyis az öcskösé
Azért köszi
Egyébként én a helyedben inkább megtartanám a Pollini hengert, mert az 50-essel sokkal gyengébb lesz a motorod. Nekem legalábbis az volt, amikor megsérült a pollini hengerem és ideiglenesen visszaraktam az 50-eset rá.
Próbáld meg elvinni a hengert és a dugót egy olyan helyre, ahol fúrnak is és ott biztos tudnak adni hozzá gyűrűt.
G.
belőttem a karbin normálisan és egy fasza gyertya!
Hát akitől venném a gyári 50-es hengert az elméletileg jó állapotban van gyűrűk nem kopottak hengernek nincs válla stb...
A csavart hiába tekergeted, nem csoda ha nincs változás... a főfúvóka dönti el, hogy hagy terhelésen, nagy fordulaton hogyan viselkedik, illetve a súbertű is befolyásol. Először is motorozni kell 10 percet tempósan, majd hazaérve a kapuban hirtelen leállítani a motort, nem hagyni alapjáraton pötyögni! Majd kivenni a gyertyát és megnézni, lefotózni és elküldeni ide. A színe sok mindent elárul. Légszűrő belevaló legyen, ne ágyszivacs gondolom az alap.
Dt 80 LC II-m van és nem akar 7500-tól többet fordulni, pedig fel lett újítva és erő is van benne dögivel és gyári elektronika van benne. Valami tuningolt elektronikát, ami nem szabályoz le honnan tudok venni, tud valaki valami oldalt linkelni? Köszi a válaszokat!