Nincs mit.
Amúgy ha már itt tartunk mondtak nekem valami spruti valami adalék a tanktól kezdve a karbit hengert dugót pucolja kifele nem engedi a kokszot lerakódni stb.... mit szóltok hozzá vagy valaki használta már?
Gondolom nem akarsz a blokkba nyúlni, ez esetben a feltöltött, légtelenített olajpumpa ki és bemeneti csövét össze kell kötni (hogy magában keringesse az olajat, így nem megy tönkre). Ezután ahova ment az olaj (karburátor, szívócsonk) a csonkot le kell dugózni, hogy ne szívjon a motor ott fals levegőt. Ez nagyon fontos!
Ennél egyszerűbb a kompresszió"mérés". Ha indul faszán és megy is, nem csörög nagyon, akkor nem kell vele foglalkozni. A főtengely forgatása nem tükrözi a valós állapotot. Trapéz keresztmetszetűek a gyűrűk, amik nyomásra mégjobban zárnak, illetve a szívóoldali membránt se lehet nagyon üzemi állapotba hozni, hogy zárjon, mint ahogy menet közben teszi. (nincs elősűrítés-fent kisebb lesz a nyomás) De ezek a motorok az asszimmetrikus vezérlés miatt nem is hasonlíthatók érzésre egy tiszta élvezérlésűhöz(pl gyári 51-es simson) Berúgókarra, és főtengelyforgatásra elég semmilyennek tűnik a szimóhoz képest, menet közben pedig nagyobb teljesítményt produkál.
A jól működő olajzót meg bűn kikötni. Volt két ilyen motorom is, sose volt rá gond, strapabíró felépítmény. Pedig az egyik pumpa előtte vagy 10 évig olaj nélkül járt. Érdemes átnézni, hogy mennyi kosz van a rendszerben, mennyit nyom a pumpa, milyen a meghajtása. Ha jó, akkor sose lesz vele gond. (Ha meg a tulaj teleszórja ganéval a tartályt, meg nem légteleníti le a pumpát akkor úgyis mindegy, az a motor a gazdája miatt hamar szét fog menni)
ha nem vagy biztos az olajzóba akkor kösd ki, majd te keverd full szintetikussal.
az oldaldeknit lekapod a lendkerék felől ha nagyon könnyű tekerni akkor bizony abba nem sok paci van azaz kopott gyűrű esetleg dugó is,rosszab esetben henger is kova van.
Sziasztok nekem van egy Yamaha dt50 krossz motorkerékpárom és abba az ügybe szeretnék tanácsot kérni tőletek hogy érdemes e oldalt ki iktatni az olaj tankját mert úgy tudom ez ön magát olajozza be de ismerős aszt mondta hogy jobb ki iktatni így nem dugul el meg milyen olajat használtok mert meg oszlik a vélemény ennél nagyon hogy ne füstöljön anyira ? Meg még aszt szeretném meg kérdezni hogy hogy tudom meg hogy gyenge benne a kompresszió mert még ez foglakoztat nagyon de nagyon köszönöm a segítségeteket előre
Nem puncsolni kellene mikor szükséged van segítségre, hanem alapból normálisan viselkedni, és beszélni az emberekkel.
Leírnám neked, meg azt is, hogy hogy kell egy rossz tűszelepet felújítani homemade, de innentől a Google legyen a haverod.
Parasztrojka.
hello
a testelés meg csináltam szép szikra van köszi az ötleteket!
nem dadog mostmár úgy mint ezelőtt, de ha elzárom a benzin csapot mint akit üldöznek megindul nagyon és kormozza a gyertyát is, gondolom sokat kap és nemtudja elégetni,
Ha nagyon szépen megköszönöm valaki meg mondaná hogy kell belőni a szintet a karbiba, a tűszelepem kicsit kopott amúgy. Yamaha dt80 mikuni vm22 karbi, vagy vaalakinek van tűszelepe?
Valaki üzi?
Valaki üzi?
Valaki üzi?
Elado egy MTX 125cm blok kb furas utan 800km ment nem gagyi dugo van benne. Prox:) 35e de csak a blok ennyi!
Valaki fent van még?
Alapjárat van hidegen melegen?
Könnyen indul?
Amúgy ha már itt tartunk mondtak nekem valami spruti valami adalék a tanktól kezdve a karbit hengert dugót pucolja kifele nem engedi a kokszot lerakódni stb.... mit szóltok hozzá vagy valaki használta már?
A jól működő olajzót meg bűn kikötni. Volt két ilyen motorom is, sose volt rá gond, strapabíró felépítmény. Pedig az egyik pumpa előtte vagy 10 évig olaj nélkül járt. Érdemes átnézni, hogy mennyi kosz van a rendszerben, mennyit nyom a pumpa, milyen a meghajtása. Ha jó, akkor sose lesz vele gond. (Ha meg a tulaj teleszórja ganéval a tartályt, meg nem légteleníti le a pumpát akkor úgyis mindegy, az a motor a gazdája miatt hamar szét fog menni)
az oldaldeknit lekapod a lendkerék felől ha nagyon könnyű tekerni akkor bizony abba nem sok paci van azaz kopott gyűrű esetleg dugó is,rosszab esetben henger is kova van.
Leírnám neked, meg azt is, hogy hogy kell egy rossz tűszelepet felújítani homemade, de innentől a Google legyen a haverod.
Parasztrojka.
És már megint igazam volt......
a testelés meg csináltam szép szikra van köszi az ötleteket!
nem dadog mostmár úgy mint ezelőtt, de ha elzárom a benzin csapot mint akit üldöznek megindul nagyon és kormozza a gyertyát is, gondolom sokat kap és nemtudja elégetni,
Ha nagyon szépen megköszönöm valaki meg mondaná hogy kell belőni a szintet a karbiba, a tűszelepem kicsit kopott amúgy. Yamaha dt80 mikuni vm22 karbi, vagy vaalakinek van tűszelepe?
Van egy eladó "cdi"-m dt 80-hoz, lehet az 50esé is ugyanez, nem tudom, 2 kampós orrú Mátyásért vihető.
Valaki üzi?
Valaki üzi?
Elado egy MTX 125cm blok kb furas utan 800km ment nem gagyi dugo van benne. Prox:) 35e de csak a blok ennyi!
Valaki fent van még?
Szánalmas....