Először nem ártana megtanulni, hogy mikor mondjuk azt, hogy nagy az áttétel... a nagyobb áttétel azt jelenti, hogy nagyobb a szögsebesség (fordulatszám) különbség... vagyis hátra nagyobb megy... vagy előre kisebb. Az utolsó mondatrész stimmel is, csak nem azt jelenti a szó, amire te gondolsz.
Na akkor csak igazam van a sok okoskodókkal szemben!
Ha most nekem 15 van elől akkor hátra 47-48 körül kéne hátra és akkor marad nyomaték és sebesség nőne 10-20km/h
Lánckerék témához:
Ha elölre kissebbet teszel, akkor csökken a végsebesség, ellenben nyomatékosabb lesz.
Ha hátulra teszel kissebb lánckereket, akkor nőni fog a végsebesség, de veszít a motor az erejéből.
Szóval nem mindegy, hogy előre, vagy hátra rakod a kissebbet...
És akkor ez a klingerit tömítés teljesen bevállt mótszer? bocs hogy érdeklődök de negem is utolért a tömítés vég és elkeztem itt olvasgatni házilag csináltátok meg vagy valahol megcsináltattátok hogy pontos legyen? választ előre is kössz!
Ne haverodéhoz mérd... És nem tudom rosszul, inkább gondolj először bele, mielőtt leugatsz. 50 fog az rövidebb áttétel, kevesebbet megy végsebességre, többet forog, és nyomatékosabb. az 54 fogas az hoszabb áttétel, többet megy végre.... kevesebbet forog...
80-as dt-d van? mert ha az ilyen áttéttel megy 65-öt akkor ott nem az áttéttel kellene játszani, hanem a motort megnézni. (egy gyári 50-es dt mehet ekörül...)
Én segíteni próbálok...
Jó tanács. Ha nem tudsz centírozni sose állj neki küllőzni. Tapasztalt kezek szükségesek. Inkább vidd el egy bicikli boltba vagy valami műhelybe, ahol rendesen kicentizzék. Mert sufniba kétlem, hogy kitudnád hozni egyenesre. Amúgy én úgy tudom, hogy kivágnak egy küllőt berakják a helyére az újat, azt meghúzzák (közben persze forgatják...) és így tovább...
Nem, pont hogy lassabban. Mivel 4 foggal kevesebb van rajta...
Nyomatékosabb lesz, meg többet fog pörögni.... gyorsabb semmi képp nem lesz, csak nagyobb áttétellel.
Sziasztok ! Szeretnék 2000 évjáratú Dt 125 r venni , és abban kérném a segítségeteket hogy ha megnézem a gépet mit nézzek meg rajta alaposan , illetve mire kell ezeknél a típusoknál különös képen vigyázni ?
Sziasztok!Újból kellet küllőznöm egy Yamaha Dt 125ös motorom első kerekét.A befúzéssel nem is volt gond viszont a centírozás nem megy.Hogy kell le húzgálni a küllőket hogy ne üssön a kerék van valami sorrend?
Sziasztok !
Nem tud valaki dt 80 Lc 2 légszűrőházáról képeket felrakni, de olyat amin látszik, hogy milyen csavarokkal van összecsavarozva .
Előre is köszönöm !
Ha most nekem 15 van elől akkor hátra 47-48 körül kéne hátra és akkor marad nyomaték és sebesség nőne 10-20km/h
Ha elölre kissebbet teszel, akkor csökken a végsebesség, ellenben nyomatékosabb lesz.
Ha hátulra teszel kissebb lánckereket, akkor nőni fog a végsebesség, de veszít a motor az erejéből.
Szóval nem mindegy, hogy előre, vagy hátra rakod a kissebbet...
G.
haveromnak 16/44-es és 105-megy végre
80-as dt-d van? mert ha az ilyen áttéttel megy 65-öt akkor ott nem az áttéttel kellene játszani, hanem a motort megnézni. (egy gyári 50-es dt mehet ekörül...)
Én segíteni próbálok...
Nekem 15/54-es és 65vég. pont hogy most pörög mint a disznó és sebesség semmi
83-as évjáratú 80dt-hez milyen aksi kell bele?
Én már mindenfélét hallatom 6v 12v stb....
Nyomatékosabb lesz, meg többet fog pörögni.... gyorsabb semmi képp nem lesz, csak nagyobb áttétellel.
50-el 75körül menne?
Nem tud valaki dt 80 Lc 2 légszűrőházáról képeket felrakni, de olyat amin látszik, hogy milyen csavarokkal van összecsavarozva .
Előre is köszönöm !