Sziasztok! Az mitől lehet hogy a powert működtető kis elektromos motor körbe forog és így magára tekeri a bóvdent?Vagy éppen amikor nem körbe forog akkor csak egy kicsit mozog.
Rendben köszönöm szépen és se szoktam gyilkolni... :)
Nem tudom milyen blokk van benne majd megnézem :)
Illetve megnézem lánckereket!
A lánckerék közre játszik a sebességbe?
Üdv. Nekem is Dt 50r-em van hasonló évjárattal. Az enyém is kb annyit megy, mint a tied, bár én 60-nál többel nem megyek vele, Egyrészt, mert nem szeretem gyilkolni, másrészt mert az első lánckerék le lett cserélve 13-asra, hogy jobban bírja az emelkedőket, cserébe viszont lassabb lett ötödikben (miközben jobban pörög).
Egyébként nem tudom, hogy gyárilag milyen blokk van a DT 50r-esekben, mert én alkatrészekből építettem az enyémet és egy 3MN jelzésű blokk került bele egy DT-80-as ötös váltójával, elöl 13-as, hátul 48-as lánckerékkel. (Azelött 15-ös lánckerék volt rajta, de azzal nem nagyon bírta az emelkedőket...)
Ha karcos a dugó, akkor a henger is az, és a gyűrűk se lehetnek jó állapotban, valószínű nincs megfelelő tömítettsége. Természetesen nagyban közrejátszik a nyomatékban, és a sebességben. Lehet légszűrő/karbi beállítás baja is viszont.
helló!
Berugó szerkezettel küszködök kb 2 napja 80dt.
feltekerem a rugót beakasztom a helyre abba a kicsi köcsög fekete műanyag szerüségbe ,,de ahogy beakasztom elengedem a fogót kirugja magát.
Mivel helyettesíthető az a fekete szar mert úgy látom szarrá van. fém elhajlik ,réz törik ezeket próbáltam már.
válaszokat köszönöm előre is
Eléggé amatőr kérdésem lesz szerintem nektek!
Kérlek fikázók kíméljenek!
Van egy Yamaha dt 50r-em 1995-ös tudtommal nem volt gyepálva mert volt már sajnos olyan motorom amit csak szana-szét gyilkoltak...Na a lényeg az 65-öt megy ez normális?Illetve a kipufogót leszedtük égetésre és bele néztem a hengerbe és szerintem nagyon karcosnak láttam a dugattyút ami benne van mert láttam már pár dugattyút de ez nagyon karcosnak tűnt közrejátszhat a sebességbe?
Köszönöm szépen
Igazad van más is lehet hiba,de én ha nem megy egy henger akkor mindig ezt a három fő dolgot nézem.Ha van egy Can-bus vagy lin-bus vagy akármi hiba,na akkor is először a biztiket nézem.Mi felénk sajna 15 éve csak 2 éves volt a gépj.vill. suli a technikum után.
Szia nagyon szépen köszönöm a kitartó segítségedet hogy nem katatnál be egyből mint ahogy itt páran le adom a imaélcímemet és ott kérdeznék még tőled pár dolgot még 1 szer hálás köszönet a sok segítségedért és a türelmedért axe1985@freemail.hu
Szerintem ezt nem nekem kell magyarázni, nem én mondtam, hogyha szikra van és benzin is van a gyertyán, akkor már csak kompresszió marad... főleg nem azt, hogy egy gyújtást hogy vizsgálunk 6 évet tanultam
Szerintem semmit.
Fel kéne fogni, hogy amit te itt meg akarsz tanulni, iskolában 4 évig tanítják.
Nem véletlen.
Most nem akarom az egekbe emelni a szerelő szakmát, de sok mindent tudnod kell, amit nem lehet 2 mondatba belesűríteni, és ezt nem is várhatod itt el.
Ha nem értesz hozzá, vidd el szerelőhöz!
Nem kell sajnálni rá az X ezer forintot, mert hozzá-nemértésed révén ennek többszörösét költheted rá.
Mindenki maradjon a szakmájánál szvsz.
szia idéző jelbe volt egy szerelőnél aki úgymond foglakozik evvel de nem hivatalosan nem mondom hogy nem lehet benne megbízni de ő annyit mondott hogy gyenge benne az a bizonyos kompresszió amit emelintettél és lehet igaza van mert ő mérés nélkül megállapította rajta emiatt is nem indulna ? ilyenkor mi a teendő ? mi van ki kopva rajtam mit szedjek szét rajta ?
hali nem tudja valaki ,hogy a 125dt re fel megy e a 2.75 /21 gumi eddig 90/90/21es volt rajta.Nem tudom most meg rendeljem jo lenne ha valaki segitene k ö sz ö n ö m.
Nem tudom milyen blokk van benne majd megnézem :)
Illetve megnézem lánckereket!
A lánckerék közre játszik a sebességbe?
Karbi meg a légszűrő biztos jó mert a légszűrőt takarítottam illetve a karbit egy szerelő álitotta be!
Mit tanácsolsz akkor?
Köszönöm szépen
Egyébként nem tudom, hogy gyárilag milyen blokk van a DT 50r-esekben, mert én alkatrészekből építettem az enyémet és egy 3MN jelzésű blokk került bele egy DT-80-as ötös váltójával, elöl 13-as, hátul 48-as lánckerékkel. (Azelött 15-ös lánckerék volt rajta, de azzal nem nagyon bírta az emelkedőket...)
G.
akkor nem hazudik az egyik csávó aki a neten árulja a 80dt , csak megláttam a leírásban h prox dugó de nem hittem el
Berugó szerkezettel küszködök kb 2 napja 80dt.
feltekerem a rugót beakasztom a helyre abba a kicsi köcsög fekete műanyag szerüségbe ,,de ahogy beakasztom elengedem a fogót kirugja magát.
Mivel helyettesíthető az a fekete szar mert úgy látom szarrá van. fém elhajlik ,réz törik ezeket próbáltam már.
válaszokat köszönöm előre is
Eléggé amatőr kérdésem lesz szerintem nektek!
Kérlek fikázók kíméljenek!
Van egy Yamaha dt 50r-em 1995-ös tudtommal nem volt gyepálva mert volt már sajnos olyan motorom amit csak szana-szét gyilkoltak...Na a lényeg az 65-öt megy ez normális?Illetve a kipufogót leszedtük égetésre és bele néztem a hengerbe és szerintem nagyon karcosnak láttam a dugattyút ami benne van mert láttam már pár dugattyút de ez nagyon karcosnak tűnt közrejátszhat a sebességbe?
Köszönöm szépen
Ész :)
Fel kéne fogni, hogy amit te itt meg akarsz tanulni, iskolában 4 évig tanítják.
Nem véletlen.
Most nem akarom az egekbe emelni a szerelő szakmát, de sok mindent tudnod kell, amit nem lehet 2 mondatba belesűríteni, és ezt nem is várhatod itt el.
Ha nem értesz hozzá, vidd el szerelőhöz!
Nem kell sajnálni rá az X ezer forintot, mert hozzá-nemértésed révén ennek többszörösét költheted rá.
Mindenki maradjon a szakmájánál szvsz.
a mérete az teljesen mindegy az csak a szélességet szabályozza!
ha a felniméret egyezik akkor lehet rendelni!