hello!
80dt olyan jelenséget produkál ha rugdosom akkor nyomás keletkezik a hűtőmbe felnyitom akkor a fele folyadék kifolyik pedig henger hideg, majd ha kiveszem a gyertyát rugdosom vizes benzin jön felfele pedig a csap elvan zárva!
Sziasztok.
Ti milyen fékbetéteket használtok? Melyik vált be nálatok?
Hátulra kellene egy pár, igaz a tárcsának már válla van. Gyűjtsek tárcsára vagy még elbír egy szezont új betétekkel?
Néztem ap racingest, proxot.... Elöl ap racinges van és az egész jónak mondható.
Másik kérdésem, fém fékcsövet előre hol tudnék venni? Sokat javul a fékerő ezáltal? Vagy ilyen egydugattyús fékeken nem sokat segít?
Jobb oldalt a deknin van egy gumigyűrű, az fogja.
Csavarhúzóval ki lehet pattintani.
A tengely 2 félből van, a dekni alatt egy 5-ös imbusz kulccsal kiveszed a hosszú csavart ami rögzíti.
Kipu le, pover tengely beforgat.
Közéütsz óvatosan egy hegyes csavarhúzót, a vastagabb felénél.
Egyik jön jobbra, másik balra.
Stimm?
Kellene egy kis segítség, a motorom powerszelepe picit szorul és szeretném ki venni megtakarítani, hogyan tudom ki venni belőle. A baloldalról már levettem mindent és a power tengely vége látszik , míg a jobb oldalon csak 1 csavar fogta a kis fedelet de az le sem jön. Kérdem én hogy az a tengellyel egyben van ? Hogyan jön ki a szelep , ki kell ütni vagy mi. Nem akarok egyből kalapáccsal neki esni.
Kérem segítsen aki tud
Sok? Az interneten 2 db találtam 1,5 óra keresgélés után az egyik vadonat új szettben 25000.- a másik tiszta karc és kopott a műanyag 3800.- sztem az 5000.- körüli ár reális
Egyébként mennyit szánsz rá?
Sajnos ez az 1 idomom van és egy pár sárga teleszkóp gumim, a motort már eladtam.
sziasztok rég jártam erre. Sajnos a dt-t nem sokat használom de ápolom beindítom, töltöm stb. Most tükör kéne rá, nektek milyen van mi illik rá? és még váll mellett látni is kéne hátra. Egy magas kerek volt rajta de az nem néz ki jól.
Hali!
Nekem van egy akkumulátor takaró idomom, vadonat új fényes fekete fényezéssel, csak nem láttam át előre a helyzetet és megrepedt a fényezés rajta de nem egetverő esetleg ha érdekel megegyezhetünk. Az adatlapomon a képeken látható motoron volt.
Azt a tüskés végű panelműszer szerű izét nemigen tudod az eredeti hőmérséklet jeladóhoz hozzáekecsülni úgy, hogy mukodjon is normálisan.
Az csak látszólag egy réz bigyó, ahogy a tanult kololéga is mondta, a réz tokozáson belül egy homérsékletfüggő ellenállás van, és a műszer gyakorlatilag az azon eső feszültség hőmérséklettől függő váltpzását mutatja.
Persze, ha kifúrod belőle a termisztort, és beleragasztod a panelműszer hasonlóan működő érzékelőjét valami hőálló műgynatával (plastelit például) akkor működhet. Kérdés, hogy megéri e a kiadsást, a mecerát, és hogy tönkre kell tenni hozzá egy feltehetően működő hőmérséklet jeladót.
szerintem az a réz az csak a magban lévő termisztor kivezetése, ha arra akarod rákötni az új műszer kábeleit, akkor meg kell győződnöd, hogy a műszer érzékelője és a gyári is azonos ellenállású egy együtthatójú, amit nagyon erősen kétlek. Másképp össze-vissza fog mérni. Akkor inkább szerezz egy akkora réz csavart, mint a hengerfej érzékelője, fúrj bele a fejénél és tedd bele az érzékelőt. Nyomd körbe hővezető pasztával belül.
hali valaki nem tudna segiteni hogy honnan tudnék szerezni jobb és bal oldali idomot,elsősárvédőt,akumlátor védő idomot jobb és bal oldalra,baloldali lámpa kapcsolot és az első lámpa szpojlert, ? ? ? ? (fontos lenne)
80dt olyan jelenséget produkál ha rugdosom akkor nyomás keletkezik a hűtőmbe felnyitom akkor a fele folyadék kifolyik pedig henger hideg, majd ha kiveszem a gyertyát rugdosom vizes benzin jön felfele pedig a csap elvan zárva!
én hengerfej tömítésre gondolok.
Ti milyen fékbetéteket használtok? Melyik vált be nálatok?
Hátulra kellene egy pár, igaz a tárcsának már válla van. Gyűjtsek tárcsára vagy még elbír egy szezont új betétekkel?
Néztem ap racingest, proxot.... Elöl ap racinges van és az egész jónak mondható.
Másik kérdésem, fém fékcsövet előre hol tudnék venni? Sokat javul a fékerő ezáltal? Vagy ilyen egydugattyús fékeken nem sokat segít?
Csavarhúzóval ki lehet pattintani.
A tengely 2 félből van, a dekni alatt egy 5-ös imbusz kulccsal kiveszed a hosszú csavart ami rögzíti.
Kipu le, pover tengely beforgat.
Közéütsz óvatosan egy hegyes csavarhúzót, a vastagabb felénél.
Egyik jön jobbra, másik balra.
Stimm?
Kérem segítsen aki tud
Egyébként mennyit szánsz rá?
Sajnos ez az 1 idomom van és egy pár sárga teleszkóp gumim, a motort már eladtam.
Nekem van egy akkumulátor takaró idomom, vadonat új fényes fekete fényezéssel, csak nem láttam át előre a helyzetet és megrepedt a fényezés rajta de nem egetverő esetleg ha érdekel megegyezhetünk. Az adatlapomon a képeken látható motoron volt.
Az csak látszólag egy réz bigyó, ahogy a tanult kololéga is mondta, a réz tokozáson belül egy homérsékletfüggő ellenállás van, és a műszer gyakorlatilag az azon eső feszültség hőmérséklettől függő váltpzását mutatja.
Persze, ha kifúrod belőle a termisztort, és beleragasztod a panelműszer hasonlóan működő érzékelőjét valami hőálló műgynatával (plastelit például) akkor működhet. Kérdés, hogy megéri e a kiadsást, a mecerát, és hogy tönkre kell tenni hozzá egy feltehetően működő hőmérséklet jeladót.
Yamaha DT 125R komplett működő képes blokkot keresek reális áron! Ajánlatokat várom itt vagy a jenyotamas@gmail.com email címre!
HA VAN ÉS ELADNÁD ÍRJ EMAIL n.dominik999@gmail.hu