Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

Nincs valakink egy eladó karburatora "flat" tipusú?98-as motoron van...
nem találom mit fogjak be raktam fel képet hátha ezen eltudod magyarázni
a karbi mögött kövesd végig a levegő útját, bemegy egy dobozba, aminek a tetején lesz a bemenő rész, az ülés alatt.
na aszt hol tálam a légszűrőjét mert még nagyon hülye vagyok hozzá meg mondom az őszintét de ahogy le adod nekem az utasítást mindet megpróbálok rajta amit csak mondasz
de közbe olvasgattam hogy aszt nem szokták tisztítani esetleg , nincs el tömődve ?
Megpróbáltad, amit írtam, hogy mit csinálj először? Befogni a légszűrős és úgy indítani? Ha úgy jobban indul akkor kiderül hogy kevés-e neki az üzemanyag.
Amit mondtál hogy nézzem meg hogy van e szikra minden rúgásnál megnéztem meg is rázott egy kicsit mikor rá rúgtam oszt nem engedtem el mit nézzek még meg rajta mert szikra az van minden rúgásnál
Első körben próbáld meg befogni egy kicsit a légszűrő bemenő csatornáját. A szikrát úgy tudod megnézni, hogy kiveszed, beledugod a pipába, és a gyertya menetét hozzáfogod egy tiszta fém részhez (hengerfej), majd rúgsz rajta. Így látnod kell, ahogy a gyertya elektródahézagán áthúz a villamos ív.
Azért annyi, hogy benzines-e a gyertya, meg van szikra (még ha jó helyen is) még édeskevés. Benzin-levegő keverési arány? Gyújtóteljesítmény? Zavarszűrő ellenállások?
nem köpi be a gyertyát szerintem mert nem korom fekete a teteje szikrát hogy tudom megnézni hogy ad e ?
Már kezd nagyon berágatni hogy eddig nem csinálta eszt most meg szarakodik már kész vagyok az idektől
Szikra van? Benzines a gyertya? Esetleg beköpi?
Ha minden van és jó helyen van a gyújtás,akkor már csak kompressziót kell mérni.
Sziasztok mit csináljak vele mert már betolásra se akar be indulni SOS mi lehet a baja eddig mikor mentem vele nem csinálta ezeket ilyenkor mit nézzek rajta vagy ha állítani kell mit álljak
Üdv a gyujtásrész mennyibe kerülne?
Üdv az éjeli bagjoknak nem tudna valaki segiteni ,hogy a 2,75/21mc45 motor gumi külső ,rá megy e a 125dt első kerékre előre is köszönöm
Y12p a gyári, illetve egyes országokba y14p.. a 16-os a 80as gyárija, de nekem az is volt, azzal kicsit nyomatékosabb lett kis fordulaton, de sok különbség nem volt.
Köszi bocs hogy ilyen hülye vagyok
Az a méret...
Köszönöm az infót.
Ezzel az Y12P karbival elég keveset eszik ahogy elnézem,akkor ez a gyárija?
Elvileg Nyíregyházán van valami bolt,ahol beveszik a rosszat,és 4-5k-ért adnak jót.
Hétfőn arra megyünk melózni,és délután beugrok hátha.........
Üdv minden motorosnak "nagyon szépen megköszönném ha valaki segitene milyen gumi való 125dt re első gumirol lenne szó "hanyas gumi való az előzőre csak az van irva 90 90 21 de ez nem a mérete vagy igen? előre is köszönöm
akkor szedjem szét a szívatóját vagy pontosan hogy csináljam ?
Nem e költöztek e be (e)
Hidegen szivatózzad.
Ha úccse,akkor le kell ellenőprizni, hogy a szivatóba nem e költöztek be a pókok (e)
Deszóval alapvetően kevest kaphat.
gyerekek ha így se indul pörce és ha be melegszik utána meg egy rúgásra indul mi a teendő ?
Y16P, Y14P ... de a 12-es is jó. Jobban jársz a gyárival. Ha jól be van állítva akkor jól megy és keveset is eszik. Használtan olcsón hozzá lehet jutni. Nekem Dellorto SHA 12-14-gyel is jó volt nagyon. Pedig egyszerű egy karbi, csak annak a légszűrő nem simmel.
BPR7HS ha jól emlékszem, de ha nem zavarszűrős a pipa, akkor BP7HS NGK, a hézaghoz meg hozzá ne nyúlj, jó ahogy a gyáriban belövik.