Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tudsz hívni akkor olyan 5 körül!
köszi
Majd hívlak, ha fel tudom tölteni a telefonom....
Lemerült az akku.
Apuci!
Megszakadt a vonal utána meg nem voltál elérhető!
Majd felhívsz?
gyertya lessz a baj !
légy oly szíves magyarázd már el nekem ha aszt mondod hogy ekörül kellene szétnéznem hogy pontosan hogy is fogjak hozzá mit nézek rajta mihez nyúljak mert még kezdő vagyok ebbe de ha kapnék egy részletes utasítást nagyon szépen meg köszönném neked
Az nem biztos, hogy üzemanyag probléma.
Én inkább a gyertya körül nézelődnék.
Lehet nem ártana bele egy új, meg belőni a gyertyahézagot.
Persze ha beindul, nem ártana egy karbi hangolás is.
mikor én szívatom mert ha nem indul be elsőre állatába többször le föl szoktam nyomkodni oszt utána fogom ki tolom az udvarra sebességbe teszem oszt úgy tolom be oszt indul ez miért van
mikor szivja magáttúl állóhelyben vagy amikor te szivatod?
Szia tudnál nekem segíteni ha túl szívja magát a motorom és betorlásra indul persze nem mindig csinálja eszt hogy lehet ki küszöbölni hogy ne ütközzek ebbe a hibába előre köszönöm
DT hiba: - A pohár alján lévő fúvókán, és ami belelóg cső a pohárba, annak a likán kicsit tágítani.
Akkor fog indulni hidegen is.
Azt elfelejtettem írni. Mindezt amit írtam szivatoval történik.melegen nem kell szivato az inditashoz.Es működik is a szivato mar ellenoriztem...
Szívató?
Sziasztok
Segítséget szeretnek kérni.Van egy 98 125 dt-m és a hideginditasi probléma van csak úgy indul be ha be fogom legszurot (teljesen el van zárva a levegő) és akkor 3-ik rúgás rá indul.De ha ezt nem teszem akkor nem hajlandó beindulni.Melegen minden ok jól is megy nincs semmi gond.
Valakinek valami Ötlet?
Középen van a tű benne. 110es főfúvókával. Nem tudom milyen a gyárija.
súbertűn tegyél egyet arrébb,a csavar nem arra szolgál, hogy nagy gázon sokat szabályozzon.-
Segítséget kérnék tőletek. nem értem mi lehet a motorommal. meg volt fúrva bejáratva rendesen. 5-6 ba már nem bír húzni addig pörög szépen felteszem 5 be és csak esik a fordulat. 15-51 es lánckrékszett van rajta. Próbáltam már a karbit állítgatni de semmi javulás nincs. Ugye ha a keverék állító csavart kifelé tekerem akkor levegőt adok neki ha befelé akkor elveszem a levegőt remélem jól tudom. mit tanácsolnátok mit tegyek vele?
Így van!
dúsítani kell, de nem a tűvel, hanem a csavarral. reméljük nem szimeringes.
Üdv,

megtudná nekem mondani a dt 80 és 125 membrán ezen méreteit?:
Sziasztok.
Azt hiszem a karbi beállítás lesz problémás. Tünetek: Indítás szivatóval okés. Megyek bemelegszik. Mikor megállok a fordulat megáll 3 ezernél és 1 perc alatt esik vissza 1500 alá és le is áll. Ha húzok neki egy gázt, akkor újra beáll fél percig 3000-re aztán lassacskán 1200-1100-re és leáll. Ha a szivatót ráhúzom akkor szépen beáll a fordulat 1500 körülire, ha kicsit meghúzom, akkor úgyan úgy szépen vissza esik 1500-ra. Nem tudom eldönteni, hogy most szegényíteni kell vagy dúsítani a keveréket? Holnap megnézem tű hol áll, és mennyire volt kicsavarva a keverék állító.
Üdv.
oké, de már csak holnap hivlak föl!
délután 3 körül!20-as szám lesz
és majd akkor visszahívsz!
Jobb dekni alatt, van egy 5-ös inbusz, vagy belsőhatlap-fejű csavar.
Ez fogja össze a két felet.
Először a bal oldald kopaszd le, ha elfordul a tengely, a kipu csatornába dugj kalapácsnyelet...
De ha könnyen forog, akkor feleslegesnek tartom kipuccantani.
Nem lökte fel valaki nagyobbra a főfúvókádat?
Hívjál már fel, majd visszahívlak!
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek megkérdezni, hogy a Dt80-as blokk szilentek nagyon speciális dolgok? (anyagában, méretében, hozzájuthatóságban) Vagy ha bemegyek az első helyre ahol tudok venni akkor vegyem is meg vagy inkább forduljak a Márka szervizhez?
Meg hogy tudnám ezt berakni a helyére? Mert úgy hallottam hogy ezeket bepréselik oda ahova kell, de házilag nem-e tudnám bele eszkábálni?