Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello!
régebben valaki írta hogy a közlőkeréknél a zégergyűrű helyett alátétet kell rakni majd co-ni!
kérdésem az lenne hogy elöszőr az alátétet a fogaskerékre kell co-ni majd rá a tengekyre és az alátetet is pontozzam meg?
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy hol van a dt-ben a kondenzátor? Esetleg milyen kapacitású kell bele? (6 V-os dt-ről van szó)
Arra tippeltem én is..ehhez nem kell sok tudás De azért köszönöm megspóroltál nekem vagy 10 perc melót
Haha Mire nem jó autóelektronikai műszerésznek lenni...
Megoldódott a problémám....köszönöm a segítséget Ja, egyébként a gyertya pipa volt rossz
Hali miért lehet az hogy csörgő hangot ad ki a váltó mikor 1-be rakom?
a habogás kb. olyan 3-4 ezertől kezdődik. megpróbálok mindent amit írtál...köszönöm
a gyújtás szól bele egyedül elektronikusan így a hebegésbe...meg a power motor érdemes egy külön kábellel összekötni a blokkot a vázzal, hátha a testelés nem jó. utána a gyertyapipát kimérni multiméterrel (ha van) ellenállásméréssel. ez a habogás hogy mutatkozik?
valszeg ezért is lett megfőzve. nem kap elég üzemanyagot... szegény a keverék.karbiból a kehelycső is ki lett szedve? elektronika kizárva, az nem változna a légszűrő befogással. benzinszint hogy lett beállítva?
Kevés olaj van benne...néha kivillan az olaj lámpa....de még van benne annyi szerintem, hogy kapjon rendesen... a gyertya olajos...még így hogy habog, kicsit nagyon is
Nem lehet hogy olajhiány van és a kopó alkatrészeket hallod?
Igenis mester..értettem...az első kerékér' örök hálám...kész rajongó tábora lett a motornak... A fék meg be lesz kötve...de ha nem szűnik meg a hang ingyé' nekem kell adjad a motorodat , mert átbasztál a kerékkel
Szerintem az első kerék okozza! Letestel a dugó-visszahúzórugóval, azért serceg! Kösd be az első féket, és meg fog szűnni!
Szevasztok!
Furcsa gondot tapasztaltam tegnap. Olyan hang jön a blokk felől, mintha két kábel össze érne és rövidzárlat keletkezni..magyarul így serceg vagy mi a halált csinál...és hebeg-habog a motor magas fordulton...gyertyát cseréltem, kábeleket átnéztem...gyertyapipára tudnék még gyanakodni, vagy valami egyéb elektromos alkatrészre....valami vélemény esetleg?
Nem tapasztaltatok még ilyet?
Sziasztok. problémám lenne. meg lett főzve a blokk. szétszedve csapágyak simeringek tömitések cserélve most viszont mégsem megy. onyan mintha sok levegőt kapna. csak akkor megy ha bevan fogva a levegőszűrő. szűrő kitakaritva olajozva.karbi 3-x szétszedve az utolsó csavarig. magasabb fordulaton megy. de 3ezernél lefullad. falsot nem kap elvileg. lehet hogy elektronika? Már besem lehet inditani...
köszi egyelőre nem szeretnék venni hanem megpróbálnánk javítani
Szia még annyit szeretnék hogy a hengerfej maradhat vagy az is kell 80as
1az 1 be rámegy, karbit kell belőni hozzá majd.
hello!
rámegy az 50-es blokkra a 80-as henger!
De ha nem kotyog a hajtókarod akkor oké, ha igen széttörik aztán cseszheted az egészet!
ha kicsit alaposan szétnézel a neten találsz jóval olcsóbban hengert!
ha kell hátsó teló nekem van eladóba jó műkszik de egy festés ráférne.
hali nem érdekel valakit eladó yamaha dt 80 lc2 ? ha igen akkor erre az email cimre irj: janos.vass@freemail.hu
Ő is értette.
Csak szerintem megint jönnek-mennek a frontok.......
A hengeren az van hogy 17w01 49cm3
a hengerfejen 33j02
Az én motoromnak a száma kell?Azt mondod hogy elvileg akkor rámenne egy 1az1-be, semmit nem kéne marni fúrni faragni,az enyémet le új dugattyú gyűrű és ez meg mehetne fel?
Szia!
Ez biztos hogy 50 es? A henger jobb oldalán van egy szám meg pár betű, leírnad mi az? Meg a hengerfejen is van van 2 szám meg 1 betű azt is. Ha megvan kiderul tényleg 50es e, ha tényleg az tuti jó rá a 80 lc/lc2 hengere.
Igy már van is értelme.