hello!
régebben valaki írta hogy a közlőkeréknél a zégergyűrű helyett alátétet kell rakni majd co-ni!
kérdésem az lenne hogy elöszőr az alátétet a fogaskerékre kell co-ni majd rá a tengekyre és az alátetet is pontozzam meg?
a gyújtás szól bele egyedül elektronikusan így a hebegésbe...meg a power motor érdemes egy külön kábellel összekötni a blokkot a vázzal, hátha a testelés nem jó. utána a gyertyapipát kimérni multiméterrel (ha van) ellenállásméréssel. ez a habogás hogy mutatkozik?
valszeg ezért is lett megfőzve. nem kap elég üzemanyagot... szegény a keverék.karbiból a kehelycső is ki lett szedve? elektronika kizárva, az nem változna a légszűrő befogással. benzinszint hogy lett beállítva?
Kevés olaj van benne...néha kivillan az olaj lámpa....de még van benne annyi szerintem, hogy kapjon rendesen... a gyertya olajos...még így hogy habog, kicsit nagyon is
Igenis mester..értettem...az első kerékér' örök hálám...kész rajongó tábora lett a motornak... A fék meg be lesz kötve...de ha nem szűnik meg a hang ingyé' nekem kell adjad a motorodat , mert átbasztál a kerékkel
Szevasztok!
Furcsa gondot tapasztaltam tegnap. Olyan hang jön a blokk felől, mintha két kábel össze érne és rövidzárlat keletkezni..magyarul így serceg vagy mi a halált csinál...és hebeg-habog a motor magas fordulton...gyertyát cseréltem, kábeleket átnéztem...gyertyapipára tudnék még gyanakodni, vagy valami egyéb elektromos alkatrészre....valami vélemény esetleg?
Nem tapasztaltatok még ilyet?
Sziasztok. problémám lenne. meg lett főzve a blokk. szétszedve csapágyak simeringek tömitések cserélve most viszont mégsem megy. onyan mintha sok levegőt kapna. csak akkor megy ha bevan fogva a levegőszűrő. szűrő kitakaritva olajozva.karbi 3-x szétszedve az utolsó csavarig. magasabb fordulaton megy. de 3ezernél lefullad. falsot nem kap elvileg. lehet hogy elektronika? Már besem lehet inditani...
hello!
rámegy az 50-es blokkra a 80-as henger!
De ha nem kotyog a hajtókarod akkor oké, ha igen széttörik aztán cseszheted az egészet!
ha kicsit alaposan szétnézel a neten találsz jóval olcsóbban hengert!
ha kell hátsó teló nekem van eladóba jó műkszik de egy festés ráférne.
Az én motoromnak a száma kell?Azt mondod hogy elvileg akkor rámenne egy 1az1-be, semmit nem kéne marni fúrni faragni,az enyémet le új dugattyú gyűrű és ez meg mehetne fel?
Szia!
Ez biztos hogy 50 es? A henger jobb oldalán van egy szám meg pár betű, leírnad mi az? Meg a hengerfejen is van van 2 szám meg 1 betű azt is. Ha megvan kiderul tényleg 50es e, ha tényleg az tuti jó rá a 80 lc/lc2 hengere.
régebben valaki írta hogy a közlőkeréknél a zégergyűrű helyett alátétet kell rakni majd co-ni!
kérdésem az lenne hogy elöszőr az alátétet a fogaskerékre kell co-ni majd rá a tengekyre és az alátetet is pontozzam meg?