Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja hát az akkor jóval bemelegedés után van. Gyertyát kellene megnézni, milyen állapotú, milyen hőértékű. Amikor ledadog, akkor nem megszorul véletlenül a dugattyú? olyan mintha ráfékeznél? vagy szaggat és fullad? amikor jelentkezik a probléma, érdemes leállítani és óvatosan megfogni a trafót, nem-e az melegszik túl (rossz gyertyapipa, nem megfelelő gyertya)
hali mitől lehet az hogy csörög a váltó és néha akadozik váltás közben?
köszi a választ :) ám ez a ledadogás egy 20km-után jelentkezik!
Túl sok kaját kap a levegőmennyiséghez képest. (rossz beállítás, tömítetlenség, áteresztő szívató, koszos légszűrő stb) Ha nem értesz a karburátor beállításához, ne is nyúlj a kipufogóhoz.
Kuplung oldal
Szim.: 40*28*8.5

Gyújtás oldal
Szim.:40*20*8
Helló!
Nemrég a DT-m kapott új dugót gyűrűket, meg fel is fúrták az első méretlépcsőig. Összerakás és bejáratás után úgy érzem, h alacsonyabb a teljes fordulat és a power is sokkal később nyit. Mivel a powerállításhoz nem értek ezért levételnél megszámoltam pontosan a menetek számát és úgy állítottam vissza, ahogy gyárilag volt. Szóval az egyetlen különbség a hengerfejtömítésben van, ugyanis abból kaptam egy vágottat ami jelentősen vastagabb a gyárinál, minimum 2 mm vastagságú viszont állítják többen, hogy ez nem szól bele a kompresszióba, szerintem pedig igen. Ti mit gondoltok? Okozhatja ez a gondot?
sziasztok!
Olyan kérdéseim lennének yamaha dt 125-ről.
1. állok a motorral nyomkodom lefelé az első teleszkópot es kb feleúton mintha akadna eggyet inkabb ott koppan eggyet de le megy szépen, es kozben gyönyörűen mozog le föl nem is lòg a teleszkòp. csak ott koppangat... tipp?

2.hidegen szivatòval inditom első rúgásra indul, majd melegitem egyhelyben 1-2 percet es nagyon füstöl utamna megyek 500m-tert addig füstöl nagyon es kicsit dadog de utana meg mindentökéletes ...
van a kipufogo dob aljan egy csavarszeru lyuk ott nektek csöpög ki olaj motorozas utan?(nekem nem es lehet ezert füstöl hidegen annyira...) tippek tudtok segiteni?..
köszi Ricsi...:)
hali miért van az ha megyek a motorral egy ideig nem dadog le teljes gázon de ha bemelegszik a motor egyből le dadog és nem pörög rendesen mitől lehet ez ?a kipufogot hogyan lehet szétszedni ?a folytást hogyan lehet kivenni a kipufogóból és ha kivettem összekel hangolni a karbulátort a blokkal? ?
valaki nem tudja hogy a gyári DT125R első telók milyen hosszúak? a tengelytől a felső végéig mérve!
vagy ha valaki megmérné azt megköszönném:)
másik kérdés pedig hogy próbált már valaki már motor központi telóját berakni DTR-be? ha igen, melyiké passzol?
karbi felújító szett minek? egy jó alapos takarítás is megteszi, fúvókát bármilyen motoros boltban tudnak adni, a lényeg hogy M5-ös méretű legyen.
benzincsap meg ilyeneket meg úgy a legkönnyebb ha nézegetsz DT bontásokat, vagy felkeresel bontókat.
Mi volt a baj? Hadd tanuljunk belőle.
Jó estét fórumozok..
Azért írok hogy a karburátoromhoz nem kaptam eddig semmit pedig nagyon sok boltba voltam itt szegeden és környékén a benzincsapról nem is beszélve..
Mikuni 28 gyári dt karburátor..
Valaki esetleg tud valami boltot ahol kapok ilyen alkatrészeket hogy karbi felújító szett új benzincsap vagy legalább tömítések ..
Köszönöm szépen a segítséget megoldódott a problémám. Tökéletes a világítás
Valakinek nincsenek 80-as dt-hez (LCII) bontott cuccai? (kuplungkosár, kuplungbovden, km óra spirál, berugófogaskerék)
Ki,És miért küldené be vizsgálatra? :) Ha veszel egy motort ráülsz és mész vele ,semmi mást nem kell tenned kivéve a biztosítást megkötni :)
hali miért van az ha megyek a motorral egy ideig nem dadog le teljes gázon de ha bemelegszik a motor egyből le dadog és nem pörög rendesen mitől lehet ez ?a kipufogot hogyan lehet szétszedni ?a folytást hogyan lehet kivenni a kipufogóból és ha kivettem összekel hangolni a karbulátort a blokkal? ?
Hali.Köszi a segítséget!
Már szétszedtem, szedtem szét már régebben is, csak azért biztos ami biztos megkérdem. Köszi mégegyszer a segítséget! Jövő héten veszek hozzá szimeringet, és remélem, hogy már motorozhatok is. :) Amugy két éve kb. áll a motor. Most akarom műszakira elvinni, arra készülget. Ha kész lesz teszek róla fel képet.
100%, hogy vízpumpa szimeringes. Nagyon könnyű megállapítani, hogy befolyt a váltóolajhoz, mivel fehér színű lesz tőle!
Az olajat leengeded. Ki kell csavarni a vízpumpára csatlakozó csövet(tömítésre figyelj!) dekni leszed és kezdhetsz rágyúrni. Óvatosan belülről csavarhúzóval próbáld meg kifordítani. Nehéz lesz, mert arra is figyelni kell nehogy megkarcold a falát.
Hali!
Van egy yamaha Dt 125 R-em, elkezdett fogyni a hütőből a víz, és sajnos bele a blokkba, a kuplunghoz .
Nem tudja valaki, mi lehet a gondja?
Én a vizpumpánál ami van szimering arraq gondolok, vagy lehet más is a bűnös?
Dt 80 Lc2-nek mekkorák a főtengely szimeringjei?
Valagutinak nem saját blokkja van?
Sziasztok! Úgy néz ki h hamarosan vásárlok egy DT 80 LC2-es gépet :)
Az lenne a kérdésem hogy belefér-e a kismotor teljesítmény határba?
Ha nem akkor van-e vmi amivel visszalehet folytani amikor beküldik vizsgálatra.
Előre is köszi!
Csütörtökön vagy pénteken meglesz az új alkatrészek egy része viszont a központi teleszkóppal nem tudom mit kezdjek azt mondták hogy újonnan horror ára van bontottat venni meg zsákbamacska de hallottam olyat hogy fel lehet újítani ezeket csak nem tudom ezt hogy kell vagy hogy megéri e..
Hát változó áruk van én nekem már ajánlottak 75.000 ft ért is de van aki 180.000 hirdeti de sztem a reális ár olyan 80-100.000 ft között van ha elfogható állapotú..
mennyit ér szerinted ez a gyorsulási? ám suzuki ts 80 van benne