Én is ezt gondolom, tegnap mentem haver KDX- ével mit ne mondjak nagyon furcsa volt és persze sokkal gyengébb a DR-től.Csak valaki azt mondja cseréljek mert fiatalabb, utána tudom cserélni könnyebben másik gépre......valaki meg ezt mint te is.
Ezért kértem a tanácsotokat de akkor már biztos vagyok,hogy inkább marad a DR.Meg orbogó igaz ,hogy 17000Ft-omba van de akkor is sok +a DR mellé.
Köszönöm a segítségeteket!
Még valami egyébként ez szerintetek is van 96-os?Vagy mikortól vagy mitől önindítósak a DT-k?
üdv
Sziasztok!
Bocsi,hogy csak így hirtelen belevágok de érdekelne a véleményetek.
Van egy DR600-am amiért hoznának egy elvileg 96-os Yamaha DT125R-es motort a csávó elhozza de akkor kérné rá+ robogómat is Yamaha Mint nem tudom bele-e menjek a DT mellet szól ,hogy fiatalabb 10ével,olcsóbb fenntartani és könnyebben cserélhető eladható mint a DR és elől hátul tárcsafékes.
itt van a link a motoról http://www.jofogas.hu/nograd/Y...
a csávó mondja,hogy számlával tudja igazolni a felújítást új dugó van benne valami Yamaha márkájú nemtudom...
Előre is köszönöm a segítségeteket.
üdv!
Jani
hali 25lc2 ypvs... 15-54 lánc áttétel van rajta...
kb 90-et megyek vele olyan 7000-es fordulaton... de olyan mintha lenne benne valami folytás... nem forog tovább...
ez normális dolog?
am nem.akarok fel repülni, meg 120-130-al menni....
csak nekem.olyan fura hogy 7000-nél meg áll
ha hülyeséget írtam ne fikázzatok... lehet hogy csak nekem fura ez....
amúgy jól megy a motor :)
A teleszpók alján van egy 10-es, vagy 12-es belső hatlapfejű csavar, amit imbusz kulccsal tudsz kitekerni.
Ekkor kifolyik az olaj, elvileg így cserélhető a helyén, nem kell ifűzni a szárakat.
Bár nem ártana szerintem felönteni utána némi mosóolajjal, megnyomogatni párszor, és megint leengedni.
Jó fekete retkes olaj lehet benne.
Szutyok Burgmanból ki kell fűzni a szárakat.
Nekem is olajat kell cserélnem.
Sziasztok!
Milyen izzót tegyek az első lámpába? Hány wattosat? most lett bevezetékelve és egy 55/60 w os van benne. Szerintem ez túl nagy bele. Milyen való bele?
A betöltéssel ellentétes sorrendben.
Teleszkópvég lecsavar, teleszkóp megfordít és az olaj kicsorogbelőle.
Persze elötte nem árt kiszerelni, mert motorostúl picit nehéz fejreállítani.
Mi az hogy az olajat nehezen vette fel?
Mi ez a faszság?
Hallod leveszed a tetejéről a kupakot, és ott kell felönteni.
495ml kell bele száranként, és annyi.
Ha szétszednéd, látnád a belsejét, rájönnél mekkora faszságot mondott....
Ennél nem a kiegyenlítőn kell feltölteni? Amúgy olyat se láttam még hogy menet közben kéne feltölteni... a kiegyenlítő tartály pont azért van, hogy ha hidegen álló helyben megfelelően töltött a rendszer, oda nyomja majd ki a fölösleges vizet, ami nem fér el, majd onnan szívja ki
Tavaly tavasszal lett cserélve a teleszkóp szimering, akkor a szerelő megjegyezte, hogy az olajat "nehezen" vette fel. Elképzelhető hogy nincs benne elég? Amikor berugózik mintha a rugót lehetne hallani ahogy a telószárhoz hozzáverődik.
Az mitől van, hogy feltöltöm hűtővízzel a radiátornál a rendszert (járó motornál) de hátul a kiegyenlítő tartály meg száraz... Meg ezeknél a 125R-nél kell vhol levegőtleníteni?
Sziasztok
Zala megyében keresek olyan emberkéket, akinek dt 125r-es motorja van. Abból a célból, hogy össze tudjam hasonlítani az első teleszkóp működését az enyémmel. Nagyon puhának érzem, meg mintha nem csillapítana eléggé. Vagy a kérdésem, mit lehet tenni, hogy egy picit keményebb legyen a teló.Köszi
Ha a szaki nem találta, akkor senki nem fogja?
Sajnos mi nem vagyunk szakik.
Amúgy normálisan közöltem, nézd meg miket írkáltál mcadwee-nek.
Úgy jön le, nem is igazán érdekel téged a hiba.
Ezért a kiborulás....
Arra nem jöttél rá, hogy válasz gombot kell használni, ha egy adott válaszra válaszolsz.
Ezért kértem a tanácsotokat de akkor már biztos vagyok,hogy inkább marad a DR.Meg orbogó igaz ,hogy 17000Ft-omba van de akkor is sok +a DR mellé.
Köszönöm a segítségeteket!
Még valami egyébként ez szerintetek is van 96-os?Vagy mikortól vagy mitől önindítósak a DT-k?
üdv