Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 75ös olajról jut eszembe, hogy kocsink speerdifijébe elvileg 75w140 es LSD /limited slip differincial/ olaj való erről azt hallottam ,hogy híg, lehet ez is jó lenne blokkba, bár szerintem az ATF a tuti, ezt csak mint gondolat osztottam meg.
meg azért, mert mire a azt a vastag zaccot felkapja a motor fél percet jár szárazon.
Mint már sokszor említettem, nálam az ATF olaj nagyon bevált:)
Én is tettem bele ilyen 80w90 es hajtómű olajat, aztán vásárolhattam egy garnitúra lamellát :( legalább is ez a személyes tapasztalat
Ami különbség még lehet, az a hőtűrő képesség és ezzel együtt az adalékanyagokban van. Mondjuk egy diffiben, vagy egy váltóban nincs olyan magas hőmérséklet, mint mondjuk egy autó motorjában.
Ezért nem használunk 75w- s olajat autók esetében a motorban.
(Vagy valami ilyesmi... )

G.
Meg kell mérni a vastagságukat. DT 50-nél 3,5mm a gyári és 2,7mm a maximálisan (minimálisan) még elfogadható lamella vastagság. Ezalatt cserélni kell őket.
A DT-80 -asnál ha jól tudom ugyanolyan lamellák vannak, mint az 50-esnél, csak kettő helyett öt darab van (vagy négy), így gondolom erre is ugyanazok a méretek igazak.

G.
Üdv. !
Ha kiiktattam az olajpumpát van még más teendő vagy csak 1:40 be bekeverem és kész .?
hali
Én is talákoztam már ilyen segédváz görbüléssel, bár ennyire nem volt deformálódva, az odalirányú görbülést talán úgy húznám, vissza, h a motort valahogy rögzatem valahova és pl spaniferrel visszahúzatom a vázrészt, nekem lefele volt görbülve a váz, azt úgy oldaottam meg, h egy autó emelőt raktam a lengő villa és a váznyúlvány közé és szépen tekertem kifele ez emelőt, azt pedig visszahúzta a vázat. A váz am nem vmi merev, némi kreativitás és ügyeség árán szerintem vissza lehet hozni eredeti állapotra.
100 fokon valóban hasonló
Üdv !

Na emberek !

Sok a kédés és lehet így gyorsabb lesz....
150 oldalas DT 80 LCI /LCII könyv. igaz németül van de rajzokkal csak megküzdhettek ha épp nemétül annyira nem is tudtok....

ITT : http://yamahadt.uw.hu/
Én úgy tudtam, hogy a 75W90 és a 10W40 ugyanolyan viszkozitású, viszont a felhasználás helye miatt más skálajelöléssel illették meg, ami a számozást illeti.
Akor nézd meg mégeccer.

90-e solajjal hidegen nem fog rendesen kiemelni a puklung.
Arról az apróságról nem is bezsélve, hogy a kis résű kenendő helyekre egyszeűen nem fog bemenni.
hali valaki megtudja mondani hogy hogyan tudom meg ha kuplung lamellákat kell cserélnem látni rajta hogy kopott vagy ilyesmi ?
Ez olyasmi téma lehet, hogy egy ilyen motor élettartamán belül nem érződik a különbség... legalábbis nálam nem volt semmi gond vele. Nem csúszott, nem ragadt össze a kuplung. Nem is kellett még lamella szettet cserélnem... szal csak tapasztalat. De akkor legyen úgy, ahogy mondod.
Egy viszkozitás táblázatból néztem még régebben. Nagyságrendi különbségek nem nagyon voltak.
Köszönöm a választ
Nektek mennyit pörög dt 80 lc2es? Nekem 12 ezret kipörgi óra szerint.
Szia. Milyen dt-hez kellene?
125R-es dt-hez pé: D.I.D 428-as lánc kell. Én 134 szemeset vettem, de ki kelett ütni két szemet, mert hosszú volt. Így pont megfelelő.
D.I.D 428
Katt rá.
Helló!
Milyen lánc kell a DT-hez? Kerestem a kezelési útmutatóba de abban szokás szerint semmi használhatót nem találtam. A választ előre is köszönöm!
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni! Egyik barátom Yamaha Dt-je került hozzám felújításra viszont előtte elesett vele és a hátsó vázrész elhajlott nem tudom mennyire látszik a képeken viszont nem tudom hogy álljak neki visszahajlítani. Valakinek van ilyen téren ötlete szívesen fogadom :) előre is kösz
Valakinek nincs egy első teleszkóp pár-féknyereg-kerék tárcsával kombó kölcsönbe műszaki vizsga erejéig? természetesen kifizetem a postát is meg mindent, de SM szettel nem vizsgázik le sehol(eddig 2ből 2 helyről zavartak el)
ha senki nem tud segíteni ez esetben cserélném az SM szettem endúró szettre (amiket cserélek: első teló, féknyereg, e-h kerekek tárcsástól)!
sürgős
Üdv! Yamaha Dt 80 lc II -be a váltókartengelynél hanyas szimering van ? :)

köszi
oké csak nem.vettem akkor a lapot....
lehet azért mertteddig akármit kérdeztem vagy le durrogtak vagy hülyeséget írtak...
Arra próbáltam (volna) szarkasztikus formában utalni, hogy az lyesmi cuccok mint a hykomol nem alkalmasak motorkerékpárba.
10w30(40) es olajfürdős puklung barát oalajt érdemes belelocsolni.
(A szarkazmuson meg lehet nevetni, de persze meg is lehet sértődni)
ha annyi 10 ezresem lenne amennyiszer le lett írva itt hogy milyen olaj kell a dt váltójába már simán tudnék venni egy 1200as ténérét......
meg mellé pár kisebbet