Ha már ennyire bele kell nyúlnom, akkor kikapom a blokkot, aztán megnézem mennyire lett beletéve az az új dugó, meg cserélek hajtóműolajat, megnézem a kuplungot, derüljenek ki most a bajai.
Köszi a választ!
Igen, sőt ha nagyon füstö akkor valószínűleg a váltó olajat is eszi. Szagolj be a váltó olaj betöltőnél van e benzinszaga, illetve amikor beindul és bitangul füstöl akkor normális 2t szaga van, vagy olyan mint amikor 4t esziaz olajat?
Üdv mindenkinek!
Lenne egy olyan gondom a DT-vel, hogy nagynehezen be tudom indítani, fordulaton szépen jár (bár eléggé füstöl, ennyire szarul nem keverhettem...), viszont alapjáratom az istenért sincs (karbit próbáltam állítani eredménytelenül).
Nagyon gyanakodtam, hogy a főtengószimering lesz itt a ludas, leszedtem a gyújtás oldali deknit, ott egy kis benzinszagú gané fogadott, a főtengelyt nagyon könnyen tudom forgatni, és így már be se indul.
Ez elég indok arra, hogy nekiálljam szétszedni?
Köszi a válaszokat!
hali az a kérdésem lenne hogy kell szédszedni a sebességmérő órát odáig oké hogy kihuzom a helyérel de továb nem tudom hogy valaki nem tudná elmagyarázni ?
Úgy értem, hogy olcsó, de jó.
A csapágy árak boltonként durván eltérhetnek.
Éppen tegnap kerestem egy nem annyira sokszor hazsnált méretű csapágyat.
Bekérdeztem az egyik cégnél, aszongya az ombre, a kínai 1300+áfa.
Hát ez hülye gondoltam, és megvettem uygan azt a kínait 225 forint (bruttó) áron egy másik boltban.
(amire használni akarom, arra teljesen jó a kínai is)
Koyo ügyben a rolling csapágyboltot ajánlom.
(nem a rolling trade, hanem a rolling csapágybolt)
a főtengelyen mind2 csapágynak más a mérete?
6204 c3 egyik oldal másik oldal?
Széllesség vagy ilyesmi?
Jobban járok ha tényleg csapágy boltba megyek viszem a 2régit és ott adnak valamilyen jófélét
Ezt hogy érted "A koyo az egyik legolcsóbb mindőségi csapágy.
Akinek az nem jó, az ne foglalkozzon motorokkal"
Akkor drága de szar mert neten és boltokban is 3eFt körül vannak.
De csapágyboltban ugyan ezek magas fordulatos csapágyak 800ft körül vannak
hát ezt nem tudni!
Én nem merem szétszedni fosok hogy a váltót nem tudom majd össze rakni!
de csapágy csere és centírozás eddig szerintem biztos!
Milyen csapágyakat használsz?
hali, nálam a 80 lc2 nél az volt, hogy felújítattam a főtengely, alsócsap, tűgörgő csere. Teljesen rosszul csinálták. Majd elvittem a tábori tuninghoz, Ők szétszedték megint, és at mondták ,hogy nagyon lazára volt illesztve a csap a sonkákba. Lehet nálad is ez van?
125R típusról van szó? mert amit én láttam az tűgörgős volt
pl. az lc2 az is perselyes és szeret elkopni, bár ehhez nyilvánvalóan a teljes hozzánemértés is közrejátszik, hogy sajnos azokat a pontokat ahol zsírzószemek vannak ,azokat bezony zsírozni kell, és ezt sokan nem teszik meg
köszi a választ én is erre gondoltam hogy összerakásnál okos ütötte verte egy két helyen hiányzik is belőle egy két pici darabok.
gondolom a csapágy amíg nem járatódott be tartotta a főtengelyt utána meg elszabadult.
gondolom csak olcsóbb a centírozás +csapágyak szimeringek mint vegyek egy új főtengelyt.
egy kérdés még!
Koyo csapágyakat egy két ismerősöm fikázza hogy semmit sem érnek és drágák is, azt mondták csapágyboltba vegyek hozzá vigeyem a régit és olyat adnak fele árért és 2x strapa bíróak. Ez igaz lenne?
Tudnál képet küldeni? illetve mennyi lenne?
nekem van 125r-re való!
Köszi a választ!
Dt olajtartálya nincs valakinek eladó? a lényeg, hogy ne legyen lyukas.
Lenne egy olyan gondom a DT-vel, hogy nagynehezen be tudom indítani, fordulaton szépen jár (bár eléggé füstöl, ennyire szarul nem keverhettem...), viszont alapjáratom az istenért sincs (karbit próbáltam állítani eredménytelenül).
Nagyon gyanakodtam, hogy a főtengószimering lesz itt a ludas, leszedtem a gyújtás oldali deknit, ott egy kis benzinszagú gané fogadott, a főtengelyt nagyon könnyen tudom forgatni, és így már be se indul.
Ez elég indok arra, hogy nekiálljam szétszedni?
Köszi a válaszokat!
FŐTENGELY
Kuplung oldal
Csap.:6304-C3 /52*20*15/
Szim.: 40*28*8.5
Gyújtás oldal
Csap.:6204-C3 /42*20*14/
Szim.:40*20*7
KUPLUNG TENGELY
Csap.: 40*17*12
LÁNCKERÉK TENGELY
Golyós Csap.:6204-C3 /42*20*14/
Tűgörgős Csap.: 22*15*12
Szim.:38*20*5 /s253/
VÁLTÓKAR
Szim.:19*12*5
KUPLUNG KIEMELŐ TENGELY
Szim.: 20*14*3.2
A csapágy árak boltonként durván eltérhetnek.
Éppen tegnap kerestem egy nem annyira sokszor hazsnált méretű csapágyat.
Bekérdeztem az egyik cégnél, aszongya az ombre, a kínai 1300+áfa.
Hát ez hülye gondoltam, és megvettem uygan azt a kínait 225 forint (bruttó) áron egy másik boltban.
(amire használni akarom, arra teljesen jó a kínai is)
Koyo ügyben a rolling csapágyboltot ajánlom.
(nem a rolling trade, hanem a rolling csapágybolt)
6204 c3 egyik oldal másik oldal?
Széllesség vagy ilyesmi?
Jobban járok ha tényleg csapágy boltba megyek viszem a 2régit és ott adnak valamilyen jófélét
Akinek az nem jó, az ne foglalkozzon motorokkal"
Akkor drága de szar mert neten és boltokban is 3eFt körül vannak.
De csapágyboltban ugyan ezek magas fordulatos csapágyak 800ft körül vannak
Akinek az nem jó, az ne foglalkozzon motorokkal:)
Ha ebben nem bízol, kereshetsz NTN ccsapágyakat.
Egyes még japán gyrtmányú honda blokkkokat ezzel raktak össze a gyárban.
Én nem merem szétszedni fosok hogy a váltót nem tudom majd össze rakni!
de csapágy csere és centírozás eddig szerintem biztos!
Milyen csapágyakat használsz?
pl. az lc2 az is perselyes és szeret elkopni, bár ehhez nyilvánvalóan a teljes hozzánemértés is közrejátszik, hogy sajnos azokat a pontokat ahol zsírzószemek vannak ,azokat bezony zsírozni kell, és ezt sokan nem teszik meg
gondolom a csapágy amíg nem járatódott be tartotta a főtengelyt utána meg elszabadult.
gondolom csak olcsóbb a centírozás +csapágyak szimeringek mint vegyek egy új főtengelyt.
egy kérdés még!
Koyo csapágyakat egy két ismerősöm fikázza hogy semmit sem érnek és drágák is, azt mondták csapágyboltba vegyek hozzá vigeyem a régit és olyat adnak fele árért és 2x strapa bíróak. Ez igaz lenne?