A főtengő nemigen görbül, csak elmegy a centrír, mondjkmert valami jóképességű feszegette kalapálta mondjuk a lendkereket vagy összeszerelésnél magát a tengőt.
Igen, centrírozható.
Modernebb motorok főcijét rendszerint nem kell középre hézagolni, mert a motorház eleve olyan, hogy magától középre kerül.
(kivéve amelyik nem:)
hali az a kérdésem lenne hogy kell szédszedni a sebességmérő órát odáig oké hogy kihuzom a helyérel de továb nem tudom hogy valaki nem tudná elmagyarázni ?
lendkerék felől a főtengely meghajlott vagy ilyesmi. pedig én járattam be stb.. sztem összeszerelésnél odabaztak neki és ahogy kopott a csapágy engedett, igy már szemmel látható hogy bibi van. lendkerék ide -oda jár mintha 8-as lenne benne!
kérdésem a következő lenne!
főtengely lehet centírozni ha igen mennyiért csinálják?
főtengely visszarakásánál mire kell figyelni, úgy tudom hogy a sonka pont középen kell állnia kicsit sem jobbra ballra.
választ előre is köszi.
Én magát az olajpumpát szereltem le, a fogaskerék bent van a helyén, de egy üres tengelyt hajt csak. (DT 50)
Így megvan a lehetőség a jövőben a visszaalakításhoz, illetve nem hajtja feleslegesen az üres olajpumpát sem.
(Én már úgy kaptam a motort, hogy ki volt iktatva az olajszivattyú, így nem kísérleteztem a visszakötésével, inkább megszabadúltam tőle)
A baj akkor lehet biztosan, ha átállsz keverékre, ezért nincs olaj a tartályban, ez álltal a szivattyúban sem, de közben a főtengelyről kapja a hajtást csak nincs kenése. Ezért ha leveszed a fogaskereket az a legtutibb, és így még + 0.0003 LE vel is erősebb lesz a motor :)
Hali, talán a legigényesebb mód, ha leveszed a deklit, és leszerled az olajpumpáról a fogaskereket, majd visszateszed a deklit. Majd leveszed az olaj nyomó csövét a karbiról vagy a szívócsonkról, és ott azt a csonkot precízen ledugózod. De miért szeretnéd kiiktatni?
szupermotosításhoz ha érdekel valakit van Tzr 4DL-ről első hátsó fehér brembo kerékszettem gumival. A hátsó még egy fél szezont lefut, az első gumi még egész jó. A felnik jó állapotban szép fényezéssel vannak. Ha érdekel írjatok nyugodtan! Széles utat! ;)
3 napja a vezetékezéssel szenvedek :) hogy ki javítsam az elbaszott hibákat. Akkor holnap ez lesz az első dolgom hogy megnézem a főtengelyt. Köszönöm a segítséget. Amúgy állítólag ment a motor amióta nálam van még nem mert nem tudtam el indítani, és sajnos nem tudom hogy miért lett le téve.
Nem egy nagy dolog megnézni, de ha lusta vagy, esetleg írogathatsz ide még.
Majd meggyógyul magától azt hiszed?
Menj ki, oszt keresd a hibát.
Csak egy ötlet volt, bár így csomó ötletet adhatnék, talán kéne egy jó szerelő, aki nem ide írkálja az ötleteket, hanem egyből megnézi, hogy az nem lehet -e, és kizárja azt a lehetőséget.
Így nem lehet javítani.
Nem tudni előzményeket, előtte ment -e a motor, meg ilyenek.
Miért állt meg, mikor állt meg, hogyan állt meg....
Vagy nem is ment soha, amióta nálad van....
Sajnos nem vagyunk Guruk....
Nem húztam szét a blokkot 3 hónapja lett kompletten fel újítva a blokk annál a cégnél ahol én is dolgoztam. szóval annak jónak kell lenni meg van szépen kompresszió a blokkba meg forog rendesen a lendkerék.
Igen, centrírozható.
Modernebb motorok főcijét rendszerint nem kell középre hézagolni, mert a motorház eleve olyan, hogy magától középre kerül.
(kivéve amelyik nem:)