Sziasztok. Olyan gonddal fordulnék felétek hogy vettem egy 1983-as évjáratú Yamaha DT 80-at. Amihez "hozzáértő embeerek" nyúltak hozzá és direkt re van kötve az egész gyújtás. Nem volt rajta se trafó se pipa semmi. Így hát vettem hozzá egy Racing verseny trafót kábellel pipával és a trafóra menő sarút rá is kötöttem szépen. Innentől olyan jelenség tapasztalható hogy hol van szikra hol nincs ha van folyamatosan akkor nagyon kicsi ahhoz hogy el robbantsa az üzemanyagot. A trafó 12-voltos. Ebben kérném segítségeteket hogy mi lehet a probléma. Előre is köszönöm a válaszokat. :)
Értem.
Csak az egyiknek van a sarka picit letörve, de szerintem nem komoly.
Nem akkora törés, hogy lyuk van rajta, csak letört egy kis darabka a sarkából..
Ne foglalkozz vele.
Elősűrítéskor lezár.
Baszakodj vele nyugodtan, forgassad meg, meg ilyenek, de nem lesz érezhető változás.
Akkor van gáz, ha hiányzik a lapból, mert ott elszökik a kompresszió.
Itt vannak a fotók. Leírom, hogy mit tapasztaltam, mert így úgysem látjátok.
Az első fotón a három lamella közé akadálymentesen befér egy papírlap, oldalról fény felé irányítva látszik, hogy a lapok így alap állapotban nem zárnak. A második képen az első két "lapocska" jól zár, nincs rés, a lap is csak mozgatva csúsztatható be. A harmadik lap ezen az oldalon is hasonlóan rosszul zár mint az első képen. Ez normális, vagy az összesnek patentra zárnia kell?
Sziasztok.
Ma leszedtem a membránt a gépről. A hat kis "lapból" 1 zár véleményem szerint rendesen. Kis rést lehet látni a lapkák és a fém között. Ez már cserére szorul? Megpróbálom lefotózni, de nem biztos, hogy látszódni fog.
Lehet hogy épp a vizcső "áll" üresen amit azért raktak bele hogy el ne fagyjon a porlasztó ha épp hidegben jársz vele. Nálunk mondjuk nem jellemző hogy kell de nekem be van kötte ahogy kell
Próbáld ki.
Én már egyszer kipróbáltam, kecskézett meg miminden.
A sima "közlekedőedény" célját nem tudja kiszolgálni, mert ha fogy a benzin, vákuum keletkezik benne.
Ha meg nyit a tűszelep, nyomás lesz.
Hagyd úgy, ami kis kosz bele tud költözni, azt a motor is eldolgozza.
Blokkfeleket nem csereberélünk össze!
Az egybe van vonalba fúrva, és ha csereberélsz, elmegy a vonal.
Töri a főtengelyt, jobb esetben összerakáskor már szorul minden.
Azért tök jó, hogy így kép és leírás nélkül a csonk szóra egyből tudjátok, hogy nála hogy áll, melyik csonkról beszél, ki hogy mókolta át a bekötéseket.. stb. Én azért nem mondanám rá hogy hagyhatja úgy. Tuti hogy gyári karbi? Vagy egy VM20, ami megszorítja a motort ha az olajzó cső levegőn van hagyva üresen? nem kötözködöm
Menni megy a motor csak tegnap vettem a karbit és elképzelésem sincs hogy juthat-e bele por vagy sem pont azért kérdeztem mert félek hogy bele megy aztán "rendet rak"
Van pár különbség a két motor között. PL: futómű , felfuggesztés , lánc hossza , idomok , kipufogó , kraburátor , fékek , ülés , hátsó meg talán első sárvédők is. látogass el ide : yamahadt.uw.hu és a könyvet átnézve sok apróbb dolgot is láthatsz.
Szedd ki a kereket, és nézd meg.
A lemez lehet átfordul a lapoláson.
Trafó csodákra képes.....