van a karbin egy csavar, alapjárati keverékcsavar a neve. Azzal be tudod állítani, hogy indításkor jó legyen meg alapjárat közelében. A súbertű részterhelésen ér sokat, a főfúvóka meg nyélen... a súbertűn rajt egyet, hogy többet kapjon, és akkor az alapjárati csavarral meg vegyél el tőle kaját.
Szia, szerény véleményem szerint a tűszelep nem zár megfelelően, sőt lehet a csap sem. Mondjuk éjjel áll a motor, a csap átereszt ,így "nyomás" van a benzincsőben és ezt a rossz tűszelep nem tartja ellen.
Üdv! Van egy DT 80 MX-em Mikuni VM20 karbival, a hengert az előző tulaj 93 ccm-re furatta. A VM20-ban lévő gyári 180-as átfolyású! fő fúvókával nagyon dús volt a benzin-levegő keverék a legszegényebb suber állásban is és kicseréltem a főfúvókát 0,95-ös átmérőjű! fúvókára amivel legszegényebb előtti súber állásnál egész szépen megy kb 85 km/h végsebesség lehet vagy több. De valamiért indításnál így is sokat kaphat éscsak akkor kap erőre ha a benzincsapot elzárom menet közben 10-20 másodpercig és visszanyitom. Utána felerősödik. Az úszószintre gondoltam de fix műanyag úszó van a VM20 karbiban. Valaki tudna megoldást a problémára vagy játsszak továbbra is a benzincsappal indulásnál?
Egyszer láttam egy ilyen 600 lóerő körülinek mondott bmw-t ,valami újabb féle, fekete színű volt. emberünk eltette neki, a bökényföldi gyursulásos helyen, és hát az csúnyát ment.
Most volt a fater veszettkutya névre hallgató BMW 535i Turbo a Dyno padon mérésen.
Sajna nem tudták rendesen megmérni, mert féltek hogy szétesik a pad....ez eléggé vicces.
Így sajna nem engedték, azaz nem kapcsoltak direkt fokozatba.
4.-ben tudja ezt a lóerőt.....
Köszi szépen! Nekem is 20ekm körül bírt a tourmax, csak most rugokat is vettem és ebc ben volt szettben. Remélem ez is lesz olyan jó, ha csak nem jobb.
Enyimbe TRW-Lucas van, olyan 22.000 km el ezelőtt cseréltem, és ATF olajjal, 2-3 ezrenként cserélve. Tökéletes azóta /bár fél éve már pihen a gép :) /
Szerintem ez egy jó lamella, mert azért a kis jószágnál néha csúnyán be kell nyúlni a kuplungba, ha tartani akarod a tempót egy jó kis hegyi felmenetelkor
Persze én alapvetően elég kuplungbarát vagyok, mert nála motor-autó csak akkor van sebességben amikor halad, nem állok behúzott/nyomott kuplunggal
lehet én is átálok 4kerékre nincs annyi gond mint most is! :)
Egyszer láttam egy ilyen 600 lóerő körülinek mondott bmw-t ,valami újabb féle, fekete színű volt. emberünk eltette neki, a bökényföldi gyursulásos helyen, és hát az csúnyát ment.
Tedd be fordítva a spirált-hátha.
Most volt a fater veszettkutya névre hallgató BMW 535i Turbo a Dyno padon mérésen.
Sajna nem tudták rendesen megmérni, mert féltek hogy szétesik a pad....ez eléggé vicces.
Így sajna nem engedték, azaz nem kapcsoltak direkt fokozatba.
4.-ben tudja ezt a lóerőt.....
Képet tudsz mutatni róla?
Szerintem ez egy jó lamella, mert azért a kis jószágnál néha csúnyán be kell nyúlni a kuplungba, ha tartani akarod a tempót egy jó kis hegyi felmenetelkor
Persze én alapvetően elég kuplungbarát vagyok, mert nála motor-autó csak akkor van sebességben amikor halad, nem állok behúzott/nyomott kuplunggal