Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sárcok mi a külömbség a dt 80 lcI és lcII között?
Értem köszi elgondolva elég valószínűnek tűnik hogy ez a hiba oka. Csak még nem tudom hogy honnan lehetne beszerezni a Mikuni VM20-hoz új tűszelepet!
Marha nehéz beszerezni Egy víz-gáz boltba bemész, és kapsz is.
van a karbin egy csavar, alapjárati keverékcsavar a neve. Azzal be tudod állítani, hogy indításkor jó legyen meg alapjárat közelében. A súbertű részterhelésen ér sokat, a főfúvóka meg nyélen... a súbertűn rajt egyet, hogy többet kapjon, és akkor az alapjárati csavarral meg vegyél el tőle kaját.
Szia, szerény véleményem szerint a tűszelep nem zár megfelelően, sőt lehet a csap sem. Mondjuk éjjel áll a motor, a csap átereszt ,így "nyomás" van a benzincsőben és ezt a rossz tűszelep nem tartja ellen.
Üdv! Van egy DT 80 MX-em Mikuni VM20 karbival, a hengert az előző tulaj 93 ccm-re furatta. A VM20-ban lévő gyári 180-as átfolyású! fő fúvókával nagyon dús volt a benzin-levegő keverék a legszegényebb suber állásban is és kicseréltem a főfúvókát 0,95-ös átmérőjű! fúvókára amivel legszegényebb előtti súber állásnál egész szépen megy kb 85 km/h végsebesség lehet vagy több. De valamiért indításnál így is sokat kaphat éscsak akkor kap erőre ha a benzincsapot elzárom menet közben 10-20 másodpercig és visszanyitom. Utána felerősödik. Az úszószintre gondoltam de fix műanyag úszó van a VM20 karbiban. Valaki tudna megoldást a problémára vagy játsszak továbbra is a benzincsappal indulásnál?
teflon szalagom nincs az a baj .
bele semmiképp se ragaszd, mi van ha szerelni kell?
müködne ugy szerinted vagy beleragasszam ?
teflonszalag! :D
megprobáltam forditva beletenni most se lett jobb mit lehet vele csinálni?
azok biztos mennek ám...
lehet én is átálok 4kerékre nincs annyi gond mint most is! :)
Jó ég, egyszer beülnék mellé egy körre!

Egyszer láttam egy ilyen 600 lóerő körülinek mondott bmw-t ,valami újabb féle, fekete színű volt. emberünk eltette neki, a bökényföldi gyursulásos helyen, és hát az csúnyát ment.
és ha bele ragadztanám _?
Ki van kopva a háza a négyszögnek.
Tedd be fordítva a spirált-hátha.
Elvileg van, csak még az nem ért haza....
fasza! videó van róla? megnéztem volna élőbe :)
hali az a kérdésem lenne hogy a kilométerspirál 40/kmh-nál nem megy feljebb csak ugrál a mutató milehet a baj?
Off.:

Most volt a fater veszettkutya névre hallgató BMW 535i Turbo a Dyno padon mérésen.
Sajna nem tudták rendesen megmérni, mert féltek hogy szétesik a pad....ez eléggé vicces.
Így sajna nem engedték, azaz nem kapcsoltak direkt fokozatba.
4.-ben tudja ezt a lóerőt.....
Köszi szépen! Nekem is 20ekm körül bírt a tourmax, csak most rugokat is vettem és ebc ben volt szettben. Remélem ez is lesz olyan jó, ha csak nem jobb.
fogalmam sincs
Képet tudsz mutatni róla?
ja meg lassítani sem kuplung+fékkel szoktam mint ahogyan a zseniális oktatók tanítják, és azért ezek szerintem nagy mértékben növelik az élettartamot!
Enyimbe TRW-Lucas van, olyan 22.000 km el ezelőtt cseréltem, és ATF olajjal, 2-3 ezrenként cserélve. Tökéletes azóta /bár fél éve már pihen a gép :) /

Szerintem ez egy jó lamella, mert azért a kis jószágnál néha csúnyán be kell nyúlni a kuplungba, ha tartani akarod a tempót egy jó kis hegyi felmenetelkor

Persze én alapvetően elég kuplungbarát vagyok, mert nála motor-autó csak akkor van sebességben amikor halad, nem állok behúzott/nyomott kuplunggal
okés
Nem semmi köze egymáshoz!