hello!
80-as vizes dt-hez kéne jó allapotban lévő főtengely + csapágyak,
az enyém a lendkerék felől megcsavarodott vagy ilyesmi, mintha oda basztak neki bedig felújítás előtt is nállam van!bedig számla szerint nem olcsó szarokat raktak bele 1016km van benne! de mostmár be se indul gondolom beleért az állórészbe aztán megette!
Nos kb ilyen a buli. ha túl kevés lesz az üza a levegőben akkor lehet megsütni a motort. Meg persze terepen használva eleve többet eszik. Meg ha kopott a motor már nagyon. Fogyasztás városi üzemben nem szétpörgetve 4 literrel kijön. Persze lehet valaki ügyesebb és 3 ból is eljár vele. csak akkor nem ő lesz a kiugró motoros az indulásnál .
Se skype se email ?
Nem rossz hengerszett, de közel se olyan tartós szerintem, mint a pollini. Bár ennyi pénzből kijön egy bontott henger, fúrás prox dugóval, meg a főtengely és csapágyak felújítása. Azzal nem hiszem hogy szenvedne a motor, mert nekem a 15ös lánckerékkel volt a fasza. 85kmph végsebességgel. 13-as már kicsi volt neki.
Sajnos tönkrement a jelenlegi dugattyú+henger párosom és már nem lehet fúrni sem (Így is 46,5-ös dugó volt benne...), és a tartalék 50 es hengerrel csak szenved a moci. (DT 50r)
Vagy rakjak előre 12-es lánckereket a 13-as helyett?
Nem furcsa, hogy csak egy gyűrű van a dugón?
Neeem, ezt a szegény keverék miatt nagyságrendekkel felgyorsult lángfront teszi. Lehet akár 3000-es a fordulat. Vagy a vörös izzásban levő gyertya. Szabálytalan alakú égéstértől kialakult nyomásgócok (egyszer bedarált egy darab gyűrűt) stb.
Csak azért írtam, hogy hangsúlyozzam mennyire fontos a helyes keverési arány... még akkor is ha nincs tépve a motor füle.
Szabálytalan égés.
Az égéstérben nem a normális égés játszódik le, hanem egy annál jóval radikálisbb valami. Bizonyos körülmények között, ez előnyös is lehet, de itt ugye nem az volna a cél, hogy egy csőből kilőjünk valamit:)
A jelenség a hengebrn mondjuk a lánghegesztőhöz hasonlít a leginkább.
igaz szeretek nagygázzal járni legyen az 2 vagy 4 kerekü DE nemrég raktam össze szinte még csak helyben járt na igaz gurultam is vele és 2liter benzin ez szerintem nagyon sok üzemórát kilométert ne kérdezz nem tudok mondani de még a fordulatmérő is beszart a kibaszott rövid spirál miatt ugyhogy szeretném beállitani az egész karbit hogy jo legyen
mert az van nekem :)
80-as vizes dt-hez kéne jó allapotban lévő főtengely + csapágyak,
az enyém a lendkerék felől megcsavarodott vagy ilyesmi, mintha oda basztak neki bedig felújítás előtt is nállam van!bedig számla szerint nem olcsó szarokat raktak bele 1016km van benne! de mostmár be se indul gondolom beleért az állórészbe aztán megette!
Nos kb ilyen a buli. ha túl kevés lesz az üza a levegőben akkor lehet megsütni a motort. Meg persze terepen használva eleve többet eszik. Meg ha kopott a motor már nagyon. Fogyasztás városi üzemben nem szétpörgetve 4 literrel kijön. Persze lehet valaki ügyesebb és 3 ból is eljár vele. csak akkor nem ő lesz a kiugró motoros az indulásnál .
Se skype se email ?
Erről mi a véleményetek?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Sajnos tönkrement a jelenlegi dugattyú+henger párosom és már nem lehet fúrni sem (Így is 46,5-ös dugó volt benne...), és a tartalék 50 es hengerrel csak szenved a moci. (DT 50r)
Vagy rakjak előre 12-es lánckereket a 13-as helyett?
Nem furcsa, hogy csak egy gyűrű van a dugón?
G.
http://www.gerecsemotor.hu/fut...
Eladnám...
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...:
vagy gerecsemotor. Én tőlük vettem utángyártottat mert sehol nem találtam.
Csak azért írtam, hogy hangsúlyozzam mennyire fontos a helyes keverési arány... még akkor is ha nincs tépve a motor füle.
Az égéstérben nem a normális égés játszódik le, hanem egy annál jóval radikálisbb valami. Bizonyos körülmények között, ez előnyös is lehet, de itt ugye nem az volna a cél, hogy egy csőből kilőjünk valamit:)
A jelenség a hengebrn mondjuk a lánghegesztőhöz hasonlít a leginkább.
" Tudom esetleg ajánlani a 4T-t, vagy a BKV-t."
DT 80 Lc II-es motor első teleszkópjára kellene nekem porvédő gumiharmónika, de csakis kék színben !