Sziasztok!
Tegnap eltépte a láncot a gép...
Edig bírta teljes láncszettcsere.Menniy a gyári áttétel?
Mert rövidíteni akarom úgy h v 110et menjen de legyen állat gyorsulása...
Az elsőtelót felújíttatása sok pénz?A hátsó újítani v cserélni érdemes?
hú
kösz szépen
de ez nekem egy kicsikét drága lesz
nekem jo lesz pár ezer forintért egy eredeti rossz végdob amit kedvemre szétvagdoshatok!
v használtan bármiylen rendszer
de azért kösz
a te dtben miylen felnik vannak?uilyet kb menynibe lehet vennio?használtan... :)
a régi 125ös rendszám nélküli dtmre lazán elhitték hogy 50es,a rendszámosra meh mutogattak hogy de rá van írva hogy 750 ccm! (a blokkk oldalára,fölé meg za van írva h OIL:D)
Jót röhögtem és mondták hogy most az egyszer továbbengednek:D
ha egy rendőr meg akar baszni,akkor azért is szól hogy túl rövidre vágatatd a hajad!attól függ ki az és milyen kedve van!ennyi
Alvázszám alapján egyértelműen be tudják azonosítani a tipust, és az évjáratot. PL.: Ha elmész Yamaha márkakereskedésbe, ott is az alvázszám alapján keresik az alkatrészt.
Attól, meg hogy behívnak ellenörzésre nem kell félni sztem. Én még ilyet nem hallottam. Egyébként elvileg a 60ccm-ért már büntethetnek, de nagyon kicsi az esélye. Ha megfúrják a Simót, az is nagyobb lesz 50ccm-nél, mégse szólnak érte.
Az enyém is ezt csinálja. 70-90 között ha tartósan 1 fordulaton megyek vele, elkezd dadogni, de ha megtépem a fülét, kilő, és 110 környékén gyönyörűen megy. Visszalassítok 90re, párszáz méter, és kezdi előlről. Megoldás: Nem kell vele 90-nel menni.
Köszönöm a rugós tippet korrektül bevált Volna még egy kérdésem,1-ben félgázon egy kicsit dadog,ha viszont huzom neki kilő mint a rakéta ,a dt-k ilyenek vagy beálitási gond van vele .Csőváz
Hogy a fene a kötöszködős zsarukba. Békéssen motorozok mire megállít a pofa. A szokásost kéri de elkezd pattogni hogy, hogy biztos 50-essel megyek? Mondom persze. Erre közli, hogy támasszam le a gépet. Letámasztottam és elkezdi nézni a blokkot, keresgél keresgél mire mondom neki, hogy a ccm beütés a baloldalon találná ha volna, de mivel utángyártott a henger nem fogja találni. Erre megnézi a motorszámot és elkezd pampogni, hogy abban van 80-as (5b6 080114), meg van rendszámtartóm, meg 120-ig van skálázva a kilóméteróra szval ez így elsőre biztos 80-as. De nem szivózótt mert A1-es jogsim és csak a saját érdekemben ajánlja, hogy deritsem ki most valójából hány ccm-es is ( 60 ccm-es mellesleg :)
Szerintetek az alváz vagy blokk szám utal arra, hogy hány ccm-es a paripa legalább is olyan értelemben ahogy a rendőr gondolta? És ha netán egyszer behívnák vizsgálatra mekkora gáz lenne ha kiderül, hogy 60 ccm-es?
Nah szorri a kis regényért XD
rakjál bele repsol transmision 2T 10W30 asat. Nekem bevált meg másnak is itt a forumon nagyon jó bele. 2 flakont kell venni mert csak fél líteresek 900FT körl van ha jól emlékszek.
A Szivató nekem is viszaugrott azt nem tudom hogy gyárilag e vagy csak kopott, mindenesetre én raktam rá egy gyenge rugót, csak simár rátekertem. És az kintartja ha kihúzom.
Sziasztok.Nrég vetem egy 125 dt-t le akarom cserélni a motorban az oilt nemtudom milyen lenne jó,ja meg a szivató vissza ugrik ha ki huzom,nem tudom hogy ki kell cserélni vagy javitható,és idomok milyen árban kapható hozzá ,póveres elöl hátul tárcsás,nagyon jó egyébként ELÖRE IS KÖSZ
Egy ülés fényképére lenne szükségem alulról :) Sajnos eltört az egész beakasztó mechanikája, és egy nagy darabja el is veszett, kérlek segítsetek ki egy fényképpel ha nem nagy gond! ha ide menne az is jó, vagy petyoking/kukac/gmail.com előre is nagyon szépen köszönöm
Petyo
a mocci