És mi van a telómmal ha kicsit v 23 három huplit csillapít aztán felüt?
Ja meg a karbitval ha 6-ig megy aztán dadog,ha kifogy a benzin mondjuk zárt csappal indulok akkor meg simán jó egy darabig és forog szépen?
A képeimen még az van a motoron. Jobat nem tudok csinálni mert nincs fényképezőm. Olyan 20-25eFt ra gondoltam. De etől nem lesz jobb hangja a motorodnak, ez gyári rezódob nincs kibelezve meg semmi. Ha azt akarod hogy jó hangja legyen meg joban menjen akkor sport rezót kell rá venni. Enyémen is az van most. Felújítás elött majdnem letekerte az órát, most még járatom de már nagyon kiváncsi vagyok hogy milyen lessz :P 5000ig pörgetem de baromi erő van bene már most érzem :D
Ha meg csak a hangját akarod megváltoztatni akkor a hátsó dobhoz kel hozányulni. Ott perforált csövet szokak belerakni és üveggyapotal kitömni a tömés meyisége(erősége) határozza meg a hangot.
De a motor nem fog joban menni és nem lesz pörgősebb se. (legalábis tapasztalataim szerint)
köszi a válaszokat.... a tömitéses verzió azé esik ki szerintem mert most volt generálozva és még bejáratós úgy 100 km kb ...de lehet aza baj nem mondom csak most lett átnézve....
a kipura kitérve hát nem tom.....mennyiért adnád kb mert nem akarok sokat rászánni csak hogy jó hangja legyen...de mondj egy árat asztán majd meglátom me ha "nekem" drága lenne akkor meg majd késöbb rádírok ha van pénzem hogy meg van e még...
Hello!
Nos a vízzel kapcsolatban ,szerintem nem normális az ha enyire melegszik a motor, ha a mérő jó akkor a vizel és a rendszerel lehet gond. Hallotam már olyanrol pl hogy egy tömítés keresztbeált a rendszerbe és amiatt nem volt normális keringés és a csávónak besült :S Szerintem enged le a vízet cseréld ki, és közbe nézd át a rendszert hogy nincs e valami gond vele, a radiátort is vizsgáld át hogy milyen álapotba van tiszta legyen(mondjuk ez anyira nem befolyásolja) csőveket hogy nincs e valamelyik megtőrve eltömödve járatokat is. Meg vízpumpát is hogy jól müködik e. Hallotam még itt olyanról is hogy a hengerfejtömítésnél szelelt a henger és amiatt forrt a víz, gondolom ez tejesítménybe is észlelhető lenne meg a motor tulajdonságaiban is.
Kipuffal kapcs: Nekem van egy egész rendszerem tökéletes álapotba. Első dob újonan kb 100eFt
Menyit szánál rá?
Na meg annyi lenne még hogy tud e valaki használtan akár dt-re kiput... akár rendszer vagy dob vagy az első része ....aki tud ilyet az is írjon lécci..... vagy valami más kipu is jó rá dt("csonkal" )vagyis kipu felfogatással ?...
köszi
miki
Sziasztok
Lenne egy problémám...Az a gond hogy most hidegben is motorozok meg minden...igaz mostmár jobb idő van de aza gond hogy azt jácca hogy akár ha alapjáraton melegitem egy 10 perc után bemegy a pirosba a hőfokmérő....na eddig nem lenne nagy gond mert jó nincs hűtése meg minden de ha elindulok akkor meg ha finoman megyek bemegy a pirosba ha kicsit húzom akkor kijön a pirosból de egy fél óra után már nem tom mit tenni kiakad a pirosba....de a motor nem forr nem fő a kipu sem "olyan " forró meg semmi.....lent az érintkezőt széthúztam az jó.... víz is van benne elég.... vagy akkor mi baja lehet.. hogy az óránála hőfokmérő ment tönkre vagy valami más baja van...
ha valaki sejt valamit vagy volt neki ilyen akkor az lécci írjon...
köszi
miki
na ma vetem 16v-os 1500mikroF-osat bele egész jónak tünik. Csak azt furcsálom hogy a jobb oldali indexek gyorsaban villognak mint a bal oldaliak :S nem tudom mitől lehet, előte nem tünt fel ez.
Hát nem :D csak úgy beböktem mert akor küldte haver. Van a lapon egy másik link ha azt bemásolod és mások megnyitják akkor ekezdi számolni az oldal és mindig új képeket láthatsz a csajról :D De nem is mondtam hogy ide tartozik. Csak egy kis pikánság:P
Méretből talán lehet következtetni a kapacitására. Kb 25V-oshoz hasonlítsd. Egyébként próbáld meg mondjuk 10mikrofaráddal. Ha változik a villogás sebessége, akkor nagyából ki lehet következtetni, h mekkora is kéne.
Hát igen, én is félek picit tőle. Jogsim még nincs de leraknám mert 20 rugoból kijönne most ugye mert A1 es megvan már és csak vizsgázni kéne menem rutinpályára meg városba csökentet óraszámu felkészítésel.
MÁS!
Van egy kis gondom, DTmen elment az index, szétkaptam megnéztem relét és kikövetkeztettem hogy a kondenzátor tönkre van benne, elégé könyen cserélhető cska ki kell patintani. Ma el is mentem a helyi elektronikai boltba hogy vegyek helyete. Nos a probléma az hogy a rosz kondira nincsenek ráírva a tulajdonságai. Csak anyi van rajta hogy 5840 8PB Marcam és az otani szaki eből nem tudta megálapitani hogy milyen kapacítású, megmérni meg nem tudta mivel rossz :S Adott helyete 16V-os 1000mikrofarádosat meg 25V-os ezrest. Ki is próbáltam de mintha diszkófény lenne :D Szóval valaki meg tudná nekem mondani pontosan hogy milyen kondi kell bele? Esetleg valaki megtudná nézni nekem hogy ővébe milyen van? Lemérni.....
Előre is köszi...
Így azért kicsit más a helyzet. 200e-ért még a hülyének is megéri, főleg h rendszámos, és h ismered a gazdáját. Simán megéri. Mondjuk tudni kéne tényleg, h mi volt rajta újítva, és h mit kell rajta csinánli kövi müszakira. Másrészt viszont ha nincs jogsid, értelmetlen az egész. Ja és DT után kicsit nagy váltás volna. Haverom is most törte össze a 600as XT-jét, nem nagyon, csak a kormány behorpasztotta a tankot, idomok miszlingbe repültek, kipuff elgörbült. Szerencsére a srác nemsokkal megúszta.
Már kérdeztem tőle és akkor 5000ér volt fenn, de mondta hogy ha érdekel akkor olcsóbban odaadja.