Olyan kérdésem lenne! 80-as Dt-hez nincs valakinek elfekvőben hőfokmérőgombálya?
Vagy nem tudtok helyet ahol olcsón lehet venni dt-hez cuccokat?
Mert kérdeztem pár boltot és mindenki 10-13.000 között mondta a bolti árát.
Az meg baromi sok!
Sziasztok
Hmm hát hajlok rá, amugy is akartam egy krosszmocit, meg jól is néz ki ez a tipus.
Nem tom még. Miskolc- Kazincbarcika környékén van valamelyikőtöknek ilyen, megnézném mert még müködőképesen élőben nem láttam ilyet, szeretném meggyőzni magam.
Hello
Hát kb jól saccolsz olyan 50-60 körül van az alkatrész, sajnos nekem pár hónapal ezelőtt szétment minden elég ronda volt fel let újítva munkadíjal együt 80 ből megvolt. :S
Szeintem ha van pénzed és tecik magának am otornak a kialakítása és szeretnéd használni akkor csináld meg 50 ért elég jó vétel volt szerintem, de ha vételáral együt megvan 140 ből akkor is egy kurva jó mocid van hisz tudod hogy minden új és a helyén van és még a kinézetét is teccés szerint alakíthatod. Ráadásil szerintem enyi pénzért nem kapsz DT vag ha kapsz akkor isten tudja milyen. Egyébkéntm eg nagyon hálás kis motor :P
hát ha te szeretnéd használni, akkor szerintem midnenképpen érdemes megcsinálnod, hiszen magadnak szar motort nem raksz össze (talán:D) és igy legalább tudod h mid van...
Nos vannk fejlemények. A Dt 125 R emmel kapcsolatban, ha olvastok akkor tudjátok pár napja vettem. Megragadt blokkkal és a hátső futómü szét volt kapva.
50 ezer Ft ért.
A mai nap szét kaptam a blokkját mármint kivettem a vázból és lehuztam a hengert. Hát ilyen problémát sem gyakran látok. Valamikor átküldhette a hengerfej tömitést mert elvan szakadva és kapott vizet a henger. ( 2-3 lemez tömités ez nekem új, valamit tudtok róla, felvilágositani engem) szóval vissza térve a lényegre a hengert furni kell megkapta picit a rozsda na és amugy sem szép a dugó. Aztán lejjebb a hajtókar alsó tügörgője is kapufa , beállt a főtengely is és ez még semmi a főtengely csapágyak is megragadtak. zt feltételezem hogy a blokknak más baja nincs, gyujtás üzemanyag...stb
Figyeljetek szakértők nem tudom jól tippelem e a javitás kb 27e a dugó,gyürő + furás 3 + 2e a tömités,
hajtókar +tügörgő+ főtengely felújitás 12+ főtengely csapágyak 5e és még pár dolog ha már széthuzom szimeringek stb legyen 5e ==54 ezer Ft ra tippelek és ez csak a blokk középső tengely festés, hátsó gumi +lánc ez az 15E ==70Ezer reálisak az értékeim?
A nagy kérdésem ez lenne érdemes ez a herce hurca vele és a sok időt rááldozni vagy inkább adjam el darabokban alkatrésznek. szerintem több kijön belőle mint ötven
Hát nekem csak úgy lehetett, mert ahhoz hogy a kulcs beférjen a csaverhoz le kelett venni azt az áthidalóféleséget amit 2db kb 10cm hosszú csavar fog. És ha azt kiveszem akkor nincs ami megtartsa a motort. ezért kellet alulról felemelni a motort hogy valami megfogja a levegőbe!
Hmm remek nekem is ezt kén tenem mert baromi puha két személyel meg már egyenesen lóg a hátulja. Mondjuk az uton jól tortja magát így. És csak emelőre rakva lehet megcsinálni?
Én azért állítottam a rugóstagon mert túl puha volt nekem, meg nem nyomta vissza magát rendesen.Felraktuk emelőre a motort és az alján lévő csavart hajtottuk befelé. Most visszanyomja magát rendesen és nem is nagyon puha . Ja és persze a magasságon is emelt!
Sziasztok.
Légszűrő témához visszatérve. Nekem már málik a szivacs és vennem kell másikat:S
Lehet valami "sport légszűrőt kapni ami ennek a helyére megy be?
és még 1 kérdés.
A központi teló magasságán állított már valaki?Hogy kell?Mennyivel lehet tőlle magasabb a moci?
Jaja az láncvezető, de sok mindent nem csinál nem feszítí csak ott fut át rajta. Sajnos nem tudom hol lehetne ilyesmiket szerezni. Ha bemész egy yamaha márkaboltba akkor ott biztos tudnak rendelni neked, de nem szokott olcsó lenni :S
Hello!
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!
óó nagyon kedves tőled pont most raktad be az ábrát ahogy irtam az előző hozzászólást, 35-39 hiányzott és ezért nem tudtam összerakni reggel.
De a 2,3,4,4,6,7,8,9,10,11,12,13 hiányzik és talán a 14 (láncvezető lenne az?)
Tudod hol lehet ilyeneket beszerezni?
Mégegyszer köszi az ábrát!
na megvan a hiányzó lácszem, az előző gazdájára rákérdeztem és még talált hozzá pár csavart stb és köztük voltak a távtartó lemezek is, ígymár egyből összetudtam rakni.
yamaha dt hez hol lehet alkatrészeket venni, még érdekelne egy középső tengely a lengővilla elejébe és gumibakok- távtartók.
Hi!
Vki össze tudná nekem szedni mi a különbség az uolyan évjáratú (olyan 1993as) 80as és 50es Dt között? Esetleg ha vkinek lenne modell-leírása, v szerelési útmutatója, v vmi olyan gyári összefoglaló, amiből ki lehet olvasni, h mi a különbség: ülésmagasság, tengelytávolság, ilyen látszódó dolgok, egymás mellé van állítva a 2 modell, az szóljon légyszíves, és küldje majd el. V egy jó link, nagyon fontos lenne. Nagyon köszöntem...
Sziasztok most vettem egy Yamaha DT 125 R (4LB) szerintem 1996-os, motort megvan ragadva a blokk és a hátsó lengővilla nem volt belerakva csak külön adták ide, szóval sehogy nem tudom belelegózni a gépbe akár hogy forgatom. Akinek van ilyen tipusú mocija megnézné nekem hogy hogyan van összerakva. Nagyon örülnék egy képnek is. Van egy olyan gyanum hogy nem ez az ő lengővillája.
vagy lemérné a központi teló felfogatásának a méretét azt is kicsinek találom. Esetleg van valamelyikőtöknek ebbe való alkatrésze bontásból? Előre is köszi. Képeket is raktam fel, de nem sok minden látszik.
Helló!
Nekem 125/50es dtm van és estre is feljárok vele már 10ezret beleraktam és 1x sem kötözködött a rendőr:D
Amúgy meg ha betartod a kresz-t nem száguldozol nem foglalkozik veled, de ha szabálytalankodzs vagy száguldozol tutti, hogy megfognak szivatni.
Oszt. társam 125/50es dtvel balesetezett pesten és nem csesztették még akkor sem, hogy 125ös motor és 50es a papírja.
Olyan kérdésem lenne! 80-as Dt-hez nincs valakinek elfekvőben hőfokmérőgombálya?
Vagy nem tudtok helyet ahol olcsón lehet venni dt-hez cuccokat?
Mert kérdeztem pár boltot és mindenki 10-13.000 között mondta a bolti árát.
Az meg baromi sok!
Sziasztok
Nem tom még. Miskolc- Kazincbarcika környékén van valamelyikőtöknek ilyen, megnézném mert még müködőképesen élőben nem láttam ilyet, szeretném meggyőzni magam.
Hát kb jól saccolsz olyan 50-60 körül van az alkatrész, sajnos nekem pár hónapal ezelőtt szétment minden elég ronda volt fel let újítva munkadíjal együt 80 ből megvolt. :S
Szeintem ha van pénzed és tecik magának am otornak a kialakítása és szeretnéd használni akkor csináld meg 50 ért elég jó vétel volt szerintem, de ha vételáral együt megvan 140 ből akkor is egy kurva jó mocid van hisz tudod hogy minden új és a helyén van és még a kinézetét is teccés szerint alakíthatod. Ráadásil szerintem enyi pénzért nem kapsz DT vag ha kapsz akkor isten tudja milyen. Egyébkéntm eg nagyon hálás kis motor :P
50 ezer Ft ért.
A mai nap szét kaptam a blokkját mármint kivettem a vázból és lehuztam a hengert. Hát ilyen problémát sem gyakran látok. Valamikor átküldhette a hengerfej tömitést mert elvan szakadva és kapott vizet a henger. ( 2-3 lemez tömités ez nekem új, valamit tudtok róla, felvilágositani engem) szóval vissza térve a lényegre a hengert furni kell megkapta picit a rozsda na és amugy sem szép a dugó. Aztán lejjebb a hajtókar alsó tügörgője is kapufa , beállt a főtengely is és ez még semmi a főtengely csapágyak is megragadtak. zt feltételezem hogy a blokknak más baja nincs, gyujtás üzemanyag...stb
Figyeljetek szakértők nem tudom jól tippelem e a javitás kb 27e a dugó,gyürő + furás 3 + 2e a tömités,
hajtókar +tügörgő+ főtengely felújitás 12+ főtengely csapágyak 5e és még pár dolog ha már széthuzom szimeringek stb legyen 5e ==54 ezer Ft ra tippelek és ez csak a blokk középső tengely festés, hátsó gumi +lánc ez az 15E ==70Ezer reálisak az értékeim?
A nagy kérdésem ez lenne érdemes ez a herce hurca vele és a sok időt rááldozni vagy inkább adjam el darabokban alkatrésznek. szerintem több kijön belőle mint ötven
Pedig úgy megszerettem egy nap alatt
Üdvözlettel : Peti
Tegnap már harmadjára adta meg magát a DT...
mostmár a főtengely lesz kiderékszögelve elvileg amiatt áll meg mindíg.De
ez már nagyon sok...
Légszűrő témához visszatérve. Nekem már málik a szivacs és vennem kell másikat:S
Lehet valami "sport légszűrőt kapni ami ennek a helyére megy be?
és még 1 kérdés.
A központi teló magasságán állított már valaki?Hogy kell?Mennyivel lehet tőlle magasabb a moci?
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!
De a 2,3,4,4,6,7,8,9,10,11,12,13 hiányzik és talán a 14 (láncvezető lenne az?)
Tudod hol lehet ilyeneket beszerezni?
Mégegyszer köszi az ábrát!
yamaha dt hez hol lehet alkatrészeket venni, még érdekelne egy középső tengely a lengővilla elejébe és gumibakok- távtartók.
Valaki álítota már a hátsó teló magaságát?
Vki össze tudná nekem szedni mi a különbség az uolyan évjáratú (olyan 1993as) 80as és 50es Dt között? Esetleg ha vkinek lenne modell-leírása, v szerelési útmutatója, v vmi olyan gyári összefoglaló, amiből ki lehet olvasni, h mi a különbség: ülésmagasság, tengelytávolság, ilyen látszódó dolgok, egymás mellé van állítva a 2 modell, az szóljon légyszíves, és küldje majd el. V egy jó link, nagyon fontos lenne. Nagyon köszöntem...
vagy lemérné a központi teló felfogatásának a méretét azt is kicsinek találom. Esetleg van valamelyikőtöknek ebbe való alkatrésze bontásból? Előre is köszi. Képeket is raktam fel, de nem sok minden látszik.
de mivel megvan már a 80as nem teszem
Mkinek nagyon köszi a válaszokat. Majd írok még mi lett ennek az elmélkedésnek a vége. Most szép napot, sokaknak még jó8 :-)
Még 1 rendőr sem szólt érte eddig!
De már sokan megjegyezték, hogy ezért le fognak 1x rúgni a motorról
Nekem 125/50es dtm van és estre is feljárok vele már 10ezret beleraktam és 1x sem kötözködött a rendőr:D
Amúgy meg ha betartod a kresz-t nem száguldozol nem foglalkozik veled, de ha szabálytalankodzs vagy száguldozol tutti, hogy megfognak szivatni.
Oszt. társam 125/50es dtvel balesetezett pesten és nem csesztették még akkor sem, hogy 125ös motor és 50es a papírja.
Szerintem ha nem 50est akarsz venni akkor inkább 125-öst vegyél. Sztem jobban megéri, nekem is az van és nem cseszegetnek.