ha müvész nem is lesz belöled, nekem tetszik, persze élöben még jobb lesz, ha lesz :D de sztem profival csináltasd mert hamar vée lesza fényezésednek ott sztem
Nsr-en tuladtam, végre lesz Dt-megint csak azúttal rendszámos.
Lenne egy kérdésem. Egy barátommal tervezgettük, hogy a felnit le kellene festeni. Egy probarajzom van. Nézzétek meg, első a gyári, másik a panin-t el átfestett amien lenne. Véleményeket szeretnék, jó vagy rossz ötlet-e!
A lamellákat elválasztó lemezeket pontosan úgy rakd,hogy egy helyen legyenek a fülek.Mert ha jól emlékszem ezek a lemezek oválisak és a megfelelő súlyelosztás miatt a fülek egyenlítik ki a másik oldalon lévő ovális részt.De viszont ha szabályos kör alakúak a lemezek,akkor a füleket el kell osztani megfelelő távonként,hogy a kuplungod ne rázzon!
Sziasztok.
Volna 2 kérdésem
1. GYenguszka a motorom (93ma YAHAMA DT125r)
Milyen dugattyú-t ajánlotok? Vertex? Prox vagy valami gyárit? Mert kicsit erősebre szeretném megcsinálni
2. NYáron tervezem a váz szintereztetését is.
És azt szeretném meg tudni, hogy szerintetek kékben vagy feketében szebb a DT?
Segítségeteket előre is köszönöm
Sziasztok!
Yamaha dt 125R-em van, 97-es gyártmányú.
Rendbe szeretném tenni és hát van rajta egy két javítani való.
Az első kérdésem az lenne,hogy szét kellett szednem a kuplungot.Na most a lamellák között van az a sima fémlap és minden fémlapon van egy kis fül.Na most én ezt a kis fület mind azonos helyen és irányban helyztem el.Okozhat ez bármiféle problémát, helyes ez ágyáltalán?
Válaszaitokat előre is köszönöm!Ugyanis ismerősnek szeretném eladni és nem jó lenne ha ez bármiféle problémát jelentene.
Jóóólvan... Érvek pro&kontra. Holnap nézem azt a biciklit, ha megfelelő belevágunk, ha nem akkor tovább keresünk. Merem remélni, h elég régóta böngészek motorok után, ezt a motort keresem 3 hónapja, tavasszal vettem egy Simsont, mert már muszáj volt motor a popóm alá, szal rem van elég ötletem, tapasztalatom, és holnap nem tolom el...
jo eprsze lehet h én vok szüklátokörü, de nem tartom a derbit jo gépnek, viszont sztem mindegy h hány km van a gépben, mert lehet benne 3 is ha ugy használják... és amelyik meg nagyon régi annál lehetséges h vissza van pörgetve az ora, nekem például a 15 éves DT-mben volt 48000 km amikor vettem és 50 amikor eladtam, az össz költség az egy uj hátsogumi volt eladása elött, meg egy kuplungkar és 2 bovden... mondjuk nem is raktam bele sok kilométert, kb 3000 körül, de nem is terveztem hosszutávra ilyen kis motort!
Havernak régebi derbi sendrája volt, az ment mint a meszes! +* volt furva de mind a tulaj hibájából ill egyszer az olajpumpa tönkremenése miatt. Más gondja sose volt váltoja baromi jó volt 125 ös MZket alázta :D Tipushibája sajnos hogy a központi rugós tag tönkremegy és megszünik a csillapítás, ezért a kerék csak pattog az auton és fékezéseknél meg is csúszik könyedén. Valamint nem tartota jól az utat :S Ezt biztos lehet javítani ill cserléni valami más féle rugostagra, de elég drága :S Az első teloja viszont baromi jó volt meg az első tárcsafék is. a Hátsó tárcsával fékel fékpofákal viszont elég sok ideilyig ovlt problémája és volt hogy a javítása útán is csak füstőlt neki de nem fogott (nem tudom hogy lehetet ez, új tárcsa és új fékpofákal) Szóval azért jól meg kell nézni hogy mit veszel és ezekre a hibákra lehet számítani. Ez a motor kb 80 ccmes lehetett...(fúrások miatt)
Hááát... Már v 3 hónapja foglalkozom a témával, és van bizalmam a Derbi felé. Olyan 200 körül lenne pénzem, jó motor esetén még akadna lé. Egyetlen 2001es Dt-t találtam olyan 12 ezer kmrel, most hozták külföldről, az ürge rá se nézett le se szervízelte. Szal nincs hozzá bizalmam, akármennyire Dt. Am meg beszéltem motorkereskedővel, és ő mondta, h 14 ezernél van ott a motor, h kezdenek kijönni a problémák. Most találtam egy tuti Derbit 6000 kmrel, muszáj h jó legyen. De ha tudsz vmi jó 50est légyszíves szólj, mert nagyon szeretnék találni vmi jót, és nagyon el vok keseredve, h egyszerűen nincs....
285ért lenne Dt 8500 kmrel. Akkor már a Derbi. Jelenleg csúcskategóriás gépek, jellemző, h a nagymotor technikákat teszik a kismotorjaikba.
Am a Dt is minarelli blokkal van szerelve, az meg már nem az a tuti jó motor.
öö nem akarok beleokoskodni, de a derbiröl eddig nem sok jot hallottam, bár nekem még nem volt, de akinek igen annak az uj is bejáratás után lett hengerfejes... én nem bizok benne, inkább egy 2000 körüli 50-es DT, az ki is néz valahogy és jo is, persze attol függ mit bir a pénztárcád, 2 kilo körül már sztem ujabbakat is kaphatsz
okirathamisitásért akár börtön is járhat mondjuk...
nekem is 80-as DT-m volt, rendör értelmi szintjétöl és napjátol függ h bntet-e, a régi (80-as koru) DT-knél alapvetö a különbség a váz-futomü között, szoval kivülröl aki már látott mindkettöböl az megkülönbözteti...
te tudod, sztem attol függ hol laksz, nagyobb városban nem vállalnám be, de a mienk nem nagy egyáltalán, faluban tutira nem is vennék rendszámos gépet...
ez a rendszámozos dolog szerintem ugy lehet mint osztrákban, ott a biztositotl kapod a táblát matrica helyett, más az EU-ban sincs (itt majd megnézem mikor az 55 éves bácsi viszi a simsont vizsgáztatni amivel eljár horgászni emg ilyenek...)
Mivel EU tagok vagyunk, nálunkis baszogatni akarják a motorosokat. Nem tudom, h mikor vezetik be, de én ilyet hallottam, hogy az 50ccm-es motorokra is kell valamiféle papír, ami eggyütt jár bizonyos időközönkénti műszaki ellenörzéssel. Ezzel akarják kiszűrni a 125ös "50-eseket", a tizenlóerős 50eseket, és a vilégítás és féknélküli Simókat.
Ha véletlenül baleseted van egy 125-ös "50essel", és nincs mákod, megnézik a motorod, kiderül a turpisság, megbüntetnek, és nem fizet a biztosító. Tehát van benne kockázat. 1 DT-s járt már így, csak a szomszéd utcába ment, csak alákerült 1 kamionnak, vagy minek, és többszázezerre büntették. Nagyon régen olvastam már ezen az oldalon.
én meg ugy vagyok vele h vagy olyan motort veszek amire 1000 % h nem kell költeni akkor, mert hibátlan (max pár aproság, de ilyen h nagyobb hiva ebben-abban, a másik fele meg jo, ilyen nem kell) - vagy egy szart veszek amit tudom h faszára megcsinálok...
Sztem nem érdemes foglakozni vele. Kivéve, ha csak arra kell, h üssed-vágjad a pályán, mert arra jó. Ha viszont akarod használni közúton, akkor felejtsd el. Gondolj bele, h mit kapott az az előző gazdájától... A fölösleget add el róla: világítás, indexek, tükör stb.... abból fel tudod újítani a blokkot. Aztán ha legúrulsz vele a domboldalról, akkor röhögsz rajta, és mész tovább.
Véleményem szerint, ha 1 motorra többet kell költeni, mint amennyiért megvetted, inkább borítsd bele az árokba, és gyújtsd fel. Az egész csakis rajtad múlik, de egy ócsakvassal semmiféleképpen nem jársz jól.
Szerintem...
Hátsó sárvédőt lekaptam,visszapillantót is és hát ugye a kerék