Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Siki.
Bocs hogy zaklatlak de egy tengely kb. mennyibe van?
Mert ma rendeltem Japánból hőgombát 13000Ft meg Spirált pestről 2200FT és a szüleim kicsit kivannak akadva....
Ja és úgy tartok ennél az árnál hogy szerelőnél még nem volt átnézetni.
Meg villamosságishoz se ártana elvinni mert sztem a generátor nem jó vagy vmi mert mikor megvettem zsír új aksit rakta bele és már rá 2 napra nem ment az index meg ilyenek szerintem azért mert a generátor nem tölti az aksit de nemtom.....
Enyém 2004-es. Nekem is azt mondták hogy elég lene csak gyűrűt meg dugót cserélni
lenne motor mert megvan a pénzem rá cska szüleimnél van akik meg nem adják oda mert szarul tanultam elözö fél évben, most javitok de közben meg el fogják vinni a gépet és sirok majdXD remélem lesz belöle valami, nekem nagyon tetszik, RX 125 amilyen kell :)
És ,hogy állsz motor ügyben? Van már valami fejlemény?
Vágtam új menetet bele, meg csináltam egy átalakitót.
100%ra nem nicasil-os a dt henger,ez már a teljesítményből is kitűnik,versenygépekben van nicasilos henger.Ezek perselyesek,a tdr-é is,a tzr-é bevonatos.
Ha jól emlékszem "bmb00 124 ccm" vagy valami hasonló van a dt hengerre rányomva,ez jelöli azt,hogy perselyes.
Enyém 89 es és nem nicaszilos. Az ujjak lehet már azok.
a jobb tükröt amugy h raktad bele a helyére, mert mikor eladtam ki volt szakadva a menet, beleragasztottad vagy vágtál uj menetet?
d ez meg évjáratfüggö sztem :)
szintén nem 100% de a DT-knek nem nicasilos még a hengerük
Hy!

Ha jol tudom ezek a hengerek nicasil-osak vagy mi a pontos neve nem tudom!
De az a lényege ,hogy a henger fala nem kopik csak a gyűrű, és azért kell csak gyűrűt és dugót cserélni.
Tehát hengert nem kell furatni ilyenkor.
De én ezt úgy tudom / hallotam mert haveroknak is csak dugó gyűrű csere volt a gépükben.
De ha ez nem így van akkor előre is bocsi, hogy ha nagy hülyeséget írtam.

Jó motorozást mindenkinek a 7végén!
Sziasztok ! Nekem van egy Yamaha tdr/dt/tzr 125-ös főtengelyem. Új hajtókarral 0-km-es.Kérésre küldök képet! Mail:lala999@freemail.hu Tel 06302979267 csak d.u ÁR:15000
most néztem meg, 10w30 kell a gyár szerint, rosszul emlékeztem
szntem rakjad bele a 10w30at és akkor állítgasd a bowdent
múltkor azt raktam bele, akkor meg csúszott. most 30ast akartam bele venni, de hogyha a szerelő azt mondja....máskor magamra hallgatok csak
értem én hogy yamaha szervíz, de akkor rakjál bele 10w30as vagy 10w40es olajat inkább...
gyári könyv asszem 10w40et ír
most cseréltem olajat, a várpalotai yamaha boltban vettem hozzá egy Valvoline 80w90es váltóolajot, a szerelő mondta h azt rakjak bele. és máshol nem lehet állitani valamit?
9600 után tuti,hogy nem...de szemügyre kell venni a hengert,van-e válla,mennyire kopott a dugó,mennyire kotyog a hengerben.Pinkmotors.hu-nak írj egy emailt,hogy xy típusú motorba szeretnél xy túlméretes dugót,alapméret 56 mm,de mivel ezt meg akarod furatni és remélhetőleg csak kicsit vállas,ezért 56,25ös dugó elég lesz bele.Be kell méretni azzal,aki fúrja.Fúrást úgyis csak úgy csinálnak,hogy előtte lerendeled a dugót,ahhoz igazítják a furatot.De ha már veszel bele,ne sajnáld azt a 3-4 ezer forint plusszt.Vegyél vertexet vagy wössnert,jobb mint a prox.
Hy!
Egy kis segítség kéne! Szerintetek hány kilométer után kelene dugót meg gyűrűt cserélni? Nekem most 9600 van bene és elég fura hangokat ad ki. Gyujtás felöl deknit levettük és a csapágyam nem lóg. Érdeklődnék hogy milyen árban van egy dugó, gyűrű, csapszeg és kéne valami link is ahonan meg tudnám rendelni
Sziasztok ! Nekem van egy Yamaha tdr/dt/tzr 125-ös főtengelyem. Új hajtókarral 0-km-es.Kérésre küldök képet! Mail:lala999@freemail.hu Tel 06302979267 csak d.u ÁR:15000
helló!
vettem ma egy dt és nagyon tetszik
azt nem tudom csak ,hogy hogy kell beállitani a kijelzőt...
miket lehet beállitani h mutasson .
a sebbeség fokozatot mutathatja?
dt betegség
ha leszeded a kuplung oldali deklit tisztán látszik, hogy mi is történik amikor lenyomod a berugokart...
a berugokar tengelyén van egy persely ami elkopik, ezért nem tud két fogaskerék rendesen kapcsolodni 1máshoz...
szntem vidd el szerelőhöz, ha rövid időre tervezel a motorral akkor lehet heggesztgetni, meg zéger gyürüvel megoldani hogy ne lötyögjön a fogaskerék a berugokar tengelyén, de elöbb utobb ugyis a tengely csere fog következni sajnos....
ha a megtudjátok oldani csere nélkül, akkor nagyon figyelj utána arra, hogy mikor berugod a motort és beindul, akkor véletlenül se tartsad lenyomva a berugokart, tehár járó motornál mindig alapállásba legyen a kar
Sok sikert!
lassan egyenesbe jövök a spirál meglessz hétfő,kedd környékén azt mondták a ktm-nél a hőgombával lessz majd valami.....
már csak arra kéne rájönnöm mi a Berugókar hibája...
Arra esetleg nem tudsz vmit hogy az miért van hogy néha olyan mint ha elcsúszna a tengelyen a berugókar de nem csúszik el de vmiért olyan mint ha elcsúszna és nem indul néha azért 10perc szarakodás után indul:)
igen neked írtam remélem tud segíteni
jónak tünik, bár senki nem lát bele.....
már az jó pont, hogy nem akar az évjáratba hazudni és lóerőbe se mond sokat.....
szerintem nekem írta de am kösz a bontó számát.:)