Nem föltétlen a vidékkel van a probléma, hanem az emberek anyagi helyzeteével! Senki sem szarakodna gányolással, ha annyi pénze volna, h inkább beviszi a kereskedésbe, beszámolják neki, és már hozza is az újat! Lásd Nyugaton! Beszarik a motor, elviszi szervízbe, megmondják, h ennyi lóvé lenne a javítás, és inkább beleborítja az árokba, és hozza az újat!
"Nem szeret a magyar gányolni, de nagyon tud!"
Miért vegyél tanyáról motort ?!
-Vettem nemrég egy mocit ,-Persze faluból. Itt b...sz..tam el az egésszet!
Mert ha veszel egy ijen gépet annak nagy valószínűséggel a szervíz háttere a traktor ,kombájn ,esetleg eke ,stb... Ugy hogy ne lepődjetek meg ha felismerni vélitek valamely oda nemillő alkatrészt.
Azzal kezdődött az egész hogy elfolyt a víz... Szétszedtem és tömítés helyett találtam gumipasztát.
Itt még nem lepődtem meg!.. Levettem a hengert ez kb 3-óra volt! -Azért tartott ennyi ideig mert a fagyállós víz olaj keveréke ami kapott egy adag finish névre halgató adalékot mely eltőmött mindent + olyan kötést képezett mint kb: A BETON.. A csodával határos modon nem sült be..Szerintem azért mert örült ha meg tudott a tengely fordulni. Szerintem a képek magukért beszélnek!
Én is kíváncsi lennék erre h h találok mert sehhol sincs
Nekem elöl gyári hátul nagyobb van 85volt a vége és picit jobban megy.
Kipufogóból meg igenis van olyan amitől jobb lesz a hangja.
tegyél előre kisebb fogaskereket meg hátra nagyobbat
akkor átmegy mindenen
kipuffhoz nem értek de szerintem max hangosabb lesz nem szebb a hang
pl simsonra tettünk sportkipuffot egy hajszálnyit ment jobban, visított mint állat, meg majd 1,5x annyit evett
Heló! nemtudna nekem vki segíteni? van egy 2007es yamaha dt 50r-em és vmi jó kis kipuft szeretnék rá (nekem nem a gyorsaság a lényeg hanem hogy menjen terepen mint állat) ugyhogy jó lenne hogyha vmi brutálisabb hangot adna neki meg esetleg növelné a teljesítményt. előre is kösz mindenkinek.
Szerintem az enduro kategóriára gondol, bár ez egy tág fogalom tud lenni. A Dt utcára és könnyű terepre való, de szerintem sincs jobb nála. Nem tudok más ilyen megbízható motor. én 16600km-t mentm vele 2 év alatt, meghibásodás nélkül. Csak egy baja volt, hogy kinőttem. De ha lenne rá pénzem még most is állna egy a bandit mellett. Városban nincs jobb motor a Dt-től, bár én imádtam vele a mátrában motorozni, igaz egysportmotorhoz képest be kellett erőszakolni a kanyarokba, de lehetett vele haladni.
Gyerekek!Akárki akármit is mondd a DT125 a kategóriájában a legjobb motor.Strapabíró, igénytelen, kényelmes igaz egy kicsit eszik ha húzzátok és kicsi a tankja de motorikusan a legjobb.Igaz az olasz csődörök erősebbek, de többször is kell őket szétszedni
Ez egy "94-es, 80ccm- es vizes dt lc2, nincs benne power szelep. Még ha lesz időm átnézem a fúvókákat, ha az sem, akkor csak a kémény maradt.
Bár előtte egy aprilia tuaregem volt 125- ös, poweres, az ugyanezt produkálta, de azt betudtam motorkopásnak. Bár az így is elment 90-100-at. De ez a 60-70 ez nevetség! Terepen elmegy, de közúton kapaszkodni kell, meg 3-4-5- ben 9000-ig pörgetni, hogy megelőzzek egy komolyabb simsont.
Hali zsolesz12 én megnéztem a kiput és azt a pvc-s megodást is az jónak túnik..
A pówer nemműkszik talán...? Mert ha 6 ba rakod ugye visszaesik a fordulatszám és a power ha nem ad rá kraftot nem bir felpörögni.. Vagy marad a porlasztási problem? utójára nyúlj a karbihoz mert ha ott is elálligatod 100- év is kevés hogy rágyere.. max a dúzniket cseréld ki tisztidsd meg vagy valami..
Ha megtudok valamit írom is... különben én is így jártam csak + elfolyik a vizem .. addig is az ügyön vagyok..
A légszűrő háznál a szívócsövet már kicseréltem egy melegen oválissá hajlított ugyanolyan hosszú pvc csővel, mert a gyári zajcsillapító összeszűkül a végén. Ha sikerül feltenni a képeket akkor ezt a csövet 25- tel jelzi a rajzon.Ez egy picit javított az erőproblémán, mert addig még annyira sem ment.
Valamint itt a kép a rezórol is, ha igaz.
Heló: olvastam a dt-éd baját ez a probléma nállam is jelentkezett...
Szerintem a carbi az oka... vagy túl sok a benzint kap vagy túl kevés levegőt ,feltehetően ez az oka.
elektronika azért nem lehet mert akkor nem lenne erő a többi sebességbe sem.
de mielőtt álligatni kezded cserélj légszűrőt..
de az olajon is sok múlik. küldj képet a kipuról mert így látatlanban lehet hogy az az okozó de nem bizos.
Hello mindenki!
Uj vagyok még az oldalon, eddig csak olvasgattam, de lenne egy problémám: Van egy "94- es dt80- asom, és minden pöpec rajta azon kívül, hogy ha felteszem 6- ba akkor elfogy a kraft belőle. Csak jó erős hátszéllel tudok menni vele 90- et, egyébként 60-70 a vége nyélgázon! Ennyit egy komolyabb simson is megy! Tavaly tavasszal vettem, utána kapott egy uj dugószettet, és fúrást, a lánckerekeket is lecseréltem új, gyári fogszámúra. Még ami nekem gyanús, hogy a rezó vagy nem a sajátja, vagy valami tuning mert nekem nincs a leömlőben a csavarodás benne. Lehet, hogy nem rávaló és az befolyásolja valahogy az erejét? Vagy van valami elektronikus folytása is valahol?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Zsolti
Amikor vettem az első tárcsa kicsit tányér alakú volt és kompletten kellett cserélni az egész első fékrendszert, a tárcsa az tényleg viszonylag új, 1500km óta van rajta, Goldfren típusú, és vele együtt fékbetétek is cserélve lettek. Én 199.000.- Ft-ra tartom. Tudni kell a bal első idom fele letört egy izmosabb ág miatt.
"Nem szeret a magyar gányolni, de nagyon tud!"