Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!
csak kapásból a másik oldalon van a kipuff
Hali!
Mkinek nagyon köszi a véleményeket. Erősen gondolkodom mindenen.
A tuning az más (h pl felfúrsz egy Simsont 70-75re), mert azt nem látja senki. Ha vmi gépet tuningolsz, akkor kinézetre uolyan marad (az opto tuning se változtat a jármű méretein). Tehát ha egy 50est felfúrsz 80asra, rendőr nem kötözködik, mert kinézetre 50es. De a 80as Dt nem pont uolyan, mint az 50es. De sztem a rendőrök annyira nem motorszakértők, h egy Yamaha seggből megmondják h az nem 50es, hanem 80as.
Nekem másfél évig volt 125/50. Ez idő alatt Kb 20000ret raktam bele, ritkán voltam belvároson kívül, Szegeden elég sok a trafi, jóidőbe péntekente van illegál gyorsulás kocsiknak, igazoltattak rengetegszer de nem szoltak soha. Egyszer kötözködött egy határőd:D De ő is azt mondta nemtud velem mit csinálni aztán elengedett.
Hali:
Nos én egy td 80-al szűröm a várost.
A rendőrökkel még nem volt dolgom mióta motorozom..
De mivel vízhűtéses a gép így nem nagy a hengerfely és 50-nek nézni..
Bár Xl 125- el is mentem el jard előtt... Az pedig nem kicsi és hangja mint e 400-as
Szerintem 80 Dt-vel nyugottan lehet járni..
Ha azt nézed a szimókat is 70-75-re fúrják akkor meg....
hát én csak bátorítani tudlak mert én fél évig rohangáltam a városban plusz 30km es környéken a dt-vel és hát nem normálisak a rendőrök erre szerintem annyit betaratasz hogy 50 és nem vagánykodsz a kutya se szól hozzád tesómnak 25 ös aprilia tuareg sport kipuffal és együtt rohangáltunk nekem az oldalán láthatod 50 es amtrica volt rajta bizti meg nagyon fojtott kipufogom meg én nyomtattam rá 50 es adattáblát vagyis hát vázszámot mindent ráirtam:D
Nekem szívatóval 5 rúgásra indult el 1 hónap után úgy hogy szegény a kertben van tarva egy szél lepedóvel letakarva. A mocsok nővérem kitúrt a garázsból az ÚJ kocsijával. Tartsa azt a kertben...
Én azzal nyomtam,de nem mentem soha közútra vele...:D csak a pályán,de havernak is ien volt és nem volt gondja vele...
De rendőre válogatja szerintem.
olyan szólt az előbb

bár én már felfüggesztem a közutas motorozást
de amikor mentem egyszer sem állítottak meg a yardok
pedig még pesten is közlekedtem......
Aha... Kösi... Én is ettől félek...
Még olyan is szóljon hozzá, aki 80as Dt-vel nyomul, légyszíves... Köszi...
szerintem kár venni olyant ami nem 50es rendszám nélkül
főleg ha közúton használod
előbb-utóbb beszopatják az embert a yardok
vártam egy kicsit, kéz meleg hengerrel indult a próba
ezek úgy veszem észre elpusztíthatatlanok
Hali!
Egy Yamaha Dt 80 LC2 típusú motort néztem ki magamnak. De félek, h a rendőrök ismerik, és megbüntetnek. A véleményeteket szeretném hallani arról, h ma mennyire kötözködnek a rendőrök, mennyire sima ügy egy igazoltatás, mekkora a különbség a 80as és 50es Dt-k között. Érdekelne mindazok véleménye, aki 80as, v 125ös Dt-vel rója az utakat, természetesen műszaki nélkül, egy szál biztosítással. Előre is kösz, várom a bátorító válaszokat.
Legalább hidegen pörgetted?
ma megpörgettem a gépet
álló helyzetben maxigázon
simán kifeküdt az órája
5 perc alatt pirosba ért a vízhőfok
de nem szállt szét
akkor nem szedem szét, jó motor ez
én nem mentem vele több mint 2 hónapja
3. rúgásra simán beindult
pedig kint van egy fészerben
Ha SZivatásra beindulna a geci nsr-em! November elején raktam le, akkor ment, most jönnének amjd nézni, az istenért be nem indul tolásra.
Pedig enyém fűtöt garázsba van.
hát ha nem fűtöt garázsba van akkor ne csodálkozz rajta :) Hidegen meg hoszú álás útán mindig nehezen indul a motor.
Enyém is ilyenkor csak szívatásra indul töbszöri rugásal. Amikor meg jó idő van és naponta járok vele akkor pöcröff...
125-ös dt nem indul el pedig mindig gáz nélkül szivatóval indult.
kapott új gyertyát és szikrát ad.a benzinre gyanakszom. egyik napról másikra nem indult. karbi tömödés vagy lehetséges valami fagydugó. mert nem fütött garázsban van? előre is köszi
sziasztok
most regisztráltam mert látom hogy érdemes fennlenni agy ilyen közösségben.reménykedem benne hogy egymásnak tudunk segíteni ésegy klrdésem volna is
Én meg hajszárítóval összemelegítettem. Vmi gyanta szerű cuccal van ragasztva, és melegre lágyul. Szóval ne szárítsd hajszárítóval!
Amikor én cseréltem, bementem endruo depoba, egy srága szivacsadarabot azért mert rá van írva hogy Twin Air 4000Ft-ért akarták adni. Utána átballagtam, 200Ft-ért vettem egy fél négyzetméteres légszűtrő lapot:D Utána kivágtam az oldalainak megfelelő méreteknél picivel nagyobbat, és fonott horgászzsinórral összevarrtam, majd az alján ragasztás helyett rákötörrem a műanyag alsó helyére, szebben nézett ki mint az új:D:D Egyszerű és olcsó...
Nekem már alapbol szar volt aztán mosás útán feljavítotam egy kis sziloplasztal :D
Azóta már lecseréltem egy újra.
én horgász zsinórral (fonott) varrtam meg ideiglenesen
de vettem újat mert felsőn pereme is szar volt