Hello!
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!
Hali!
Mkinek nagyon köszi a véleményeket. Erősen gondolkodom mindenen.
A tuning az más (h pl felfúrsz egy Simsont 70-75re), mert azt nem látja senki. Ha vmi gépet tuningolsz, akkor kinézetre uolyan marad (az opto tuning se változtat a jármű méretein). Tehát ha egy 50est felfúrsz 80asra, rendőr nem kötözködik, mert kinézetre 50es. De a 80as Dt nem pont uolyan, mint az 50es. De sztem a rendőrök annyira nem motorszakértők, h egy Yamaha seggből megmondják h az nem 50es, hanem 80as.
Nekem másfél évig volt 125/50. Ez idő alatt Kb 20000ret raktam bele, ritkán voltam belvároson kívül, Szegeden elég sok a trafi, jóidőbe péntekente van illegál gyorsulás kocsiknak, igazoltattak rengetegszer de nem szoltak soha. Egyszer kötözködött egy határőd:D De ő is azt mondta nemtud velem mit csinálni aztán elengedett.
Hali:
Nos én egy td 80-al szűröm a várost.
A rendőrökkel még nem volt dolgom mióta motorozom..
De mivel vízhűtéses a gép így nem nagy a hengerfely és 50-nek nézni..
Bár Xl 125- el is mentem el jard előtt... Az pedig nem kicsi és hangja mint e 400-as
Szerintem 80 Dt-vel nyugottan lehet járni..
Ha azt nézed a szimókat is 70-75-re fúrják akkor meg....
hát én csak bátorítani tudlak mert én fél évig rohangáltam a városban plusz 30km es környéken a dt-vel és hát nem normálisak a rendőrök erre szerintem annyit betaratasz hogy 50 és nem vagánykodsz a kutya se szól hozzád tesómnak 25 ös aprilia tuareg sport kipuffal és együtt rohangáltunk nekem az oldalán láthatod 50 es amtrica volt rajta bizti meg nagyon fojtott kipufogom meg én nyomtattam rá 50 es adattáblát vagyis hát vázszámot mindent ráirtam:D
Nekem szívatóval 5 rúgásra indult el 1 hónap után úgy hogy szegény a kertben van tarva egy szél lepedóvel letakarva. A mocsok nővérem kitúrt a garázsból az ÚJ kocsijával. Tartsa azt a kertben...
Hali!
Egy Yamaha Dt 80 LC2 típusú motort néztem ki magamnak. De félek, h a rendőrök ismerik, és megbüntetnek. A véleményeteket szeretném hallani arról, h ma mennyire kötözködnek a rendőrök, mennyire sima ügy egy igazoltatás, mekkora a különbség a 80as és 50es Dt-k között. Érdekelne mindazok véleménye, aki 80as, v 125ös Dt-vel rója az utakat, természetesen műszaki nélkül, egy szál biztosítással. Előre is kösz, várom a bátorító válaszokat.
ma megpörgettem a gépet
álló helyzetben maxigázon
simán kifeküdt az órája
5 perc alatt pirosba ért a vízhőfok
de nem szállt szét
akkor nem szedem szét, jó motor ez
hát ha nem fűtöt garázsba van akkor ne csodálkozz rajta :) Hidegen meg hoszú álás útán mindig nehezen indul a motor.
Enyém is ilyenkor csak szívatásra indul töbszöri rugásal. Amikor meg jó idő van és naponta járok vele akkor pöcröff...
125-ös dt nem indul el pedig mindig gáz nélkül szivatóval indult.
kapott új gyertyát és szikrát ad.a benzinre gyanakszom. egyik napról másikra nem indult. karbi tömödés vagy lehetséges valami fagydugó. mert nem fütött garázsban van? előre is köszi
sziasztok
most regisztráltam mert látom hogy érdemes fennlenni agy ilyen közösségben.reménykedem benne hogy egymásnak tudunk segíteni ésegy klrdésem volna is
Amikor én cseréltem, bementem endruo depoba, egy srága szivacsadarabot azért mert rá van írva hogy Twin Air 4000Ft-ért akarták adni. Utána átballagtam, 200Ft-ért vettem egy fél négyzetméteres légszűtrő lapot:D Utána kivágtam az oldalainak megfelelő méreteknél picivel nagyobbat, és fonott horgászzsinórral összevarrtam, majd az alján ragasztás helyett rákötörrem a műanyag alsó helyére, szebben nézett ki mint az új:D:D Egyszerű és olcsó...
Van egy Yamaha dt 50-em, szeretnék rá egy 80-as hengert, csak félek attól, hogy a nagyobb lökések miatt sérülhet a főtengely, és ez miatt akár a motor is.
Azt szeretném kérdezni, hogy nem lesz e baja, ha 80-as hengerrel menne, és 50-es a motor, amihez az 50-es hez való főtengely van?
Még valami: ha ártana a főtengelynek, akkor a 80-ashoz való főtengelyt bele tudnám e tenni az 50-es blokkba?
A válaszokat előre is köszönöm!