Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gagathepunk magyarul ki kell próbálni!
Kinek a pap, kinek a lánya...
Próba először HIDEG ultrás vízze. Lehet, h nálam az volt a baj, h én melegbe mostam. Ha nem lesz tiszta, jöhet a benzin. Ha elválik a ragasztás szólj, mert én is így jártam, és vissza lehet csinálni.
nekem pont a benzines mosástól esett le az alja ami ragasztva volt........
én mosogatószerben mostam ki az újat
Nekem ilyesmire nem tellet :D DE az olaj is bevált meg szerelőm is azt mondta hogy jó az úgy. Bár biztos jobb olyan olajal ami direkt ere van kitalálva de úgy tudom hogy az elég drága :S a Benzines mosás jobban hangzik erre én nem gondoltam :)
Nemnem! Nem keverék olaj való bele! Ez nagy tévedés! Vannak erre a célra speciálisan kitalált olajok: légszűrőolaj... Ami nekem van, az Valvoline, kék szinű, amikor kiöntöd, akk egész híg, amikor megszárad, akkor meg úgy ragad, mint a méz. Ilyen "icipici szálakat húz" a kezed és a szűrő között. Szóval értitek... És benzinben oldódik.
Szóval a légszűrőt benzinben kell kimosni, nem kell sok, a homok meg lerakodik az aljára. Últrás vizet én senkinek sem ajánlom, mert az én szűrőm elvált a ragasztások mentén tőle. Töbször átnyomogatod, ha gondolod, akár tiszta benzinnel is leöblíted, h teljesen tiszta legyen. Jól kinyomod a benzint belőle, utána öntesz rá 1 kicsi olajat, megnyomkodod, h mindenütt érje az olaj, de tényleh nem sok kell, a fölösleget visszacsöpögteted a kupába. Kicsit hagyod száradni, amíg a kezedet lemosod a szutykos benzinnel... Kesztyűben ajánlatos csinálni, mert a körmöd környékét elég nehéz kisíkálni. Sok sikert!
Üdv Loader!
Szétszedtem a dt 80- ason a karbit, és a főfúvókám csak 100- as. A szerelési könyv pedig 110- eset ír, amit lehet változtatni min 105, max 115- ösre. Persze, ha jól értelmezem ezt a német hablatyot. Hátha ettől van az elgyengülő 6. fokozat, mert nem kap elég benyát. Most már csak egy 115- ös főfúvókát kellene szereznem valahonnan. Nincs esetleg Neked, vagy valakinek 1 felesleges? Persze nem ingyé!
Hát nem túl jó megoldás :S Mivel DTbe olajos légszűrő van vagyis azt a szívacsot finoman be kellet volna olajozni olyan olajal amit a benzinbe keversz. (adalékolaj) Én amikor vetem a motort akor ritka mocskos volt benne e légszűrő fogtam kikaptam tocsogot az olajba :S kinyomkodtam belőle az olajat amenyire tudtam rongyal kiszívatam, aztán ultrás vízbe kimostam töbször is (nagyon mocskos és túl olajos volt) aztán kompreszoral belűlről kifujatam hagytam megszáradni aztán útána finoman beolajoztam, nem úgy hogy tocsogjon benne hanem hogy azért mindenhol legyen a felületén és egy kicsi beleszívodva is. Azért kel beolajozni mert az olaj az ami felfogja a leg aprób porszemcséket és megköti azokat (beleragadnak) Motornak meg max jobb lesz a kenése. Sok síkerT!
Én ugy pucoltam ki a légszűrőt hogy kivettem a szivacsot és kifúvattam kompresszoral a mocsoktól, utánna meg visszaraktam a szivacsot. és tökéletes volt ez a megoldás is szerintem fölösleges ezért új szivacsot venni.
Elhoztam a motort!
Azt mondták hogy 10 üzemóra után vigyem vissza addig finoman járjak vele meg a karbit is be kell lőni mert most 8ezernél ledadog...
Hát ennyi.
jó reggelt mindenki!

az lenne a kérdésem, h ti hogyan szoktátok a légszűrő pucolni? mivel?
:D khhmm az 7.5 deci akart lenni oda kéne figyelnem, hogy mit írok csak mindig nagyon sietek vele
ez a repsol királyság
sokkal könnyebb lett a váltás utánna
kár szarolni más olajjal
3 doboz pont 2 olajcsere
ennyivel eloson pár km-ert
Kösz a válaszokat!
De enyire én nem lapoztam vissza,pedig jó lett volna ezek szerint
Hát alkor kell olajat cserélni ha már szar :D Vagy ha sokat mentél egyel 5-10 ezer Km esetleg.... Használatol is függ. Én Repsol moto 2T Transmisiones 10W30 asat raknák bele a helyedmert, mert nekem olyan ovlt ben egy ideig és baromi jó volt! 7.5 cm kel tehát két flakon mert 0.5 ös flakonba lehet kapni. Na sok síkert. (Am téleg le van már írva párszor)
Ez már volt! Nem is egyszer! Olvass vissza a 212. oldal környékére! Ott már meg van beszélve, h 10W30 a gyári adat, de a 10W40 is tökéletes... És a mennyisége: Elvileg rá van írva, ahol beleöntöd, h 750ml=7,5Deci.
a levegőszüröt cseréld ki sportra.es hangold,hozzá a karburatort.meg legalább 6000rpm/minre huzzasd meg es ugy ragd fel 6ba.
Hali!
Leginkább 50-es, v 80-as Yamaha Dt-t vennék minél fiatalabbat, minél jobbat, olyan 200 körül. Azonnal, kpért...
Ha van neked, v tudsz egyet szólj légyszíves:
post@citromail.hu
06 70 397 63 86
Menyit megy? Menyit forog?
Sziasztok
Van egy ktm lc2 125 tipusu mocim (dt blokkos). Wössner dugattyúval, meg sportfőtengellyel. 5.-ben még húz, nagyon veszettül megy, de a hatodikat már nem bírja, és visszaesik a fordulat. Tudnátok segíteni, hogy milért lehet ez?
Hali!
Valaki mondja már meg hogy mikor olajat cserél a motorjába, akkor molyen olajat tesz a váltóba! Vagy egyáltalán milyet ajánlott bele rakni?
Az a "feketedoboz" sztem a gyujtás vezérlő vagy mifene. De egyszerűen megnézheted: Ha nem indul be e nélkül a gép, vagy nincsen szikrád akkor valszeg ez az XD Ne tán ha van powered akkor annak lehet még a szabályzója.
Ez lenne az..
-Mi ez feketedoboz..?
Kiszedtem a kábelköteget mivel összevissza volt azis kókányolva
Ha egyenesen a kondiba kötöm a megfelelő szál vezetéket elvileg működik..?
Mert plusszban rá van kötve egy fekete dobozka a tekercs és a kondi közé amiből pár drót áll szanaszét - Nem jöttem rá mire szolgál tudja ezt valaki?
hivatalos szervíznek az az egy nagy előnye van hogy kapsz rendes munkalapot, amin feltüntetnek mindent (alkatrészek, javítások, stbstb)
és ha ezekkel bármi gondod van akkor tudsz reklamálni
a maszek szervizes meg csak vigyorog hogy erről ő nem tehet mert ilyent kapott ......
általában legjobb kombináció az hogy ha a szervizes csinálja meg otthon (vagy feketén a szervízben)
Én se viszem a szerelőhöz a motoromat, még valószinüleg ha lenne 1 gixerem, azt se, h cserélje ki a benzincsövet, vagy az indexlámpát! Persze, h az egyszerűbb dolgokat mindenki megcsinálja hivatalos márkaszervíz nélkül is! Azonban 1 gixernek a vezérműlánc cseréjét nem vállalnám be! De úgy van ezzel az ember, (faterom is) h hivatalos szervíz kb aranyért van, ÜssebeMisi a falu végén sem csinál különb munkát, mit ő maga. Szóval saját magad megcsinálod, nem basznak át, és tudod, h mi van benne, hkit kell szidni, ha vmi szétesik! És azért a DT sztem nem annyira bonyolult, igaz fater a ladamotort is felújította szerelő nélkül (a főtengely is javítva lett!), és elsőre faszán összerakta a DT-met, miután sikerült lilára égetni a halytókart...
Szóval embere válogatja a gányolást! Lenne még 1 történetem 1 Honda MT-50-ről, de sírva fakadnátok, ha tudnátok, h azzal mit követett el az előző gazdája...
deha azt nézed akkor ez a DT is elég öreg ilyet nem számolnak már be meg vidéken is vannak sufni tuningok is városba is. ha a vidéki városba lakna és ugyan így adódna akkor is megcsinálná azt a kapcsolót házilag