szerintem ez nem.simson hogy gyujtás kell állítani..
van 2 csavar amivel az alaplapot fel figatod a blokkra....
és azt semerre nem tudodd tekerni... a lendkereket meg azékkel fel dobod és annyi....
nem hogy előgyujtást kell neki állítani....
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, vettem egy leharcolt dt 80 lc1-est hát jól beszoptam vele, elég sokat rákel majd borítanom, de elszántam magam, hogy gyári állapotba hozom. Van rajta mit csinálni először is az érdekelne h a gyújtást hogyan kell beállítani? Mert olvastam én a gyári szerelési útmutatóját, és ott a lendkerék felőli oldalon a blokkon kellene lennie egy jelölésnek ami persze h nincs és a lendkeréken sincs semmi jelölésem! Azt vágom h felső holtpontól 1.3mm kell vissza tekerni az óramutató járásával ellentétes irányba. válaszokat ellőre is köszönöm
Üdvözlettel: Dávid
79cm3 persze müködik nagyon jól huz csak most épp szétvan szedve mert ma jön meg hozzá a fötengely szimering de amugy semmi gond sincs vele lámpa müködik rajta különolajozás jó !
Szerintem kezdjetek egy levegőszűrő kitakarítással. Ha ez megvan, akkor szerintem valaki hozzáértővel állítsátok be a karburátor, bár ha tényleg 60km/telitank , akkor lehet valaki előttetek nagyobb főfúvókát tett bele, mert ezze akarta tuningolni a gépet vagy akármi. Egyébként ez a 60km ez terepen ,sárban1.-2. ben ,vagy utcán?
Szerintem a haverod gépe meleg időben túl dús keverékkel megy. Ugye hidegebb levegővel több benzint el tud égetni, tehát az eleve dús keverék hidegeben még működik. Ha melegebb van a "ritkább" levegővel már nem tudja elégetni azt a rengeteg benyát és ezért gondolom bekokszolja a gyertyát. Nem fogyaszt nagyon sokata gép?
hát minden féle gyertyát kipróbált a gyárit is.
Csak nem ad szikrát, fogyasztás hát 125léttére teli tank kb 60km :).
Néha durrog is amikor inditanád, mondtam neki vegyen egy javítókészletet de hülye!
Az hogy eszi a gyertyát ezer dolog lehet... nem mindegy hogy elolvad a gyertya, vagy csak nem ad szikrát, esetleg ad, csak kihagyogat a motor... stb Gyári előírás szerinti gyertya van benne?
van 2 csavar amivel az alaplapot fel figatod a blokkra....
és azt semerre nem tudodd tekerni... a lendkereket meg azékkel fel dobod és annyi....
nem hogy előgyujtást kell neki állítani....