Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali... motoroswebáruháztól ma rendeltem cuccot a motorhoz... szerintetek mikorra ér ide?
meg olyan kínom.lenne hogy most szét van szedve a motor... most azon gondolkozok hogy széthúznám a blokkot, csak jó lenne tudni hogy milyen csapágyak vannak benne...
meg hogy kb mennyi lehet egy főtengely felújítás? valaki csináltatott már ilyet?
Motoros webaruhazon. Mindent megtalalsz ami csak kell.
sziasztok srácok. kösz a sok infót. remélem valamelyik beválik.
Itt a gázkar tévedtem nem domino hanem tomaselli, nem szép ellenben elég koszos. A bovden állító nincsen meg az vhol eltékozlódott Fénykorába valami hasonló lehetett
Próbáld ki elsőre tanksapka nélkül
hali valaki linkeljen már be nekem egy olyan oldalt ahol tudok dt 80lc2-höz föntengely szimeringet rendelni (fontos lenne)
Okés köszönöm vettem bele most már csak kicsit szárazabb idő lehetne azt ki is próbálnám
szerintem tul feszesre állitottam
A lánckereket szettben illik cserélni, mert a kopott lánc már nem passzol rá. Ha a csere óta jelentkezett a probléma, akkor meg is van. Az is lehet, hogy túl feszesre állítottad a láncot.
fogaskerék nem rég lett vásárolva,nem láttam hogy bele ért volna valami vzeték vagy ilyesmi
Ilyenkor nem forrósodik fel a motor? Nehogy az olajzásod menjen szét. Amúgy ha nem megszorul a motor, mondjuk olaj miatt, hanem csak szimplán lefullad, akkor esélyes, hogy a benzincsapot is ki kéne takarítani. Ha a karbiról lehúzod a csövet és folyik a benzin, mint az állat, akkor meg a karbit kell alaposabban kitakarítani.
Üresben semmi összeköttetés nincs a dugattyúval. Nem véletlen a láncot hallod, ahogy ugrál a kopott fogaskeréken? Esetleg ha a kuplung kinyomó kar a lánccal egy térben van, akkor a bowden hozzáérhet a lánchoz. Volt már ilyen.
Sziasztok!
Szükségem lenne 80 as DT LCII- be úszóra és egy szívócsőre a karbi elé. Léteznek ilyen alkatrészek a földön vagy úgy kell varázsolni. Ha valakinek van akkor kérem hogy szóljon.Köszönöm!
Az xl-be vettem ilyet még anno hát tömíteni tömített amúgy mi a különbség az lc2 meg lc között?
Elnézést ha okoskodok de nem csak 700cm3 kell bele? Ezt amiatt kérdem mert az én motoromnak kuplung deklijébe ez van beleütve.
pont annyi kell bele.
Nekem Dt 80 Lc1-em van de szerintem az Lc2-en is menetesen van rögzítve a szívató a karburátorba. A szívatónak a karja mögött van egy hatlapfejű anya amire ha jól tudom a 12-es kulcs megy rá. Azt nézd meg nincs-e kilazulva
üresben hogyan kopogna dugó?
ki lehet akkor is lazulva valahogy ha be van tolva? és az a tipp hogy a tankszellőzőt nézzem meg az jó lehet?
Legújabb felfedezésem...
a kedves kolléga aki szervizelte a motort, mielőtt meg vettem. Lehet hogy pék vagy bádogos... de leginkább szakbarbár!
Az első teleszkópok alsó szárában van 1-1, 6mm-es csavar ami elvileg olaj le eresztőként funkcionál...
Sikeresen megszakította mind a két menetet az alumíniumban...de profi módon meg is csinálta...
Azt hittem neki megyek a falnak mikor meg láttam...:S
2 kis alu szegecs volt belehúzva a 6.5mm-es re kibarmolt furatba...:S
Az egyik villa szárba fúrhattam 8-as menetet.. a másikba meg simán csinálni kell egy 10mm-es perselyt amibe bele lehet okoskodni egy 8-as menetet:S hogy normálisan is nézzen ki...

Minden elismerésem a barbár kollégáé.. remélem a hengerembe nem faragott 2-3 plusz felömlőt...
Lehet, hogy irtózatosan nagy hülyeséget írok de nézd meg hogy a szívató nincs-e kilazulva a karburátoron. Én már szívtam miatta, 2km-en 4x fulladtam le
Hali!
Tudnátok valamit erre mondani?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

szerintetek milyen ez a tömítés?
DT 125 lc2-m van de nem tudom pontosan mikori évjárat fékbetétet kerestem hozzá boltba
a katalógus szerint 89-90-be gyártották ezeket a motorokat..
hali sziasztok. uj tag vok. segitséget szeretnék kérni. vettem egy dt 80-ast. vizest. nagyon egyben van, igazán jó mtor. erős és gyors. az a bajom vele h gyakran rángat,kapkod,és leáll. kis idő után (kb3-4)perc után ujra indul és aztán megint. a gyertya és a csap alatt a szűrő uj és a karbi tiszta.
őszintén szólva így látatlanba fogalmam sincs. De ha üresben tolod akkor a motornak nem szabad forogni. Akkor dugó kizárva. A hajtás körül nézelődj. Valamelyik csapágy lehet a hibás. De hátha valaki már tapasztaltabb és megoldja neked.
hali valaki 7,5 dl váltó olajat öntöttem bele elég vagy sok,?