hali... motoroswebáruháztól ma rendeltem cuccot a motorhoz... szerintetek mikorra ér ide?
meg olyan kínom.lenne hogy most szét van szedve a motor... most azon gondolkozok hogy széthúznám a blokkot, csak jó lenne tudni hogy milyen csapágyak vannak benne...
meg hogy kb mennyi lehet egy főtengely felújítás? valaki csináltatott már ilyet?
Itt a gázkar tévedtem nem domino hanem tomaselli, nem szép ellenben elég koszos. A bovden állító nincsen meg az vhol eltékozlódott Fénykorába valami hasonló lehetett
A lánckereket szettben illik cserélni, mert a kopott lánc már nem passzol rá. Ha a csere óta jelentkezett a probléma, akkor meg is van. Az is lehet, hogy túl feszesre állítottad a láncot.
Ilyenkor nem forrósodik fel a motor? Nehogy az olajzásod menjen szét. Amúgy ha nem megszorul a motor, mondjuk olaj miatt, hanem csak szimplán lefullad, akkor esélyes, hogy a benzincsapot is ki kéne takarítani. Ha a karbiról lehúzod a csövet és folyik a benzin, mint az állat, akkor meg a karbit kell alaposabban kitakarítani.
Üresben semmi összeköttetés nincs a dugattyúval. Nem véletlen a láncot hallod, ahogy ugrál a kopott fogaskeréken? Esetleg ha a kuplung kinyomó kar a lánccal egy térben van, akkor a bowden hozzáérhet a lánchoz. Volt már ilyen.
Sziasztok!
Szükségem lenne 80 as DT LCII- be úszóra és egy szívócsőre a karbi elé. Léteznek ilyen alkatrészek a földön vagy úgy kell varázsolni. Ha valakinek van akkor kérem hogy szóljon.Köszönöm!
Nekem Dt 80 Lc1-em van de szerintem az Lc2-en is menetesen van rögzítve a szívató a karburátorba. A szívatónak a karja mögött van egy hatlapfejű anya amire ha jól tudom a 12-es kulcs megy rá. Azt nézd meg nincs-e kilazulva
Legújabb felfedezésem...
a kedves kolléga aki szervizelte a motort, mielőtt meg vettem. Lehet hogy pék vagy bádogos... de leginkább szakbarbár!
Az első teleszkópok alsó szárában van 1-1, 6mm-es csavar ami elvileg olaj le eresztőként funkcionál...
Sikeresen megszakította mind a két menetet az alumíniumban...de profi módon meg is csinálta...
Azt hittem neki megyek a falnak mikor meg láttam...:S
2 kis alu szegecs volt belehúzva a 6.5mm-es re kibarmolt furatba...:S
Az egyik villa szárba fúrhattam 8-as menetet.. a másikba meg simán csinálni kell egy 10mm-es perselyt amibe bele lehet okoskodni egy 8-as menetet:S hogy normálisan is nézzen ki...
Minden elismerésem a barbár kollégáé.. remélem a hengerembe nem faragott 2-3 plusz felömlőt...
Lehet, hogy irtózatosan nagy hülyeséget írok de nézd meg hogy a szívató nincs-e kilazulva a karburátoron. Én már szívtam miatta, 2km-en 4x fulladtam le
szerintetek milyen ez a tömítés?
DT 125 lc2-m van de nem tudom pontosan mikori évjárat fékbetétet kerestem hozzá boltba
a katalógus szerint 89-90-be gyártották ezeket a motorokat..
hali sziasztok. uj tag vok. segitséget szeretnék kérni. vettem egy dt 80-ast. vizest. nagyon egyben van, igazán jó mtor. erős és gyors. az a bajom vele h gyakran rángat,kapkod,és leáll. kis idő után (kb3-4)perc után ujra indul és aztán megint. a gyertya és a csap alatt a szűrő uj és a karbi tiszta.
őszintén szólva így látatlanba fogalmam sincs. De ha üresben tolod akkor a motornak nem szabad forogni. Akkor dugó kizárva. A hajtás körül nézelődj. Valamelyik csapágy lehet a hibás. De hátha valaki már tapasztaltabb és megoldja neked.
meg olyan kínom.lenne hogy most szét van szedve a motor... most azon gondolkozok hogy széthúznám a blokkot, csak jó lenne tudni hogy milyen csapágyak vannak benne...
meg hogy kb mennyi lehet egy főtengely felújítás? valaki csináltatott már ilyet?