Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a hézagolásnak milyennek kell leni ?és a kinyomorendszernek hogy kell allitani?
Ja tényleg, legalább autószerelő az illető?
A rossz hézagolás és a rosszul beállított kinyomórendszer együttese lehet, így első ránézésre.
Na, pont a Kedves rokonra gondoltam, amikor írtam, hogy miért kell az 1000km.
Azért ha problémád lesz a motorral, és itt a fórumon kérdezősködsz, mert magadtól nem tudod mit kell csinálni, majd akkor nem leszek bunkó, és segítek - ha tudok.
Haha. Kedves "Nemtudomhányéves Szakember, aki már bizonyította a hozzáértését a közlekedésgépészet területén", szerintem nem kell lenézni a másikat, főleg úgy nem, hogy azt se tudod, ki és mit tett már le az asztalra. A járatásról meg akkor kérdezz meg idősebb Hozzáértő embereket. Akad itt pár. Egyébként a motorszerelő nem talált. Közlekedésgépész, igaz még csak végzős.
nem mondom lehet hogy a karbi nem volt normálisan belőve a hengerhez... mert szegény keveréket kapott esetleg vagy a stihl.olaj nem volt neki jó....
erre nem tudok mit mondani... kinek hogy tetszik....
aki akarja az húzza neki azonnal... én szerintem elfogok pötyögni a dt-velegy darabig... ha meg lesz fúrva a hengerem... az a biztos... nem szeretném.meg tapasztani a motort...
ahogy mondtam a simsonommal úgy jártam... meg húzattam.párazor semmi baja nem volt egyszer kimentem haverral hogy meg nézzük hogy szól a szimó kb 1 km után szépen meg is ragadt a dugó... olyan 90km/h-ig húztam el mikor nyekkent egy nagyot xd addig tartott a drága tuning henger meg a főtengely is amit előtte hajtókaroztak... xd
mcadwee gondoltam!
beszarok rajta ő mindent jobban tud! rokonom 25 éve szerelő,leesett a székről anyira nevette , 300km után bejáratott motor
nem.kell egyből ledurrogni a másikat.... azt csak példának.írtam....
meg ki a szakbarbár?
ahha és a golyók hol található benne?
olyan mintha túlságosan kiemelne a kuplung. hosszú a kinyomórúd vagy egyet több golyó van benne mint kéne. vagy csak valami hézagolás szar
haha 21évesen nagy szaktudó motorszerelő!
ez nagyon jo 300km! bárket megkérdezel min 1000km. láncfűrészt szerinted ide tartozik!
sok szakbarbár
lehet benne valami.... ha veszel egy láncfűrészt... azt se járatod 20 köbméter fával negyed gázon...
volt simson hengerem frissen fúrva... kb 59 km után húztam neki mint fúrás előtt... de volt tuning hengerem is a szimón... az 500 km-nél meg tapadt nem.is.kicsit xd
Elkopott...
hali ez mitöl lehet ?
Ha majd összeraksz a két kezeddel jópár motort, akkor tudni fogod, hogy egy jól összerakott, igényes gépmunkával készült blokk, már 300km-nél már rég eléri azt a szintet, amit bejáratottnak nevezünk. (Az enyémeket nem is nagyon szoktam járatni) Az 1000 csak azért van, mert ki tudja, nem-e rosszul sikerült valami. akár szerelés, akár megmunkálás. Az egy biztosíték a motorfelújítóknak, hogyha gáz van, mondhassák, hogy "ejj még nem lehetett volna neki húzni negyed gázt se".(Nehogymár a motor élettartamának 5-10%-ában járatni kelljen, ez irreális) Legalábbis ez az én nézőpontom.
Helló! A Dt80 Lc2-nek jó a karburátora az Lc1-re?
húzd le a lendkereket és nézd meg nem-e vágta el az éket és rögzült rossz helyen a lendkerék ... ha nem akkor viszont lehet nagyobb a probléma
(967 km-rel meg már rég nem járatós, annak már úgy 600km-rel ezelőtt úgy kellett viselkednie- ahogy most)
Ezt most nem értem!
Bárhol megnézem min 1000km van írva járatásnak de mind1
Az én Suziukimban a főcicsapágy fele hiányzott, és még úgyis elsőre indult a motor, csak hát elég kopogó hangja lett. 967 km-rel meg már rég nem járatós, annak már úgy 600km-rel ezelőtt úgy kellett viselkednie- ahogy most.
Ezt hogy tudom megnézni?
Köszi
Nézd meg a lendkereket hogy nem-e fordult el a főtengelyen és nem-e ér bele az állórészbe .. egyszer én is jártam így csak nekem nem is ment tovább
Helló!
Pár napja csak megállt a 80dt magától.
Betoltam mivel még szar a berúgó.
Még járatós 967km van benne. Beindult de a tekercs felől nagyon súrolt valami ,kicsit járattam majd abba hagyta, tegnap kimentem beindítottam és halkan lehet hallani hogy súrol.
Tekercs nincs fellazulva mi lehet vele a baj? Én főtengely csapágyra gondolok, de azt mondták ha össze szaladt volna csapágy akkor be se indulna vagy ha beindul farsot szívna.

Másik kérdésem: Acél perselyből csináljuk meg a közlő fogaskereket, jó ötlet?
Csao, Esetleg ha valakit érdekel egy első 21'' tárcsás dt kerék az irjon egy mailt: kacsa93@citromail.hu semmi baja nincs a keréknek.

5 ért vihető
nem tudom miért kellett ez a megoldás...
de kíváncsi lennék a szakira...aki berhelte a motort... mert olyan megoldásokat is találtam már hogy megszólal xd
pl: az első villában az olaj le eresztő csavar helyett popszegecs