És persze még akkor sem tudod, hogy milyen a furat, ha nincs műszerezettséged, csak éppen nem kopácsol.
Közben meg lehet kúpos, hordós a furat, mert a tetőléc, meg a smirgli éppen úgy vitte az anyagot.
Ebben egyetértünk.Volt olyan esetem is hogy megvettem a 30e ft dugót + 1 használt de alapméretes hengert hogy fúrják hozzá.Kész is lett a pénzt is elkérték,csak sajnos arról felejtkeztek el hogy megmondják mekkora szart csináltak.A dugó szó szerint kopácsolt a hengerben!Korrektek voltak.Vissza vittem megint felfúrták és vettek 1 nagyon olcsó dugót bele.Én meg gratuláltam a szakmai tapasztalatukhoz!
Még műhelyekre sem igazán lehet bírni gépmunkákat, javítást. Éppen ezért vagyok kénytelen most esztergát venni, de egy marógép is kéne.
Egyszerűen rettegve kell elvinni a dolgokat, hogy utána mérve is jó legyen.
Pl ha szar a csúcsfuratod a főtengelyben, mert valami barom összeverte, akkor is simán kicentírozzák a főtengelyt (persze valahogyan és szarul) és egy mukkot nem szólnak, csak visszaadják és kérik a pénzt.
A legtöbb helyen a hengerfúrás is viccszámba megy. A gépműhelyek az építőipar pontosságával dolgoznak. Egyszerűen katasztrófiális a helyzet.
Mondjuk én a gépműhelyeket nem igazán szidom, mert ha megélnek így is, akkor azt az ügyfelek maguknak köszönhetik.
Nem a reklám helye, de én kb egyetlen egy helyet ismerek, ahova oda merném bízni a dolgom, az Zircen Wittmann István.
Amúgy sajnos eljutottam oda, hogy kénytelen vagyok mindent magam csinálni.
Magyarországon kb csak szigorúan GYÁRI alaktrészekből felújított motort lehet venni. Ismerősöm is így vett KTM EXC-t. A drága NJ-s csapágy helyett kínai normál illesztésű golyós volt természetesen.
Az A-s dugó addig volt használva a hengerben, míg kiverődött úgy, hogy D-s lett volna jó bele, ha nem lett volna hordós. Így hát újraperselyezni kellett. Mert hát mindenki abban az álomvilágban él, hogy 100 órát el lehet menni karbantartás nélkül egy krosszal, mikor földi halandó lájtos üzemben kb a felét, hogy ne történjenek visszafordíthatatlan dolgok.
köszönjük!Nem az első For Yamahával van dolgom.Azt a pár ezer ft + meghálálja a motor.Ez az én véleményem.Nem minden ember egyforma és ezt be is látom.Én nem tenném bele!
Attól, ha egy gyári henger a létező legszarabb gyűrűt eltöri, még nem biztos, hogy a gyűrű a hibás, meg a dugó.
Mint az esetek 99%-ban szokott lenni, a motor már egy kalap szar, bár a tulaj ezt fel sem fogja, javítás lenne szükséges, méggyakrabban full generál.
Persze ez csak feltételezés, mert nem biztos, hogy így van, de az esetek 95%-ban igen, mert ez magyarország, szóval a motor detonál néha napján, gyűrűhézag nélküli megoldások, hogy befeszüljön, lambéria+smirgli hónolás a neves motorszerelőnél, ne adj isten fúrógép, plusz hónolófej szárazon (jobb helyeken) valahány százados illesztéssel, átlyukad a dugó vagy éppen töri a gyűrűt, belerakják a következőt, régi szar szimeringekkel, vagy éppen bajai szivattyúba valóval, mert az drága, normál illesztésű csapágyakkal összeverve, "tuning" csővel, "tuning" légszűrővel, eltömődött koszos karbival, meg "szakértő" haver autószerelőkkel aztán a motornak majd a sorsa ugyanez lesz. Addig meg töltenek fel a sportmotorra képet a lyukas, tört dugóról, hogy elmondják, hogy az adott márka milyen szar, holott csak hozzáértésük és műszaki igényességük látható a képen.
A következő drága dugó amikor kilyukad, akkor majd megint kap egy ambikát valahova illesztve vagy éppen sehova, lötyidugónak, aztán 40 lovas, rendszeres karban tartott dtként itt meghírdetve. Persze közben megy majd a felháborodás, hogy miért nem akarják elvinni a határ szar motort 300-ért, hiszen japán és csillivilli.
De nem kell aggódni, ez a balkán és lesz valami lúzer aki majd elviszi, mert hülye hozzá, meg él benne a hülyeség, hogy a japán még véletlenül sem a kommersz legolcsóbb, ami már nem kínai és tájváni, hanem a világ csúcsa és a megbízhatóság ékköve. Aztán majd a szívás folytatódik.
Ettől függetlenül nem mondom, az 5000 forintos ambika dugó egy kalap szar, megérdemli aki azt teszi bele. De hogy normális körülmények között (ami mondjuk idehaza ritka) normál illesztéssel, kenéssel, tökéletes műszaki állapotok között azért nem illene eltörnie, tegyük hozzá egy lájtis dt80ban vagy 125-ben.
Most szeretném összerakni a hátsó villát, csak mivel még a szerelőm szedte szét és adta ide darabokban, megállt a
tudományom :D
2 dolgot nem tudok: a képen be is jelöltem, a 8as tűgörgős csapágynak a mérete kellene, illetve mi a szar az a 10essel jelölt?
Közben meg lehet kúpos, hordós a furat, mert a tetőléc, meg a smirgli éppen úgy vitte az anyagot.
Egyszerűen rettegve kell elvinni a dolgokat, hogy utána mérve is jó legyen.
Pl ha szar a csúcsfuratod a főtengelyben, mert valami barom összeverte, akkor is simán kicentírozzák a főtengelyt (persze valahogyan és szarul) és egy mukkot nem szólnak, csak visszaadják és kérik a pénzt.
A legtöbb helyen a hengerfúrás is viccszámba megy. A gépműhelyek az építőipar pontosságával dolgoznak. Egyszerűen katasztrófiális a helyzet.
Mondjuk én a gépműhelyeket nem igazán szidom, mert ha megélnek így is, akkor azt az ügyfelek maguknak köszönhetik.
Nem a reklám helye, de én kb egyetlen egy helyet ismerek, ahova oda merném bízni a dolgom, az Zircen Wittmann István.
Amúgy sajnos eljutottam oda, hogy kénytelen vagyok mindent magam csinálni.
Az A-s dugó addig volt használva a hengerben, míg kiverődött úgy, hogy D-s lett volna jó bele, ha nem lett volna hordós. Így hát újraperselyezni kellett. Mert hát mindenki abban az álomvilágban él, hogy 100 órát el lehet menni karbantartás nélkül egy krosszal, mikor földi halandó lájtos üzemben kb a felét, hogy ne történjenek visszafordíthatatlan dolgok.
Mint az esetek 99%-ban szokott lenni, a motor már egy kalap szar, bár a tulaj ezt fel sem fogja, javítás lenne szükséges, méggyakrabban full generál.
Persze ez csak feltételezés, mert nem biztos, hogy így van, de az esetek 95%-ban igen, mert ez magyarország, szóval a motor detonál néha napján, gyűrűhézag nélküli megoldások, hogy befeszüljön, lambéria+smirgli hónolás a neves motorszerelőnél, ne adj isten fúrógép, plusz hónolófej szárazon (jobb helyeken) valahány százados illesztéssel, átlyukad a dugó vagy éppen töri a gyűrűt, belerakják a következőt, régi szar szimeringekkel, vagy éppen bajai szivattyúba valóval, mert az drága, normál illesztésű csapágyakkal összeverve, "tuning" csővel, "tuning" légszűrővel, eltömődött koszos karbival, meg "szakértő" haver autószerelőkkel aztán a motornak majd a sorsa ugyanez lesz. Addig meg töltenek fel a sportmotorra képet a lyukas, tört dugóról, hogy elmondják, hogy az adott márka milyen szar, holott csak hozzáértésük és műszaki igényességük látható a képen.
A következő drága dugó amikor kilyukad, akkor majd megint kap egy ambikát valahova illesztve vagy éppen sehova, lötyidugónak, aztán 40 lovas, rendszeres karban tartott dtként itt meghírdetve. Persze közben megy majd a felháborodás, hogy miért nem akarják elvinni a határ szar motort 300-ért, hiszen japán és csillivilli.
De nem kell aggódni, ez a balkán és lesz valami lúzer aki majd elviszi, mert hülye hozzá, meg él benne a hülyeség, hogy a japán még véletlenül sem a kommersz legolcsóbb, ami már nem kínai és tájváni, hanem a világ csúcsa és a megbízhatóság ékköve. Aztán majd a szívás folytatódik.
Ettől függetlenül nem mondom, az 5000 forintos ambika dugó egy kalap szar, megérdemli aki azt teszi bele. De hogy normális körülmények között (ami mondjuk idehaza ritka) normál illesztéssel, kenéssel, tökéletes műszaki állapotok között azért nem illene eltörnie, tegyük hozzá egy lájtis dt80ban vagy 125-ben.
Pl: kategória váltás miatt és gondolom lepusztult állapotban ki venné meg