a mai napig szívatott a DT-n a power motor....
sufnyituningba valaki bekötött egy kis kapcsolót az egyik vezetékbe.... ami a power motorra megy xdxd nemntudtam minek van.ott az a kis bisz-basz kapcsoló xd
ma nézegettem a motort ahogy nincs rajta tank meg ülés... mondom magamba meg lesem hogy merre megy a 2 vezeték a kapcsolóról... mert nem tudtam minek van ott... amikor láttam hogy a power moorhoz van befabrikálva rögtön át kattintottam hogy ugyan mit is csinál... rá adtam a gyujtást a.motorra megy a power! azt hittem le megyek hídba...xd én meg már motort akartam hozzá vennixd
de nem tudom miért kötötték be azt a kapcsolót.... :/ van 1-2 érdekes megoldás a motoron...
Estét mkinek ! :) Nincs elfekvőben valakinek a túlnyomótartályra kupakja ?! Köszönöm! :) Vagy esetleg bolt,ahol venni lehetne ilyet ?!?! Cím is jó lenne ;)
A keskenyebbik gyűrű alá megy, és az lesz az alsó gyűrű.
Ez egy feszítőrugó, mivel a kompresszió feszíti a gyűrűt a hengerfalra.
Ezért kell az alsó alá tenni.
Vigyázz, mert ezek trapézgyűrűk, csak egy irányban szerelhetőek fel a dugattyúra.
A gyűrűn van számozás, az felfelé kell hogy nézzen.
Különben nem tudod ráhúzni a hengert.
Mielőtt felfűzöd a gyűrűket, célszerű derékszögelést ellenőrizni.
Ha nem tudod mi az, írd be itt a keresőbe, segít.
Hello mindenki van 125vizes dt amiben most csereltem henger fej tomites mert szivargott befele a viz es durogott!kicsereltem teljesen jo nem enged at de visszont ez a durogas meg mindig nem szunt meg!Az lene a kerdesem mi a bubanat tol lehet?
Nekem akkor rázott kegyetlenül a motor, amikor a három felfogató csavarból kettő kilazukt. Az egyiket el is hagytam, a másik anya nélkül csücsült a helyén...
ne legyetek már agyatlanok.......
ezek a sok "biztonsági" biszbaszok csak parasztvakítás
az xt-n az első dolog volt amit kikötöttem az oldaltámasz kapcsoló
az xr4-en nincs is ilyen, sőt még üresjelző sincs mégis megvan az üres mindig és sosem felejtettem a támasz felhajtani
http://dt125lc.uw.hu/files/DT1...
Az LC3 jelölés nem az R akar lenni?
Itt csak simán a nagyfesz. kondi töltő ágát húzza testre a sztender kapcsoló, ugyanúgy mint a gyújtáskapcsoló.
Igazad van, balesetveszélyes. Nem várható el senkitől, hogy a világító berendezések ellenőrzése után még azt se felejtse el, főleg aki ritkán motorozik és még nem megy neki a vak jármű vak kezelése. Ez esetben fel kell szerelni egy hűtőbe való ajtó kapcsolót. Gondolom nem mikrokapcsoló van ott. Vagy lehet a gyárit is néha javítani.
Ám gyújtást tilt.
De 2 áramkör van összekapcsolva ha berakod sebességbe, az üresvisszajelzőről elveszi a testet, meg a CDi-ről is.
Asszem valami ilyesmi, már nem emlékszem pontosan.
Sokat agyaltam rajta, mert az én CDI-m 10 szálas volt, amit átalakítottam az meg 9.
De már nm emlékszem pontosan, hogy mit hova meg ki-kivel.
sufnyituningba valaki bekötött egy kis kapcsolót az egyik vezetékbe.... ami a power motorra megy xdxd nemntudtam minek van.ott az a kis bisz-basz kapcsoló xd
ma nézegettem a motort ahogy nincs rajta tank meg ülés... mondom magamba meg lesem hogy merre megy a 2 vezeték a kapcsolóról... mert nem tudtam minek van ott... amikor láttam hogy a power moorhoz van befabrikálva rögtön át kattintottam hogy ugyan mit is csinál... rá adtam a gyujtást a.motorra megy a power! azt hittem le megyek hídba...xd én meg már motort akartam hozzá vennixd
de nem tudom miért kötötték be azt a kapcsolót.... :/ van 1-2 érdekes megoldás a motoron...
Ez egy feszítőrugó, mivel a kompresszió feszíti a gyűrűt a hengerfalra.
Ezért kell az alsó alá tenni.
Vigyázz, mert ezek trapézgyűrűk, csak egy irányban szerelhetőek fel a dugattyúra.
A gyűrűn van számozás, az felfelé kell hogy nézzen.
Különben nem tudod ráhúzni a hengert.
Mielőtt felfűzöd a gyűrűket, célszerű derékszögelést ellenőrizni.
Ha nem tudod mi az, írd be itt a keresőbe, segít.
nekem ami.volt 80-as azon így volt
ezek a sok "biztonsági" biszbaszok csak parasztvakítás
az xt-n az első dolog volt amit kikötöttem az oldaltámasz kapcsoló
az xr4-en nincs is ilyen, sőt még üresjelző sincs mégis megvan az üres mindig és sosem felejtettem a támasz felhajtani
Az LC3 jelölés nem az R akar lenni?
Itt csak simán a nagyfesz. kondi töltő ágát húzza testre a sztender kapcsoló, ugyanúgy mint a gyújtáskapcsoló.
De 2 áramkör van összekapcsolva ha berakod sebességbe, az üresvisszajelzőről elveszi a testet, meg a CDi-ről is.
Asszem valami ilyesmi, már nem emlékszem pontosan.
Sokat agyaltam rajta, mert az én CDI-m 10 szálas volt, amit átalakítottam az meg 9.
De már nm emlékszem pontosan, hogy mit hova meg ki-kivel.