A gyertya egy adott hőmérsékletre van tervezve, ha a szegény keverék miatt jóval nagyobb az égési csúcshőmérséklet, az ad a gyertyának is rendesen. Miért nem állítjátok be azt a karbit rendesen, és akkor jobban fog menni, nem eszik annyit, és tartós is lesz.
kipucoltam de semmi sok ember lelkiismerete lenne ilyen de most már nem is pufog nagyon jóóó de összevágom holnap kap egy másik alaplapot hátha ugyanis nem tetszik a szikra pedig gyári höértékü a gyertya ja Dt 80 Lc a karbi meg szerintem 18as
Sziasztok!yamaha dt 80 eladó!egybenn!most került hozzám de én nemtudok vele mit kezdeni nekem van másik mocim!szét van szedve gyürüzni kell anyi baja van meg szarul néz ki eléggé!van hozzá 1 doboz alkatrész is így mindenestül eladó sürgösen!képet holnap rakok fel!mondjatok egy árat és vihető!
Vagy csak simán állandóan szegény a keverék... a gyertya meg nem győzi a hőmérsékletet... vagy olaj se volt és csak mindig megragadt.. ezek a fránya kalgulátorok
Itt Érden van egy srác aki használtan árul ezt azt Dt-hez ha szeretnéd megadom a számát nem tudom hogy meg-e van még neki mert viszonylag elég hamar elvisznek tőle mindent
Amúgy szerintem retek van a tűszelepnél, és lassan engedi be a benzint.
Megállsz gyertyacsere, addig telefolyik a karbi.
Vagy a csőbe a karbinál van egy zsákszűrő, az van tele retekkel.
Ha Mikuni 28-as.
Nem is olvastam milyen motor....
amikor megvettem nem volt jo a világitás ezt megoldottam 1 fesszab csere és jo de kb 3 km után megállt ha bemelegedett,cseréltem már cdi-t alaplapot gyertyákat lendkereket és csak nem akart jobb lenni ugyhogy sok gyertya és gertyakulccsal jártam ha melegedett akkor kicseréltem a gyertyát és mehettem egy darabig,és az egyik öszi nap elgurultam kb 6 km gyertyacserével aztán megtankoltam tele kb a kuttol 1,5 km után megragadt lehet már akkor fel kellet volna gyujtani most itt tartok,hogy furás csapágycsere szimeringek tömitések csak baszik indulni ja a berugokar nem visz anyit amit kéne pedig forditottam is rajta de igy is szar megyek szétszedem a karbit ugyanis azt nem pucoltam ki
Hello
a dt-n van az első fékkarnál a féklámpakapcsolóba bele folyt a fék olaj ahogy le vettem a tartály tetelyét.... nem meg a kapcsoló... szerintetek.mi lehet a kínja? féktisztító spray-vel adtam neki meg acetonnal is próbáltam ki mostni... de nem tuti így se...
valami ötlet?
Egy kis olaj a tankba, szivató ,indít, oké szépen pötyög, akkor itt a kerületben egy nap alatt legurultam finoman /5500 fölé nem forgattam/ 100 km, majd 300 ig nem kentem neki, utána meg normálisan használtam. Ja, mindíg melegítek, és nem küldöm állandóan, persze néha van/volt amit tud mód
Feltéve ha a torok megegyezik de szerintem nem változtattak rajta semmit!
Tudsz még mikuni karbit?Vagy súbertűt?
Valaki tud értelmes választ adni mitől hajlott meg a főtengelyem a lendkerék felől?
Megállsz gyertyacsere, addig telefolyik a karbi.
Vagy a csőbe a karbinál van egy zsákszűrő, az van tele retekkel.
Ha Mikuni 28-as.
Nem is olvastam milyen motor....
Nem neked írtam véletlen, hogy előbb meg kéne keresned a hibát, mielőtt meggenerálozod?
a dt-n van az első fékkarnál a féklámpakapcsolóba bele folyt a fék olaj ahogy le vettem a tartály tetelyét.... nem meg a kapcsoló... szerintetek.mi lehet a kínja? féktisztító spray-vel adtam neki meg acetonnal is próbáltam ki mostni... de nem tuti így se...
valami ötlet?
Egy kis olaj a tankba, szivató ,indít, oké szépen pötyög, akkor itt a kerületben egy nap alatt legurultam finoman /5500 fölé nem forgattam/ 100 km, majd 300 ig nem kentem neki, utána meg normálisan használtam. Ja, mindíg melegítek, és nem küldöm állandóan, persze néha van/volt amit tud mód