Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyertya egy adott hőmérsékletre van tervezve, ha a szegény keverék miatt jóval nagyobb az égési csúcshőmérséklet, az ad a gyertyának is rendesen. Miért nem állítjátok be azt a karbit rendesen, és akkor jobban fog menni, nem eszik annyit, és tartós is lesz.
Tiszabezdéd az én motorom is olyan mint a tiéd
akkor isnerősömnek is szegény a keverék azért eszi nyáron a gyertyákat?
merre laksz?
kipucoltam de semmi sok ember lelkiismerete lenne ilyen de most már nem is pufog nagyon jóóó de összevágom holnap kap egy másik alaplapot hátha ugyanis nem tetszik a szikra pedig gyári höértékü a gyertya ja Dt 80 Lc a karbi meg szerintem 18as
Bontani nem nagyon tudok mert nincs szerszámom kölcsön adtam!milyen alkatrész kellene?egyébként 60000ftot kérek mindenestül érte!
alkatrészek érdekelnének !
Sziasztok!yamaha dt 80 eladó!egybenn!most került hozzám de én nemtudok vele mit kezdeni nekem van másik mocim!szét van szedve gyürüzni kell anyi baja van meg szarul néz ki eléggé!van hozzá 1 doboz alkatrész is így mindenestül eladó sürgösen!képet holnap rakok fel!mondjatok egy árat és vihető!
hali valamiért nagyon nehéz kitenni üresbe a dt-et mitöl lehet ez ?
Vagy csak simán állandóan szegény a keverék... a gyertya meg nem győzi a hőmérsékletet... vagy olaj se volt és csak mindig megragadt.. ezek a fránya kalgulátorok
köszi!
A nevét nem tudom de a következő a száma: 06-20-331-9349
persze köszi!
Itt Érden van egy srác aki használtan árul ezt azt Dt-hez ha szeretnéd megadom a számát nem tudom hogy meg-e van még neki mert viszonylag elég hamar elvisznek tőle mindent
mármint eladó...
Hogy érted hogy tudok-e még karburátort vagy súber tűt?
hogyne már!
Feltéve ha a torok megegyezik de szerintem nem változtattak rajta semmit!
Tudsz még mikuni karbit?Vagy súbertűt?
Dt80 Lc2-es karburátorát be lehet tenni az Lc1-es helyére ?
haverom 125dt is ilyen,amikor hűvös idő van fasza,ha meleg van akkor 7-8km és a gyertya kidobandusz,gyertya csere megy tovább,



Valaki tud értelmes választ adni mitől hajlott meg a főtengelyem a lendkerék felől?
Amúgy szerintem retek van a tűszelepnél, és lassan engedi be a benzint.
Megállsz gyertyacsere, addig telefolyik a karbi.
Vagy a csőbe a karbinál van egy zsákszűrő, az van tele retekkel.
Ha Mikuni 28-as.
Nem is olvastam milyen motor....
Aham...
Nem neked írtam véletlen, hogy előbb meg kéne keresned a hibát, mielőtt meggenerálozod?
amikor megvettem nem volt jo a világitás ezt megoldottam 1 fesszab csere és jo de kb 3 km után megállt ha bemelegedett,cseréltem már cdi-t alaplapot gyertyákat lendkereket és csak nem akart jobb lenni ugyhogy sok gyertya és gertyakulccsal jártam ha melegedett akkor kicseréltem a gyertyát és mehettem egy darabig,és az egyik öszi nap elgurultam kb 6 km gyertyacserével aztán megtankoltam tele kb a kuttol 1,5 km után megragadt lehet már akkor fel kellet volna gyujtani most itt tartok,hogy furás csapágycsere szimeringek tömitések csak baszik indulni ja a berugokar nem visz anyit amit kéne pedig forditottam is rajta de igy is szar megyek szétszedem a karbit ugyanis azt nem pucoltam ki
hali valakinek nincs eladó idoom-ok dt80 lc2-höz fontos lenne vagy irj egy olyan oldalt ahol tudok rendelni!
Hello
a dt-n van az első fékkarnál a féklámpakapcsolóba bele folyt a fék olaj ahogy le vettem a tartály tetelyét.... nem meg a kapcsoló... szerintetek.mi lehet a kínja? féktisztító spray-vel adtam neki meg acetonnal is próbáltam ki mostni... de nem tuti így se...
valami ötlet?
nálam 2* is fúródott a détté

Egy kis olaj a tankba, szivató ,indít, oké szépen pötyög, akkor itt a kerületben egy nap alatt legurultam finoman /5500 fölé nem forgattam/ 100 km, majd 300 ig nem kentem neki, utána meg normálisan használtam. Ja, mindíg melegítek, és nem küldöm állandóan, persze néha van/volt amit tud mód