ahogy korábban írtam a simsonomon volt egy tuning henger 60/5/3..
a karbim nem volt tuti egyszer meg kínáltam és meg is ragadt...pedig előtte már meg húzattam rövid távon nem is egyszer.. már azt hittem hogy minden tuti
Egy rossz karburálással ugyanúgy megakad 1000 után is, mint előtte.
Ők le vannak védve 1000-ig ezáltal.
Szarik a karbidra, nem fogja 2 napig állítgatni ezért a pénzért.
Ha meg minden jó, akkor 1000-ig sem esik szét.
Nem igazán érted miről beszélsz.
Igen, nagyon jónak tűnik. Mielőtt nekivágsz, azért győződj meg róla,hogy a kuplungod gyári-e. Illetve nézd meg a kuplungon, hogy mi ért oda, ugye az is elkopott. Ha csak a csavarok nem gyáriak és túl nagy a fejük, azért kár lenne szétbombázni a kuplungot. Nem egyszerű levenni az egészet.
Látom nem érted. Pont ezt mondtam én is, szervizekben azért van az 1000km mert addigra már az olcsó szar gépmunkával fúrt henger is belekopik, ahogy a dugattyú oldala is a rossz derékszögelésbe. Az a "bolondbiztos" érték. Na ne vitázzunk, ez szélmalomharc.
most is kavarsz ki a f.... mondta hogy ő mondta a 1000 km bejáratást, bármely normális szervízbe elviszed itt szabolcsban ott felújítod, 1000km mondanak utána bátran húzhatod,sőt haverom most újította fel a motorját és még garanciát is válaltak rá 1000km ig,
Keresni kell egy robbantott ábrát, azon látszik jól, hogy melyik alátét hova megy. A kuplungot meg úgy kell beállítani, hogy csak a szükséges mértékig oldjon. Ha a bowdennek van majd 2mm holtjátéka csúszáspontig, már jó. Azt a karon nézzük.
csak külső szemlélő ként...
azok a.dolgok amiknek össze kell kopni... össze is kopnak elég hamar... nem.kell hozzá olyan sok idő...
de én nem.szólok semmit :D mert sokan mondanak sokfélét :D
úgy van full felújítás után inkáb tötyögök a géppel 50-60körül kb 1000km-ig, mint 300km után "bejáratott" majd kb 1800km után bonthatod szétfele, vagy addigra meg is szorul 300km után ha húzod a bejáratott motorodnak :)
Akkor jobb is ha nem szóltok bele a "kétütemű" 20 000km futásteljesítményű járművek bejáratásába. Asszem nem ugyanolyan, mint egy autónál, ami elmegy 10x annyit. Nem beszélve arról, hogy milyen a csapágyazás, mennyire érzékeny a derékszögelésre és egyebek Lehet(nem valószínű) az autótechnikában kiröhögnek engem, de itt semmit se ér az autós tudás. Ez kb olyan, mintha a rokonod a 25 évvel előtti tanított autószerelési ismeretei alapján akarná nekem kielemezni a 3. generációs CR rendszereket. Semmi köze egymáshoz a kettőnek, és ez így van rendjén. Húst a hentestől - kenyeret a péktől.
Az 1000km-ert, én is feleslegesnek tartom.
Csak időhúzás tényleg, ahogy mcadwee is írta.
Raktam már össze pár motort, én spec. 2-3 alkalommal elsőnek járatgatom fél órákat, kisebb esetenként nagyobb gázfröccsökkel.
Azután mehet a közútra.
Nem fojtva alacsony fordulaton, hanem max 3/4-ed gázig, és fordulatig forgatva.
300 után már lehet húzni neki simán.
Ha eddig nem jött ki valami, ezután sem fog.
Hozzá kell tegyem, normális körültekintő összerakás kell hozzá, ahol kell az ablakok éleit letörni, derékszöget ellenőrizni, karburátort normálisan behangolni.
Ha ez mind fasza, nem lesz baj 300-ig, és azután sem.
Mellesleg sok fiatalabb 2T már nicasilos hengerű, azt 20-30 percig röcögtetik alapon, azután nyél, amíg elfordul a csutka.
Felesleges okoskodásnak tartom amit itt művelsz, a motorosok többsége tudja ezt, ez a tapasztalat.
kébzeld igen. motorokhoz nem ért nem bonyolódik bele. de 300km év vicce! :) :)
leraktam az asztalra kit érdekel!
hülyeséget meg ne írj kiröhög mindenki a 300km-el :))))
ez már két éves bejegyzés. ...
Nem annyira aktualis....
http://aprod.hu/hirdetes/pirel...
http://aprod.hu/hirdete
s/lanc-...
Lamella érdekelne abba az esetben, ha jó dt 80lc1-eshez
üdv.: Dávid
a karbim nem volt tuti egyszer meg kínáltam és meg is ragadt...pedig előtte már meg húzattam rövid távon nem is egyszer.. már azt hittem hogy minden tuti
ha meg lesz hogy járassam?
ki kötött power szeleppel vagy rendesen működével?
Ők le vannak védve 1000-ig ezáltal.
Szarik a karbidra, nem fogja 2 napig állítgatni ezért a pénzért.
Ha meg minden jó, akkor 1000-ig sem esik szét.
Nem igazán érted miről beszélsz.
De szerintem az állórész lazulhatott fel
Ha bármi baja lesz vigye vissza
Van egy eladó 110 ccm-es malossi hengerem Dt/RD 80-ra,ha valakit érdekel írjon mailt. motoros000@gmail.com
azok a.dolgok amiknek össze kell kopni... össze is kopnak elég hamar... nem.kell hozzá olyan sok idő...
de én nem.szólok semmit :D mert sokan mondanak sokfélét :D
Csak időhúzás tényleg, ahogy mcadwee is írta.
Raktam már össze pár motort, én spec. 2-3 alkalommal elsőnek járatgatom fél órákat, kisebb esetenként nagyobb gázfröccsökkel.
Azután mehet a közútra.
Nem fojtva alacsony fordulaton, hanem max 3/4-ed gázig, és fordulatig forgatva.
300 után már lehet húzni neki simán.
Ha eddig nem jött ki valami, ezután sem fog.
Hozzá kell tegyem, normális körültekintő összerakás kell hozzá, ahol kell az ablakok éleit letörni, derékszöget ellenőrizni, karburátort normálisan behangolni.
Ha ez mind fasza, nem lesz baj 300-ig, és azután sem.
Mellesleg sok fiatalabb 2T már nicasilos hengerű, azt 20-30 percig röcögtetik alapon, azután nyél, amíg elfordul a csutka.
Felesleges okoskodásnak tartom amit itt művelsz, a motorosok többsége tudja ezt, ez a tapasztalat.
leraktam az asztalra kit érdekel!
hülyeséget meg ne írj kiröhög mindenki a 300km-el :))))