Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali ez a berugó kar főtengelyt nem tudom hogy kellene visszarakni valaki tudna egiteni
hali nincs valaki aki heves megyében lakik és tudna nekem segiteni a dt 80-as om összerakásában ?
Szerintem kellene bele egy szélesebb tűgörgő, olyan ami még kényelmesen elfér a dugattyú belsejében....

Szerintem, G.
ja bocsi...
hétfőn vettem egy dt-t, és előtte napokig a hirdetéseket nézegettem... láttam a Te motorod is valahol...
hali ha behuzom a kulungot megy tovább a motor hol tudnák rarjta állitani hogy jó legyen ?
Akkor elmondom az elejétől. Tavaly ősszel vettem a motort, két héttel ez előttig napi használatba volt, mikor is egy kigyorsításnál megváltozott a hangja és elment az ereje. Mikor szétszedtem láttam hogy hiányzik egy fél egyforintosnyi a dugattyú tetejéből a kipufogó nyílás felől, de az is látszott hogy ez nem friss törés volt. Teljes szétszedésnél derült csak ki hogy mind a két gyűrű törött és az egyiknek a fele hiányzik, később a kipufogóban meglett darabokban. Sajnos a henger fala a kipufogó nyílásnál megsérült ezért fúrni kellett. Így hát vettem 52mm-es dugattyú szettet a motoroswebáruházban. Yamaha dt 80 LcII be valót. Tehát a képeken már az új alkatrészek láthatóak. Én szereltem össze. A képeken látható tűgörgő kilógást én idéztem elő. Egyszerűen úgy mozgattam hogy kicsússzon. Ezért nem értem hogy hogy lehet rosszul össze rakni? A másik dugattyú is ugyan ilyen, kivéve persze hogy kisebb az átmérője. Összességében arra lettem volna kíváncsi hogy képes -e kivándorolni a tűgörgő a hajtókarból vagy sem?
vízpumpa szimering cserét.
Ezt most nem igazán értem de köszi!
fuu valahol már láttam meghirdetve a motorod :) mert most vettek egy dt-t :D
nagyon tuti gép :D gartulálok hozzá :D
Adatlapomon ott a hirdetés.
Azt jelenti, hogy víz került bele.
hali amikor a váltó olajat le engedtem fehérszinü volt az mit jelent ?
mennyi lenne a dt?
apuci azért irtam ide nektek mert ti benne vagytok, tudjátok. örülök is hogy véleményezted mert tudom, még régről...akkor is ha volt gondom te tudtál hasznosat mondani. lehet nem számit a kor, de nem mindenki tartja akkora becsben a gépet mint te. tiedét akkoris megvenném ha 1970-es gép lenne mert látszik rajta hogy odafigyeltek rá, és nem csak a külsejét polirozták fel eladásra...igy talán minnél fiatalabb annál kisebb az esély a gondatlan tulajokra. esztétika... igen számit, de mivel ált fiatalok használták őket elég nehéz szépet találni. ösztöndíjból nehezen futja a benzin is meg a karbantartás is.pláne minőségi alkatrészekből. papír igen jó lenne, de nekem papirral sem ér többet 230nál. sm szet meg minden egyéb nem érdekel, az ha kell majd későbbiekben megveszem vagy valami. inkább egy csili vili gyári gép... én szeretem ha minden "gyári" max pici alakitgatás :)
Tény,hogy nem szép látvány, főleg a dugó kialakítása, de szerintem a prox dugómnál is koppig tolva hasonló kinézet volt, csak ott a csapszegfurat dugótető oldalon nem volt annyira szűk a szoknya felőli részhez képest, így nem egy ponton ütközött fel, hanem teljes felületen. 20+ ezer km után is meg lehetett nézni.
Szivesen, bármi gond van írj nyugodtan. lc1 lc2-ben szivesen segítek bármiben.
Bocsi hogy beleszólok, csak leírom a véleményem.
Ezeknél a dt-knél szerintem nem az évjárat számít.
Esztétika, motorhang, papír.
Egy papír nélküli szememben 150-170-től többet nem ér.
Ha nagyon szép, bár az kevés, akkor max 200.
Papíros max 250, ha SM szett is van hozzá, max 300.
Nekem 290.-ért ment el, a 2 szett kerékkel, meg ezernyi extrával.
Kézvédő, Gianelli rendszer, rövidített karok+ a gyári, mindkét kerékszetten vadi új gumik, új láncszett.
Úgyhogy ennyit érnek ezek.
A Burgmant 370-ért vettem névreírva friss vizsgával.
ÚÚÚ Nagyon szépen köszönöm, végre valaki aki tudott segíteni !
El.
Kezdünk megbarátkozni.
Csak volna már jó idő....
Sorry.
Akkor leírhattad volna, hogy konkrétan lóg.
A hibát valszeg rossz minőségű dugattyú méretpontatlan korábbi beszerélése okozta, lehet az előző tulajnál.
Hézagolhatod, de én a helyedben új dugattyú, for yamaha, vagy meteor vásárlása mellett döntenék inkább.
+1 fúrás.
De ha elmész a boltba, ott ezt ellenőrizheted, amit írtam az előző kommentbe.
Lehet nem is DT-hez való a dugattyú, és hozzá nem értő szerelte be.
Így ne használd!
És a dt ben ez tényleg így működik?
Az oké, hogy alulvezetett, de a görgőnek nemnagyon illene ennyire kibújnia.
Lehet főtengelyszimering, lehet hogy a henger szar mert nincs kompresszió benne, száz oka lehet a fulladásnak.
na de holnapra megbeszéltem egy találkát ezzel a karbi hibás dt-s gyerekkel, csak tudnom kéne hogy akkor lehet hogy mástól is fulladhat a gép? vagy télleg karbi probléma lehet?
igen azon gondolkodtam, csak irtó messzi van.meg nekem az szempont hogy robit beszámitson. de halkan megsúgom hogy elmentettem a kedvencek közé a hirdetést :) és ha kivitelezhetővé válik akkor ott leszek.
Eladtad a dt-t? Hogy szuperál a suzuki eddig?