áramot elvileg kap a motor mert multiméterrel rá mértem a csatlakozóban a kis sarukra... 5 volt van az egyikbe, gondolom az a betáp a többi meg a vezérlés meg a test.
ez így van... ha az embernek van kedve meg energiája hozzá akkor meg leet oldani
csak ne gy roncsot vigyenbhaza ani ki van idegileg....
most én is így vagy a ezzel a dt-vel :)
vannak problémák vele de ha össze szedek minden fontos infót hogy mi hogy van ezen a motoron, akkor meg csinálgatom...
Mikor a 80-ast vettem nekem is adták a szépet és jót telefonba.Gyanús is volt hogy ilyen olcsón adják ha annyira jó.Mikor oda mentem csak szivatóval ment és csak tolásra.Alkudtam belőle és elhoztam.Bár már nincs nálam de a környék 1-ik legjobb 80-asa még most is.Ha lát az ember benne fantáziát akkor érdemes olcsón megvenni és rendberakni. Persze csak ép ésszel!
Na hát az ilyenek motort sem érdemelnek!
Én nagyon jó motort fogtam ki, rádaásul csak pár utcával mellettünk volt . A leírtak igazak voltak rá, motorikusan azóta is kiváló, csak bovdenek szakadtak el, és láncot lánckerekeket kellett venni rá.
Azóta is megy szépen
Kívánom, hogy te is fogj ki egy ilyen motort
Voltam.én.is így... a múlt vasárnap
Dee pár éve vettem egy 80lc1-et.. 3 képet kaptam róla mailben.
Putnok.mellett lakom és a 3 kép után.elmentem Tatabányára meg venni a motort úgy hogy szét.volt szedve a blokkja, mert olaj nélkül mentek vele és meg ette a dugót.
Nem volt rossz vétel azóta is megy a.motor meg lehet kérdezni erik365-től...
ezt már én is beszoptam párszor...
Volt, hogy sokéves képet küldött a paraszt, amin még egészen szép volt a motor, a helyszynen megtekintve meg már hiányozott a fele, ami meg rajta volt még az kb méhtelep,mert közben lelakta a gyökér.
én vasárnap néztem meg 3 db 80-as dt-t a hirdetésben jó állapotról volt szó...
mikor meg láttan az első motort egyből az tűnt fel.hogy orrán-száján folyik az olyaj belőle... meg le van lakva mint az állat...
a másik.helyen 2 motor volt.
mind a 2 át volt festve az egyik még el.is ment úgy ahogy de rehabos volt a műszerfal.. nehezen.indult... csak tolásra, "kicsit" csúszott a kuplungja.
a másikon kb 6 réteg festék volt 14 színben xd
kb 40 rúgás meg 30 méter tolás után b is indult.
a tulaj az mondta hogy 3 hónapig állt a motor és lerakódott a fő fúvókában az olaj... ezért indult nehezen :D
de elkezdte szurkálni valami dróttal a súbertű helyén keresztül xd
mikor beindult zörgött elég rendesen mondtam is neki... azt válaszolta hogy a dt-nek gyárilag van.ilyen hangjaxd
kb 200 km kocsikáztam a 3 szutyok.miatt nem.igazán érte meg
pedig telefonba szépen körül.írták a motorokat
Én ezért is szoktam minden lényegest elmondani és akárhányszor beszélek 1 lehetséges vevővel mindig megkérdezem hogy van-e valami kérdése,észrevétele?Jártam már így én is.Mi haszna van azon hogy másnak és a saját pénzét költi (benzin).Ez számomra felfoghatatlan.
nos elmentem ma megnéztem egy 125 Dt-t.... szerencsére nem volt messzi... hát a hirdetésben leirt jó állapot enyhénszólva is nevetséges volt.pl ilyen szöveg hogy "1 rugásra indul,megy teszi a dolgát." hát találkoztunk eleve motorral jött a megbeszélt helyre(lakása), s azonnal leállitotta. körbenéztem... azthittem nem hiszek a szememnek.nembaj mondom, megkértem inditsa be, beinditotta, huzott 1-2 teligázt és megint leállitotta. hát mondom ez mivolt? azt mondja hát kicsit magas az alapjárat...meg egy kis sóder :D beinditottam eleve durogott, az a "kicsit magas alapjárat" 7 ezret jelentett perszer powerszelep kibelezve se bowden se motor... na szép mondom. már úgy logott a számszéle na mondom ha már eljöttem csak kipróbálom... mentem vele 200 métert s vissza leraktam elnézést kértem és gyorsan visszaültem a kocsiba és go haza...
ezt mind csak azért irom le hogy mindenki aki eladni szeretné a motorját hát forditson már rá egy kis időd, vagy valósat irjón a gépről.persze mindenki eladni szeretné a gépet... de ne b@szuk már át egymást. egy kicsit bosszantott hogy nem arra mentem oda amire számítottam.
Sziasztok.
Kicsit vissza olvastam, és Apuci hozzászólására figyeltem fel. Amiben egy DT-s társnak segít hasonló problémában mint nekem. (nem pörög 6 ezer fölé) Apuci azt írta hogy a kehelycső dugulhatott el a karbiban.
Kérdésem a kehelycső, az amit ha kicsavarok az oldalán nagyon pici lyukak vannak? És ennek az eldugulása okozhat olyan problémát, hogy nem forog ki 6 ezer fölé, ledadog?
csak ne gy roncsot vigyenbhaza ani ki van idegileg....
most én is így vagy a ezzel a dt-vel :)
vannak problémák vele de ha össze szedek minden fontos infót hogy mi hogy van ezen a motoron, akkor meg csinálgatom...
de van egy ilyen dt itt a faluba lehet beszélek a csávóval hogy vegyük már le az ő motorjáról annyira hogy megpróbáljam az én.motoromon
Én nagyon jó motort fogtam ki, rádaásul csak pár utcával mellettünk volt . A leírtak igazak voltak rá, motorikusan azóta is kiváló, csak bovdenek szakadtak el, és láncot lánckerekeket kellett venni rá.
Azóta is megy szépen
Kívánom, hogy te is fogj ki egy ilyen motort
Dee pár éve vettem egy 80lc1-et.. 3 képet kaptam róla mailben.
Putnok.mellett lakom és a 3 kép után.elmentem Tatabányára meg venni a motort úgy hogy szét.volt szedve a blokkja, mert olaj nélkül mentek vele és meg ette a dugót.
Nem volt rossz vétel azóta is megy a.motor meg lehet kérdezni erik365-től...
Volt, hogy sokéves képet küldött a paraszt, amin még egészen szép volt a motor, a helyszynen megtekintve meg már hiányozott a fele, ami meg rajta volt még az kb méhtelep,mert közben lelakta a gyökér.
mikor meg láttan az első motort egyből az tűnt fel.hogy orrán-száján folyik az olyaj belőle... meg le van lakva mint az állat...
a másik.helyen 2 motor volt.
mind a 2 át volt festve az egyik még el.is ment úgy ahogy de rehabos volt a műszerfal.. nehezen.indult... csak tolásra, "kicsit" csúszott a kuplungja.
a másikon kb 6 réteg festék volt 14 színben xd
kb 40 rúgás meg 30 méter tolás után b is indult.
a tulaj az mondta hogy 3 hónapig állt a motor és lerakódott a fő fúvókában az olaj... ezért indult nehezen :D
de elkezdte szurkálni valami dróttal a súbertű helyén keresztül xd
mikor beindult zörgött elég rendesen mondtam is neki... azt válaszolta hogy a dt-nek gyárilag van.ilyen hangjaxd
kb 200 km kocsikáztam a 3 szutyok.miatt nem.igazán érte meg
pedig telefonba szépen körül.írták a motorokat
Ez örök dilemma nálam...
ezt mind csak azért irom le hogy mindenki aki eladni szeretné a motorját hát forditson már rá egy kis időd, vagy valósat irjón a gépről.persze mindenki eladni szeretné a gépet... de ne b@szuk már át egymást. egy kicsit bosszantott hogy nem arra mentem oda amire számítottam.
Ózd, Kazincbacika közelében, nekem annyira is elég lenne higy megpróbáljam egy másik.motorral működik-e vagy nem...
connan88@citromail.hu-n megtalálsz.
Kicsit vissza olvastam, és Apuci hozzászólására figyeltem fel. Amiben egy DT-s társnak segít hasonló problémában mint nekem. (nem pörög 6 ezer fölé) Apuci azt írta hogy a kehelycső dugulhatott el a karbiban.
Kérdésem a kehelycső, az amit ha kicsavarok az oldalán nagyon pici lyukak vannak? És ennek az eldugulása okozhat olyan problémát, hogy nem forog ki 6 ezer fölé, ledadog?