nem a kézlenyomáson van a hangsúly hogy hogy indítod be. Lassan nyomtam le berugót direkt h érezhető legyen a kompresszió. De azóta már levettem az oldalát is és a lendkeréktől is megforgattam. Könnyen át lehet forgatni sajnos. Nemrég került hozzám a Dt de gondolom komolyabb kompressziónak kellene lennie. Már csak ha szimóhoz viszonyítom is mert eddig azok voltak ott is érezhetően nagyobb az ellenállás átforgatáskor.
sziasztok ismét. mivel úgyfest megint Dt tulaj leszek, érdeklődni szeretnék hogy ha hengert akarok fúratni tudnátok javasolni valakit? aki rendesen megtudja csinálni! olyat énis tudok aki megcsinálja aztán vagy jó vagy olyan amilyen... Fejér megye vonzáskörzetében érdekel.
haverom most költött az üzemórás ktm-re 70e és nem cserélte ki a hajtókart ,25km után 2tőrt és szétment a dugo+ belemart a hengerbe is!
vagy te mit csinálsz fúrás dugó oszt mehet?
nyilván ha fúrva van nagy erő hat a hajtókar és a főtengelyre ha nincs cserélve és ha szar nagy valószinüsége hogy törni fog aztán mindent cseszhetel ha ha barmol a blokkba, kompletten kb 10e + berakás 2500ft de ha profi vagy berakod magadnak is!
ez alap amügy
ez a kézlenyomásos sztorik mind hülyeség! én a 125rmz kezzel beinditom! a 80-as dtet most újítottam fel kompó van benne de kézzel beinditom! mifelénk 3e a fúrás de pöpec +2500ft a főtengelyt is berakják
Akkor még egyszer...
Aki generálozott már DT 125 LC2-t... meg tudná mondani hogy hanyas csapágyak és szimeringek vannak a blokkban?
Esetleg valami infót arról hogy mennyire megbízható ezeknek a motoroknak az olaj szivattyúja?
Ja és milyen olaj a legjobb bele?
PL: IPONE CYTI olaj eper illatú...
vagy te mit csinálsz fúrás dugó oszt mehet?
ez alap amügy
Hátha még emlékszik a számokra.....
Aki generálozott már DT 125 LC2-t... meg tudná mondani hogy hanyas csapágyak és szimeringek vannak a blokkban?
Esetleg valami infót arról hogy mennyire megbízható ezeknek a motoroknak az olaj szivattyúja?
Ja és milyen olaj a legjobb bele?
PL: IPONE CYTI olaj eper illatú...
http://universalmotor.hu/photo...