Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van rendes alapjárat. szépen megy a motor és ezért is nem értem hogy miért van ez.
köszönöm a segítségedet! ezzel mire gondolsz h 5 fúrás 5.?
alapjárat van rendesen?
Nincs márkás dugó, for yamaha tökéletes az 5 fúrás 5.
azt nem tudja még valaki hogy mennyi a dt 80 fúrás dugó gyűrű? valami minőségibb dugóval
Hát akkor henger le aztán kiderul. Nekem 16 45 el is gyönyörűen kiforog. 15 51 el szétkellene forognia magát 6.ban
15elől 51 hátul. karbipucolás volt. Gyertya is jó. 1-4 sebességekben jól megy ki is pörög. De a továbbiakban mintha nem lenne ereje. esik vissza a fordulat hiába húzom a gázt- És egy bizonyos fordulatnál nem megy lejjebb ott csak úgy megy 6ban. de nem reagál a gázadásra. Ezért gondoltam h kevés a kompresszió.
Ja igen számold meg az első fogas hány fogas és a hátsó.
Én is letudom kézzel nyomni, ez semmit sem befolyásolj. Megkellene nézni a karbit, esetleg kompressziót mérni. Minden esetre egy karbipuccantás nem árt neki meg egy gyertya csere.
Hali. Új vagyok a dtsek között. Azt szeretném kérdezni h kompresszióprobléma lehet h nem bír kipörögni 5-6 sebességben dt80om? Kézzel is simán le tudom nyomni a berúgókart. Szerintetek ez lehet a probléma?
Magyarul akkor nincs hozzá egy normális manual sem?
Ezekre egy manual sem tér ki.
Legalábbis én már néztem párat, de méreteken nem írt sehol.
Beállítási méreteket, adatokat igen.
Akkor megkapta a magáét, nekem az lc1 néha a gyertya pipánál rakoncátlankodott egy időben, de ezt egy jóféle gyertyapipa megoldotta.
Főtengelycsapágy méretek kihajtás csapágy méret szimering méretek. Úgy konkrétan a blokk érdekelne.
Én is amikor végre rájöttem ,hogy ott ázik ,akkor utána megbüntettem a jóféle loktálytal ,azóta tükörig meg lehet meríteni
Mire vagy kíváncsi?
Én se de mióta lelett szigetelve nem dadaog a mocsok:D
Ezt még mindíg nem értem ,hogy a feszültségszabályzó beázása mitől okoz gyújtáskimaradást. De az tény ,hogy ott szeret beázni a ganyé
Kiszárítani majd leszigetelni, mondjuk fbs-sel ahol mennek be a kábelek.
Ez az R-esé, sajnos ezt már néztem.
Azzal állítod a pálcát, amibe a bovdent akasztod.
Elvileg kiakasztott bovdennél a pálcán mérve 1-2mm tűrésre hézagra kell beállítani a csavart.
Érthető?
Feszszabbal mi tudok kezdeni?
Gyertyapipa szokott beázni vagy a fesszab.
azóta ilyen amióta meg lett fürdetve a sárba.