Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem mondta, csak, hogy telefont akar...
Sziasztok.
Olyanban kérnék segítséget,hogy karburátor beállítás.
Mi a menete, keverékállító csavarral hogyan kell játszani... Miután kipucoltam a karbit azután ledadogott 5500-6000-nél . Fúvókák ugyanazok benne(csak benzinnel és kompreszorral lettek pucolva), keverékállítóhoz nem nyúltam. Ezért gondolom, hogy a karburálás nem megfelelő. Csak sehol sem találok egy rendes leírást magyarul.
Aki tudja ennek a pontos menetét, és le is írná azt megköszönném!
Szerintem kamerázni akar.
A görgő uge viszonylag egyszerűen cserélhető, ha elkopott kidobod.
Háát ez egy jó kuki megoldás...
zélesebb kerék kellene, persze, ahhoz meg hosszabb tengely...

Esetleg meggörgőzni, és egy szélesebb alátéttel a zéger alá?

Lehetne mg csavar a tengelybe és haran alakú rögzítés és görgő.
Legegyszerűbb, ha headsetet használsz. Vagy veszel egy bluetooth-os sisakmikrofont.

G.
Sziasztok!
Valaki el tudná nekem mondani hogy hogyan kell rögzíteni egy telefont yamaha dt 125-ös motorra?Vagy csak a bukóra, vagy a kabátra?
Ötleteket kérnék!
Előre is köszi!
A képek

1. gyári

2. mx kerékkel

3. üresen

4. mx felpöttyölve
OKé, én meg válzsoltam:)
nincs jelenleg képem! de írtam a fészes képed alá. valamelyik nap küldöm a képet !
Ehh, pénz az a lekkevesebb:)

Na muti azt a gömbölyítőgépet
Azt láttam vaterán, de mivel még nem tudom milyen kell, így nem mertem megvenni. a pénz nm számít! KIBASZOTT GAZDAG VAGYOK
meg lehet próbálni, hátha valami közismert tipus.

A cserekerék készletek sajna nem olcsóak, 20-50 rugó egy szett.
ez a miénk olyan hogy nagyon primitív. szögvasból hegesztett lába van mert gyárilag még az sincs, és végül is működik de a menetvágáshoz szükséges közlő fogaskerekek hiányoznak. lehet hogy tudsz segíteni kideríteni a tipusát ha lefényképezem ?
Gonodolom a lendkeréklehúzós képeknél láttad.

Ez egy SZIM gyártmányű eszterga (emu 250)

NMagyon hasonló seggnyereg van az E2n gépeken, például.
eszterga ügyben zaklatnálak mert megláttam egy képet szegnyeregről vagy mi a picsának híják.

van nekünk egy faeszterga csak így hobbiból .. és tük ugyan az a cuccai mint neked a képen ?!?! viszont nekem hiányos-.
Zsoli zsóker ja.
Töretlen népzerűtlenségnek örvendek :)
sziasztok. tudtok valami oldalt ahol megvan az összes 125-ös Dt és hogy melyik mikor készült,milyen szín összeállitásban... tegnap találtam valamit de az nem volt valami faja. meg azt láttam hogy az R-es 26le. az RE meg 22le ez így van?
De peresze, szocialista szinten jó minőségű,(de azért nem egy nagy etvasz) és eléggé túl is vannak méretezve ez tény.

Viszont emit írtam az áll, hogy annak ottan nem kellene/szabdna elkopni.
Helló
hátsó sárvédő az jó de a főtengely az felújításra szorul.Ha a sárvédő érdekel: kovacst1em@citromail.hu
Helló
kovacst1em@citromail.hu
1 e-mail címet adj.Érdekelné havert 2 blokk fél.
Köszi a válszt!
az a kicsi síró hang meggvan a többi sebességnél, előző 80-asomnál is volt. A közlő fogaskerék egy bontott darab, de minimális kopása van azért, de a berugó szerkezet teljesen jól működik.
A kuplungkosárnak lehuzott anyánál van egy kis játéka. ha jól értettem, akkor ez normális? ( a kuplung a karnál húzásra rendben van, és be tudtam állítani, hogy középen fogjon.)