Sziasztok.
Olyanban kérnék segítséget,hogy karburátor beállítás.
Mi a menete, keverékállító csavarral hogyan kell játszani... Miután kipucoltam a karbit azután ledadogott 5500-6000-nél . Fúvókák ugyanazok benne(csak benzinnel és kompreszorral lettek pucolva), keverékállítóhoz nem nyúltam. Ezért gondolom, hogy a karburálás nem megfelelő. Csak sehol sem találok egy rendes leírást magyarul.
Aki tudja ennek a pontos menetét, és le is írná azt megköszönném!
Sziasztok!
Valaki el tudná nekem mondani hogy hogyan kell rögzíteni egy telefont yamaha dt 125-ös motorra?Vagy csak a bukóra, vagy a kabátra?
Ötleteket kérnék!
Előre is köszi!
ez a miénk olyan hogy nagyon primitív. szögvasból hegesztett lába van mert gyárilag még az sincs, és végül is működik de a menetvágáshoz szükséges közlő fogaskerekek hiányoznak. lehet hogy tudsz segíteni kideríteni a tipusát ha lefényképezem ?
sziasztok. tudtok valami oldalt ahol megvan az összes 125-ös Dt és hogy melyik mikor készült,milyen szín összeállitásban... tegnap találtam valamit de az nem volt valami faja. meg azt láttam hogy az R-es 26le. az RE meg 22le ez így van?
Köszi a válszt!
az a kicsi síró hang meggvan a többi sebességnél, előző 80-asomnál is volt. A közlő fogaskerék egy bontott darab, de minimális kopása van azért, de a berugó szerkezet teljesen jól működik.
A kuplungkosárnak lehuzott anyánál van egy kis játéka. ha jól értettem, akkor ez normális? ( a kuplung a karnál húzásra rendben van, és be tudtam állítani, hogy középen fogjon.)
Olyanban kérnék segítséget,hogy karburátor beállítás.
Mi a menete, keverékállító csavarral hogyan kell játszani... Miután kipucoltam a karbit azután ledadogott 5500-6000-nél . Fúvókák ugyanazok benne(csak benzinnel és kompreszorral lettek pucolva), keverékállítóhoz nem nyúltam. Ezért gondolom, hogy a karburálás nem megfelelő. Csak sehol sem találok egy rendes leírást magyarul.
Aki tudja ennek a pontos menetét, és le is írná azt megköszönném!
zélesebb kerék kellene, persze, ahhoz meg hosszabb tengely...
Esetleg meggörgőzni, és egy szélesebb alátéttel a zéger alá?
Lehetne mg csavar a tengelybe és haran alakú rögzítés és görgő.
G.
Valaki el tudná nekem mondani hogy hogyan kell rögzíteni egy telefont yamaha dt 125-ös motorra?Vagy csak a bukóra, vagy a kabátra?
Ötleteket kérnék!
Előre is köszi!
1. gyári
2. mx kerékkel
3. üresen
4. mx felpöttyölve
Na muti azt a gömbölyítőgépet
A cserekerék készletek sajna nem olcsóak, 20-50 rugó egy szett.
Ez egy SZIM gyártmányű eszterga (emu 250)
NMagyon hasonló seggnyereg van az E2n gépeken, például.
van nekünk egy faeszterga csak így hobbiból .. és tük ugyan az a cuccai mint neked a képen ?!?! viszont nekem hiányos-.
Töretlen népzerűtlenségnek örvendek :)
Viszont emit írtam az áll, hogy annak ottan nem kellene/szabdna elkopni.
hátsó sárvédő az jó de a főtengely az felújításra szorul.Ha a sárvédő érdekel: kovacst1em@citromail.hu
kovacst1em@citromail.hu
az a kicsi síró hang meggvan a többi sebességnél, előző 80-asomnál is volt. A közlő fogaskerék egy bontott darab, de minimális kopása van azért, de a berugó szerkezet teljesen jól működik.
A kuplungkosárnak lehuzott anyánál van egy kis játéka. ha jól értettem, akkor ez normális? ( a kuplung a karnál húzásra rendben van, és be tudtam állítani, hogy középen fogjon.)