Nekem is volt ilyen problémám. menet közben kihagyott dadogott 50-nél többet nem ment és 6e forgott üresbe is!
Kicseréltem a gyertyát 2800ft vettem ngk valami, azóta üresben 11500e, terhelés alatt vajnem 11e forog!
De más gond is lehet!Felújítás előtt nem csinálta vagy mióta csinálja?
Sziasztok!
Mióta megvan a motorom, olyan problémával küszködök, hogy 7-8ezres fordulatnál többet nem forog ki. (Üresen sem) Maga a motorba teljes felújítás óta kb. 3000km van, tehát kopásból adódó probléma szerintem kizárva. Eddig abban a tudatban éltem, hogy a cdi miatt nem forog, mert folytott lehet. Most beszéltem a gerecse motorral, hogy akkor küldjenek egy folytatlan cdi-t, de közölték velem, h a jelenlegi 3BN-00 kódú cdi-m tuti h nem folytott, valami más probléma lehet.
Tehát a kérdésem az lenne, hogy mi okozhatja ezt a jelenséget? A leömlőn van körbe egy hegesztés, tehát gondolom azt már korábban kibelezték.
Minden ki lett cserélve ősszel lett felújítva.
csak ez az egy baja van mindig!
Súbertűt hol lehet venni olcsón hozzá vagy más karinak a tűje jó hozzá?Gyárit akarják a boltban rendelni valami 3-4e körül lenne, hát meg a ....
a berúgó fogaskereket azért forgattam el /gondolom régi hozzászólásomban olvastad/ ,mert ugye az csak kb 1/3 kört fordul ,és így az eddig nem használt gyári állapotú része kerül üzembe.
Víz, olaj le, berúgókar le. Csavarokat szépen körbe lazítani ,majd kitekerni. Fordulatszámmérő spirált érdemes kihúzni. Az olajpumpára menő két csőre vigyázz ,hogy amikor leveszed a deklit azokat ne gyilkold szét, tehát a legprofibb ha azokat is leveszed, de acsövek levétele nélkül is meg lehet csinálni. Én mindíg feldrótoztam a deklit, hogy természetesen ne a csöveken lógjon. Utána, kuplung levétele, és ekkor előtted a darab:)
Ha a berúgótengely szimmeringje körül látsz kívül a delklin olajnyomokat illendő azt is cserélni.
A berúgótengely csúszkáló
fogaskereke el lett fordítva 180 fokkal.
ezt jogy érted! holnap fogom szét szedni eddig szerelő csinálta de már unom állandóan 2e szerelés + perselyezés 3e!
hogy kezgyem, olaj le alúl ,víz megint csak le, dekli le.majd következik a csoda! :)
akkor felejtsem el a perselyeztetést? de az acél keményebb a bronznál igaz?mi van ha utoljára acél perselyt kipróbálnám vagy felesleges?már csapágyal is kipróbátluk tovább bírta mint a bronz! leírásodat jóval visszáb keressem? :)
eladó DTR komplett folytatlan kipufogórendszer! rezó+dob, a dob full nyitott átalakítva perforáltcsöves gyapotosra (szerelhető!), a vékonyabb csövű a rendszer tehát ezzel sokkal jobban megy! (nekem a vége 130-135 halál hajtókarosan, ganédomb légszűrővel)
9 ezer magyar forint
képet kérésre küldök
Ha járt konditerembe, ha nem, mi megpöttyintettük mivel már lassan a blokkfélbe nem volt menet annyiszor szedtem le az elméretezett barom megoldás miatt a deklit
Szia, érdemes szerezni egy dt 80-50 MX /régebbi léghűtéses - 5 sebességes/ közlőfogaskereket. Ennnek 12 es a furata és dupla szélességű. Ennek a szélességéből kicsit le kell köszörülni és simán rá kell tenni a 12-es tengelyre. Tökéletesen elüzemel az acél az acélon közte olajjal. A zégeres megoldás szerintem sajnos elfelejtendő, nekem egy alátétet hegesztettünk fel a tengelyre és így tökéletes a paripa. Természetesen, ne 8 as pálcával hegessze fel a Bélabá fél üveg kevert után , hanem CO-val finoman, hogy utána a hegesztést ha szét kellene szedni le lehessen köszörülni.
Sok sikert!
Kicsit keress vissza, még sok sok oldallal előrébb részletesebben is leírtam ezt.
Kicseréltem a gyertyát 2800ft vettem ngk valami, azóta üresben 11500e, terhelés alatt vajnem 11e forog!
De más gond is lehet!Felújítás előtt nem csinálta vagy mióta csinálja?