Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt egy kis időm most, így megnéztem hátul meg a műszerfalizzókat és meglepődtem. Hátul minden rendben volt elől pedig 12V 5W izzók voltak benne(1 nem működött). Lehetséges, hogy annyi áramot leszívott h a világításra nem jutott? Remélem igen és jövőhéten sikerül vennem 6Voltosokat és rendben lesz minden.
Hello!
Igen megvan még. annyi az ára amennyit neked még megér, megegyezés szerinti, mivel nekem már nincs rá szükségem.
Nagyon köszönöm! Ahogy lesz időm hétvégén meg is nézegetem mind!
Üdv. A kézvédő megvan még? mennyi lenne az ára?Köszi:
Sziasztok érdkelne 125 dt-re sport kipufogó első rezó a lényegesebb de ha egyben van úgy is jó tdr 125 első féktárcsa is érdekel előre is köszönöm : Üdv
Hát legyen derbi, nem tudtam. Köszi!
Ez nem am6 blokk, ez derbi blokk!
derbikbe sose rakták am blokkot!
Sziasztok!
Szükségem lenne a segítségetekre, régebben csikókoromban én is dt-n ültem.
Most hozzám került egy Derbi Sedan 50 2003as motor. Ugyan az a AM6-os blokk van benne mint a dt-ben, azért is írok ide.
Dadog, de kilehet belőle hozni 70et is, de végig mintha kihagyna a gyújtás. Alapjárat szép, könnyen indul.
Ma kitakarítottam karbit, gyertyát cseréltem, ugyan az a baja, sőt most nem is tudom felpörgetni se, mintha elfogyna neki a benzin mikor odatekerem.
Vákumos benzin csak szivathat? Vagy egyéb ötletek?
Mellesleg eladó, ezzel a problémával még áron alul ráadásúl, 160.000ft
Értem én, csak amire te mondtad h szivattyú, az igazából egy szelep.
hello mindenki. olyan kérdésem lenne hogy az 50es dt gyujtása passzolhat e a 80aséba? képeket ahogy néztem ugyan olyan, a felfogatás is, feltettem és szikra is van, de vajon jókor adja e?
én erről beszélek
Én tudom miről beszélek, csak ezt a szivattyút nem igazán.
Te írtad a szekunder levegőt, azt hittem tudod mi az.
? Nem értem miről beszélsz?
Nagyon jó, ha van multid.

Mérd meg a feszültséget váltakozó módban a fesszab egyetlen kábele és a test között felkapcsolt világítással. Utána mérd meg az égő érintkezője és a test között is a feszültséget, ha nagy különbség van (0,5-1V), akkor kábelezést és csatlakozókat át kell nézni. Kb 8-8,5V körül kéne mérned.

Ha már ott vagy, akkor megcsinálhatod azt, hogy megnézed, melyik az a legnagyobb égő, amit még ki bír égetni a motor.

Amivel már éppen nem éri el normál fordulatokon azt a feszültséget, amit a 25W-ossal elér, attól kicsivel kisebbet tegyél.

Pl: ha 25W égővel 3ezernél eléri a 8V-ot és ott szabályoz, tehét nem megy feljebb a feszültség, hiába pörgeted tovább (ha működik a fesszab)

ha meg 30W-os égőt teszel, akkor később ugyan, 4000-nél éri el a 8V-ot, de eléri és stabilan megmarad

ha 35-öset teszel, akkor 6000-nél éri el, ilyenkor már normál használatnál zavarni fog, hogy alig világít a lámpánál elindulva, meg váltásnál villog... de fordulaton ez világít a legjobban eddig...viszont összességében már semmit se látni...

ha meg 40eset teszel bele, akkor már leesik a feszültség a túlterhelés miatt, és max 6,5V-ig megy fel, ami kevés, lehet még úgy se világít mint egy 25-ös... sárga lesz a fénye a fehér helyett.

Fontos hogy a kábelezés jó legyen, mert minden egyes elveszett volt felére csökkenti a hasznos fényerőt... azzal is trükközhetsz, hogyha nem kell, akkor kiveszed a műszerfalvilágítást, és amit kivettél onnan, annyival nagyobbat tehetsz előre.

Ezek csak hasraütés szerű értékek voltak, amiket írtam, csak hogy értsd a lényegét a próbálgatásnak. Az én Dt-m 30as égővel volt a legjobb... vettem halogént belőle és vakító.

A féklámpa ezeknél alapból az akkura van kötve, ha pedig nincs akku, akkor csak a sovány kis töltőtekercs táplálja, amivel alig parázslik szegény. Van, aki átköti a generátor körre, ahonnan a többi cuuc kap áramot, de akkor meg inkább elveszi mindentől az áramot, mert nem bírja a generátor a +21W-os égőt. ha megnézed a kábeleket, amik feljönnek, akkor lesz egy, ami egy kétlábú diódához vezet, onnan meg tovább egyenesen az akkuhoz. na arra kell kötni a féklámpát gyárilag(meg az üres jelzőt, olajjelzőt, irányjelzőt). Ha van jó akku, akkor az üresjelző is rendesen fog világítani, lesz féklámpa, index is.

Fú mennyit írtam... elektronikus szakmai ártalom...
Mifene, már ezeknél a kis motoroknál is szivattyú nyomja a friss levegőt közvetlenül a kipufogóba az oxidációs katalizátor előtt?
Sziasztok!

Adott egy minden fojtástól megszabadított dt 50 (2006) [vakcső, szekunder levegő rendszer, membrán szűkítő, kipufogó rendszer].

A karburátor maradna a gyári 16-os. Jelenleg 35/85 alapjárati/főfúvóka van a karburátorban. Ki milyen fúvókákkal használja? Bevált fúvókaméretek érdekelnének? 50/100 vagy 50/90 ? Valaki ötlet?
Műszerfalat még nem próbáltam de meglesz, 6V izzókat használok igen, van eredeti 6V 25/25 W izzók azok nem tudom milyenek de gyengén világítanak vele. Féklámpa a generátorra? Azt hol tudom megnézni? Van multiméterem megnézem majd. Köszi.
Műszerfalizzókat cseréld kisebbre, sokat segít. Hátsó helyzetjelző 5W, nem nagyobb? Ja és ugye 6V-os égőket használsz?! Érdemes belerakni egy 6V25W-os halogén égőt, Tungsram boltban találsz szerintem. Ha az égők jók, akkor a kábelezést kell megnézni, nem-e letestel valahol... esetleg ha a féklámpa is a generátorra van kötve közvetlenül megnézni, hogy nem-e folyamatosan ég az is (a túl nagy terhelés miatt a fék csak parázslik, a többi is halványul). Megszakítós? Tirisztoros? Ha van multimétered vagy tudsz kérni, akkor meg kell mérni mekkora feszültséget kapnak az izzók, nem-e a fesszab halt be.
Üdv!

Dt 50 mx-em van és nagyon gyenge a világítása. már a gyári 25W helyett lett bele véve kisebb Wattos de elég gyenge. Ezen hogyan lehetne segíteni?
jaja
Akku nélkül nem működik a povermotor.
Mivel az egyen.-áramról működik csak.
Akku nélkül, vagy szar akkuval csak tönkrebusszátok a fesszabályzót!
Csináljátok csak....
igen tökéletesen működik aksi nélkül is ! és a power is úgy nyit csuk ahogy kell persze csak akkor ha jár a motor..