Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Csonti-Car-nál?
Szerintem mindenre.
Te sem vagy tiszta, ha tőlük veszel.
Ha jobban kinyitnád a szemed, te is látnád, hogy le van lakva.
köszi :) úgy néz ki hétvégén megnézem őt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_friss_vizsga._leg
jobb_ar-6058612
van valami tipped, tippetek, hogy mire érdemes figyelni? illetve hogy szabival hogy lehet értekezni? :)
1 Körmös-kulcs
2 Vízpumpafogó
3 Svéd-fogó ( csak óvatosan, mert lecsúszhat és elba..od a menetet)
4 csavarhúzó+kalapács (de nem ajánlom, mert Troll módszer)
Már meg is lett oldva közben...
Sziasztok!
Ahhoz hogy a kormány tengelyét ki tudjam szedni, milyen kulcs kellene? Mi ennek a neve?
én gumidugóval vettem, de mállik szét. keresek vizes kupakot. egy próbát megér. köszi!
jó kis motor vegyed megfelé:D
bővebben szabi tudna majd mesélni róla neki is ilyen van.
a folytásokat meg viszonylag egyszerű kilőni
mi a külömbség a dt 80lc és az lc2 között? csak a motorikus külömbségek érdeklenek.köszi
sziasztok! most tervezem egy dt vásárlását, és lenne egy pár kérdésem . mi a véleményetek erről a két jószágról ? http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_x-6602650
http:/
/www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_friss_vizsga._legjobb_a
r-6058612
Illetve olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek érdemes megbolygatni, és kiszedni a folytásokat? és ha igen ez árban és LE-ben mit takar ? előre is hálás köszönet a segítségért!
már nem emlékszek rá hanyas hnap megnézem.de 2szerelő is mondta szerintük szimeringes, nem tudja szivni a benzint, ha pedig öntök a hengerbe benzint vagy ha kicsi levegőt fulyok bele beindul melegszik es a szimering gumi lehet tágul utána már tudja szivni a benyát
Azzal, hogy a karbit nyomás alá helyezed sok jót nem érsz el! Viszont egy kis többletbenzin kerül a szívócsatornába. Szívató ha rossz az is lehet, annak is van egy fúvókája. Mekkorák a gyári fúvókaméretek?
minden ki van takarítva fuvokák jók.
nem kizárt h főtengely szimeringes,de azt nem értem ha a karbi egyik tulfolyojaba levegőt fulyok rögtön indul!
de egy két tippet adtak még nemrég hnap kipróbálom ha nem sikerül akkor muszály lessz megbontani
Lehet szimeringes a motor. Úszószintet beállítottad? Kehelycsövet kitakarítottad? Fúvókaméretek jók? Tűszelep lezár?
ha előre utalsz akkor állom a postát;)
a méreteket megmondom holnap :D
Nekem sincs rajta a gyári fedele, valamelyik okos előző gazda tett rá ásványvizes kupakot. Nekem tökéletesen illeszkedik.
Kitartás hozzá
Köszönöm, majd holnap reggel folytatom a szétszedést (újra lesz fújva a váz), aztán majd nyafogok ha megakadok.
teleszkópokat szedd ki (12-es kulcs)
vedd le a felső teleszkóp összekötőket (ezen van a kormány) alatta találsz egy anyát, ha azt letekered, akkor lefelé kijön a maradék.
Vigyázz, mert a kormány csapágy golyói szétpotyognak.
Készíts elő egy tégelyt, amibe belerakod a pici golyókat.
sajnos már 3x szettem szét, semmi bibit nem látok,azon kívül h nincs alapjárat a csavarja tökig bevan csavarva
Sziasztok!
Lenne egy újabb hülye kérdés...
A váz "nyakából" hogy tudom kiszedni az első komplett futóművet? A tetején lévő csavart leszedtem mint a képen is látszik, amit tudtam kilazítottam, de meg sem mozdul semerre. Első motor szétszedésem, gondoltam inkább megkérdem mielőtt a kalapácsért nyúlok. :D
Takarítsd ki a karbit, nézd meg kap e anyagot, tűszelep nincs e berágódva, stb szokásos dolgok.
ideg beteg voltam h
nem indul hecből a karbi egyik
túlfolyójába fujtatóval bele fújtam
rárugtam egyet és beindult szivatoval,de
ha leállitom utana inditom nem húzok ra
szivatót igy beindul de leáll, megint
belefulyok beindul szivatoval majd menet
kozbe szivato vissza es jo!
farokidomom van 1 univerzális ledes.
Sziasztok!
Belekezdtem a 125ös endúróm supermotósításába! :)
Most vettem hozzá felniket féktárcsával, majd a beszerelésnél biztos jönnek a kérdések ide! :D
Most az érdekelne, hogy sm első sárvédőt és fejidomot honnan tudok rá szerezni?