Ezek milyen szerelők voltak? Speciálisan 2 ütemű motorokkal foglalkoznak? A kompresszió nem olyan, hogy reggel nincs, aztán beindítjuk és estére visszajön. Szerintem akkor csak szar a szívatód. Ennyi a történet. Illetve a karbit be is kell állítani. Nem elég pucolni.
kompreszió hiányos amugy 7hp mértek normálisan, egyszer mértük 9hp de kiderült szarul mért.
de azt nem értem mint egyszer írtam neked levegőt fulyok bele rögtön indul,másnap ha inditanám nem indul megint csak belefulyok indul utána egész nap indul!
2szerelő is mondta ha gyenge a kompó akkor nehezen indul, sőt már ők is nézték a karbi hibátlan,nem értem miért azzal vagy megáldva!
ja és még valami, ha a gyetya nélküli tologatással kiköpte alulról a benyát, utána gyertyával is zárt csappal tologatni kell, hogy a hengerből, kipuffból is kinyomjon valamit.
Ha tényleg egy decit beleöntöttél, akkor vedd ki a gyertyát, zárd el a csapot és tologasd egyesben a motort pár utcányit, hadd köpje ki az a töménytelen mennyiséget. Utána kinyitott csappal lehet tologatni, jobb mintha rugdosnád, a nagyobb fordulatszám lehet kelleni fog. Lehet utána indulni is fog :) Csak lezabált.
Láttam már közelről képzeld! Tudod mennyi a 125ccm? nyolcad liter. Az 1dl pont TELETÖLT egy 100ccm hengert. Az, hogy te kiöntöd a kipufogóba a benyát(vagy éppen a furgattyús házba le), az a te bajod. De utána ne is álmodj, hogy indulni fog a motor. Vízbe is tehetnéd ennyi erővel.
Mielőtt leszólnál, Figyelmedbe ajánlanám a Lambda arányt:
1 kg benzinhez 14,7 kg levegő kell, hogy jó legyen az égés.
Ha te beöntesz kb. 1 decit, akkor 76 gramm benyát bele is toltál...
Ehhez a Lambda arány alapján 1117,2 gramm levegő kell, az pedig "csupán" 867 liter... ennyit légyszives pumpálj utána a 0,250 literes hengerbe. És akkor azt még el is kell porlasztani hogy a szikra meg tudja gyújtani. Nem véletlenül van egy 20centis légcsatornához 1-1,5millis benyafúvóka.
Kehelycsövet ki kellett ütni? Vagy kitekerős fajta?
leveszed a hűtőt és az egyik oldalt rákötöd a slagot, másik oldalt meg szabad hagyod
addig nyomatod míg tiszta víz nem jön belőle
majd visszaszerelés után belevaló fagyállóval töltsd fel
szerintem abba is a rózsaszín fagyálló való, mert alumínium
kb ennyi :)
Mi az az 1dc? 1dl meg nagyon sok, annyival pont tele lenne a hengere egy 125-ösnek! Mielőtt bármit is mókoltok, takarítsátok ki rendesen a karbit(kehelycsövet is, járatokat is, úszószintet beállítani), nézzéket meg a légszűrőt, szívómembránt, cseréljétek le a benyát a motorban teljesen, ha még nem tettétek. Szívatót is ki kell pucolni, a fúvókáját a karbi aljában, stb.
Nekem most ugyan ez a bajom csak tegnap még ment a motor...
Dugó cserés nem volt mint neked.de ilyen nekem is hogy teszek bele benzint és beröffen 2-3 másodpercig..
Mi lett végülis a tieddel?
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek..
Van egy yamaha dt 125-ös motorom 1996-os évjáratú.
Szikrám van szépen belevaló gyertyával, szerintem benzint nem kap ami biztos..
Ha teszek benzint a gyertyára beröffen jár mondjuk (5 robbanásig) de lefullad ha húzok gázt és ha nem akkor is...De várok egy kicsit és megint beröffen ugyan így,rugdosom és néha így beröffenget..
Karburátort kiszedtem kitisztítottam..(olyan mintha a motor nem szívná föl, nem kapna benzint)
Tudnátok nekem segíteni valami tippel?
köszi üdv Ricsi
lehet nem húztad meg a légszűrő bilincsét, és leesett, nézd át alaposan. Ha olajat kapott, benzin is elég van benne, akkor nem kéne ennyivel gyengébbnek lennie pár fok különbségre. Valami lelazult.
Olajozást visszakötötted? Meg ha szétszedted, lelégtelenítetted? Nincs egy GPS a közelben? Azzal meg lehetne nézni mennyit megy pontosan, ha te nem érzed, hogy lassabb-e, vagy csak kevesebbet mutat. Amúgy minimum 10%-ot leszámíthatsz abból, amit kiír alapból.
de azt nem értem mint egyszer írtam neked levegőt fulyok bele rögtön indul,másnap ha inditanám nem indul megint csak belefulyok indul utána egész nap indul!
2szerelő is mondta ha gyenge a kompó akkor nehezen indul, sőt már ők is nézték a karbi hibátlan,nem értem miért azzal vagy megáldva!
Mielőtt leszólnál, Figyelmedbe ajánlanám a Lambda arányt:
1 kg benzinhez 14,7 kg levegő kell, hogy jó legyen az égés.
Ha te beöntesz kb. 1 decit, akkor 76 gramm benyát bele is toltál...
Ehhez a Lambda arány alapján 1117,2 gramm levegő kell, az pedig "csupán" 867 liter... ennyit légyszives pumpálj utána a 0,250 literes hengerbe. És akkor azt még el is kell porlasztani hogy a szikra meg tudja gyújtani. Nem véletlenül van egy 20centis légcsatornához 1-1,5millis benyafúvóka.
Kehelycsövet ki kellett ütni? Vagy kitekerős fajta?
addig nyomatod míg tiszta víz nem jön belőle
majd visszaszerelés után belevaló fagyállóval töltsd fel
szerintem abba is a rózsaszín fagyálló való, mert alumínium
kb ennyi :)
Sőt 3x is!
Nem friss benzin!Új gyertya stb..
Ja és 1dl benzin el tűnik a hengerbe, láttál már 125-ös hengert!
Ha öntesz úgy 1dc benzint a hengerbe,benzin csap ki szívató fel úgy beindul?
Valami más tipped nincsen?
Dugó cserés nem volt mint neked.de ilyen nekem is hogy teszek bele benzint és beröffen 2-3 másodpercig..
Mi lett végülis a tieddel?
Segítséget szeretnék kérni tőletek..
Van egy yamaha dt 125-ös motorom 1996-os évjáratú.
Szikrám van szépen belevaló gyertyával, szerintem benzint nem kap ami biztos..
Ha teszek benzint a gyertyára beröffen jár mondjuk (5 robbanásig) de lefullad ha húzok gázt és ha nem akkor is...De várok egy kicsit és megint beröffen ugyan így,rugdosom és néha így beröffenget..
Karburátort kiszedtem kitisztítottam..(olyan mintha a motor nem szívná föl, nem kapna benzint)
Tudnátok nekem segíteni valami tippel?
köszi üdv Ricsi
mérd meg a menetet rajta hogy mekkora, én is megnézem és megírom ;)